kamarADI UPLNE JEDNODUCHY TAKY SEM TO RESIL SLO ME TO JEN NA ¨ČTVERKU PROBLEM BYL V ODPORU VENTILATORU ZKRATKA POLOHA 1,2,3 DE PŘESODPOR A 4 NA TVRDO!! NEMUSIS KUPOVAT ODPOR TEN TO JE ZE STRANY ŘIDIČE VPRAVPO POD PALUBOVKOU S HNEDYM KONTAKTEM A 4MA DRATAMA STAČI JEN PŘELETOVAT TEPELNOU OCHRANU CO SE PŘERUSI ¨DIKY UCPANYMU FILTRU TO JE JEN OCHRANA PŘED PŘEHŘATIM STOJI 15 V JAKEMKOLIV GM NEBO PRODEJNE EL. SOUČASTEK A JE TO OK!! FILTR KLIMATIZACE STOJI ASI 1000KČ ALE JA HO UPRAVIL Z OCTAVIE NEBO SETRY JE TO LEVNEJSI KDYBY NECO NAPIS
SMOG píše:kamarADI UPLNE JEDNODUCHY TAKY SEM TO RESIL SLO ME TO JEN NA ¨ČTVERKU PROBLEM BYL V ODPORU VENTILATORU ZKRATKA POLOHA 1,2,3 DE PŘESODPOR A 4 NA TVRDO!! NEMUSIS KUPOVAT ODPOR TEN TO JE ZE STRANY ŘIDIČE VPRAVPO POD PALUBOVKOU S HNEDYM KONTAKTEM A 4MA DRATAMA STAČI JEN PŘELETOVAT TEPELNOU OCHRANU CO SE PŘERUSI ¨DIKY UCPANYMU FILTRU TO JE JEN OCHRANA PŘED PŘEHŘATIM STOJI 15 V JAKEMKOLIV GM NEBO PRODEJNE EL. SOUČASTEK A JE TO OK!! FILTR KLIMATIZACE STOJI ASI 1000KČ ALE JA HO UPRAVIL Z OCTAVIE NEBO SETRY JE TO LEVNEJSI KDYBY NECO NAPIS
Asi to dost dobře nechápu,já na digi klimě žádný čtyři stupně nemám .Asi myslíš manuální klimu,ale možná to bude stejný ,tak se zkusím mrknout.Můžeš nějak posat blíže umístění toho odporu a vhledem k tomu,že nejsem v elektronice příliš silnej v kramflecích bych prosil blíže vysvětlit jak přeletovet tu ochranu a kde a jakou součástku je třeba koupit.Předem dík.
SMOG píše:kamarADI UPLNE JEDNODUCHY TAKY SEM TO RESIL SLO ME TO JEN NA ¨ČTVERKU PROBLEM BYL V ODPORU VENTILATORU ZKRATKA POLOHA 1,2,3 DE PŘESODPOR A 4 NA TVRDO!! NEMUSIS KUPOVAT ODPOR TEN TO JE ZE STRANY ŘIDIČE VPRAVPO POD PALUBOVKOU S HNEDYM KONTAKTEM A 4MA DRATAMA STAČI JEN PŘELETOVAT TEPELNOU OCHRANU CO SE PŘERUSI ¨DIKY UCPANYMU FILTRU TO JE JEN OCHRANA PŘED PŘEHŘATIM STOJI 15 V JAKEMKOLIV GM NEBO PRODEJNE EL. SOUČASTEK A JE TO OK!! FILTR KLIMATIZACE STOJI ASI 1000KČ ALE JA HO UPRAVIL Z OCTAVIE NEBO SETRY JE TO LEVNEJSI KDYBY NECO NAPIS
Asi to dost dobře nechápu,já na digi klimě žádný čtyři stupně nemám .Asi myslíš manuální klimu,ale možná to bude stejný ,tak se zkusím mrknout.Můžeš nějak posat blíže umístění toho odporu a vhledem k tomu,že nejsem v elektronice příliš silnej v kramflecích bych prosil blíže vysvětlit jak přeletovet tu ochranu a kde a jakou součástku je třeba koupit.Předem dík.
TEN ODPOR KDYZ VYTAHNEŠ AK MA KONEKTOR A NA KERAMICKE DESCE NAMOTANEJ ODPOROVEJ DRAT NA TE MANUALNÍ TO MA ZELENOU BARVU A NA KONCI JE STŘIBRNEJ VALEČEK NECO JAKO DIODA ALE JE TO TEPELNA OCHRANA PROSTĚ NAD XXX STUPNU SE TO PŘERUŠÍ JAKO POJISTKA STOJÍ ASI 16KČ A FUNGUJE TO DODNES
No tak jsem se pod tu palubku mrknul,čuměl,čuměl a nic nevyčuměl.Hodně drátů,nějaký ty konektory,ale nic co by připomínalo odpor jsem neviděl.Asi to budu muset nechat na servis,ach jo .
Ještě jeden dotaz.Mrknul jsem do ETK a jsou tam vyobrazeny na E36 325tds touring dva filtry.Jeden kulatý kuželový a jeden plochý obdélníkový.Ten plochý jsem už měnil a vím kde je,ale o tom kulatém jsem vůbec netušil.Nevíte kde ho v autě hledat?
cabadaj píše:Mluvíme o pylovém filtru ke kterému se dostaneš zevnitř auta , ne o filtru sání . Měl jsem stejný problém a výměna filtru to vyřešila
No zas tak úplně blbej nejsem , jak jsem již psal, tak ten pilovej plochej obdelníkovej filtr kterej se nachazí pod palubkou před spolujezdcem jsem vyhodil celej.Ale v ETK je u toho větráku ještě jeden, kulatej kuželovej filtr, o kterym netušim kde ho hledat.Nebo je to možná jiná varianta toho plochýho.A to potřebuji zjistit.
Petr píše:Tak ty by měli bejt pod mřížkou z motorovýho prostoru, ale když jsem tam čučel, tak ani u jednoho auta je nemam.
Ten plochej je mikrofiltr klimy a ten (ty) kuzelove jsou pylove filtry a davaji se z boku na motorek vetraku... Za priplatek se davali do aut i bez klimy...
Lukas H. píše:Ten plochej je mikrofiltr klimy a ten (ty) kuzelove jsou pylove filtry a davaji se z boku na motorek vetraku... Za priplatek se davali do aut i bez klimy...
Aha, jen je mi divný, že je nemam ani u jednoho auta. Asi je někdo vyndal a už se neobtěžoval je dát zpět.
Lukas H. píše:Ten plochej je mikrofiltr klimy a ten (ty) kuzelove jsou pylove filtry a davaji se z boku na motorek vetraku... Za priplatek se davali do aut i bez klimy...
Hm a jak se knim dostanu,z motorovýho prodtoru?Prosím Luky popiš to blíže.Doufám,že nemusí ven palubka .
Tak jsem ještě jednou pořádně mrknul do ETK a pokud jsem to dobře pochopil, tak klima má dvě dmychadla a bez klimy tam je jen jedno.No a přijde mi, že ten kulatej kuželovej filtr se dává do tý krabice s jedním dmychadlem , hned vedle něj.Není tedy ten kulatej určen pro auta bez klimy a ten plochej pro auta s AC?Co vy na to?Přijde mi,že dva filtry v jednom systému jsou až moc.Ale hádat se nehodlám,fakt nevím.
major píše:Tak jsem ještě jednou pořádně mrknul do ETK a pokud jsem to dobře pochopil, tak klima má dvě dmychadla a bez klimy tam je jen jedno.No a přijde mi, že ten kulatej kuželovej filtr se dává do tý krabice s jedním dmychadlem , hned vedle něj.Není tedy ten kulatej určen pro auta bez klimy a ten plochej pro auta s AC?Co vy na to?Přijde mi,že dva filtry v jednom systému jsou až moc.Ale hádat se nehodlám,fakt nevím.
Lukas H. píše:Ten plochej je mikrofiltr klimy a ten (ty) kuzelove jsou pylove filtry a davaji se z boku na motorek vetraku... Za priplatek se davali do aut i bez klimy...
Hm a jak se knim dostanu,z motorovýho prodtoru?Prosím Luky popiš to blíže.Doufám,že nemusí ven palubka .
No nevim jestli tam ten pylovej filtr mas nebo ne (podle me ne), ale jinak je hned za prepazkou za motorem pod celnim sklem, je tam jen par sroubku a ten plech vytahnes smerem nahoru...