Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

silnější motor do kasle e36 316ky

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
error-motohanz
Registrovaný
Příspěvky: 999
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
Klubové ID: 2256

#21 Příspěvek od error-motohanz »

a pasujou trmeny s 320 nebo 325 na drzaky trmenu u 318? Chtel bych trohu upgrade brzd....
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#22 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

error-motohanz píše:a pasujou trmeny s 320 nebo 325 na drzaky trmenu u 318? Chtel bych trohu upgrade brzd....
Jo, pasujou.
Pavel
Registrovaný
Příspěvky: 2796
Registrován: úte 25.11.2003 01:00
Bydliště: Podivín
Klubové ID: 56

#23 Příspěvek od Pavel »

doxa píše:
Pavel píše:Prodej tu mrdku a kup si silnější... 8)
Hlavne ze 320i je terno! :D :D :D

Asi máš pravdu.....seš nejlepší...
doxa
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 24.02.2004 01:00
Klubové ID: 2291

#24 Příspěvek od doxa »

Pavel píše:
doxa píše:
Pavel píše:Prodej tu mrdku a kup si silnější... 8)
Hlavne ze 320i je terno! :D :D :D

Asi máš pravdu.....seš nejlepší...
Nejsem, ale nemusim nikomu rikat, ze ma mrdku...
Pavel
Registrovaný
Příspěvky: 2796
Registrován: úte 25.11.2003 01:00
Bydliště: Podivín
Klubové ID: 56

#25 Příspěvek od Pavel »

doxa píše:
Pavel píše:
doxa píše: Hlavne ze 320i je terno! :D :D :D

Asi máš pravdu.....seš nejlepší...
Nejsem, ale nemusim nikomu rikat, ze ma mrdku...
Ty... nech to tak :lol:
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#26 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Speedy píše:
Jawak píše:Dkážu pochopit když má někdo vymazlenou kastli, vymněněný věci na podvozku (jako jsem měl já) :)
Koupě jinýho auta je sázka do loterie, 99% jetých e36 v ČR jsou v dezolátním stavu; to že do toho člověk nasypal a prodává fakt dobrý auto tady bohužel nikdo nedokáže ocenit. Všichni poukazují že "tohle všude stojí XY k Kč, takže víc nedám" - všichni dobře známe :D
Laik (myslím i málokdo na technické) kdo se vyloženě nezabývá BMW, nerozezná motor 316i od 318i, jim jde hlavně o to, že tam sedí počet válců a tím to končí.
S těmi rozdíly - pokud vím, tak 316i má vzadu bubny, iS a ti mají kotouče. Nevím jestli všechny 316i, ale rozhodně 316i Compact má vpředu jednoduché kotouče BEZ vnitřního chlazení! 8O
V předu chlazený kotouče má tuším 318is, 318ti(až od 94 myslím) a pak 6-ti hrnky.
a kabria i se slabejma motorama
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#27 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

LOPOLO píše:
Speedy píše:
Jawak píše:Dkážu pochopit když má někdo vymazlenou kastli, vymněněný věci na podvozku (jako jsem měl já) :)
Koupě jinýho auta je sázka do loterie, 99% jetých e36 v ČR jsou v dezolátním stavu; to že do toho člověk nasypal a prodává fakt dobrý auto tady bohužel nikdo nedokáže ocenit. Všichni poukazují že "tohle všude stojí XY k Kč, takže víc nedám" - všichni dobře známe :D
Laik (myslím i málokdo na technické) kdo se vyloženě nezabývá BMW, nerozezná motor 316i od 318i, jim jde hlavně o to, že tam sedí počet válců a tím to končí.
S těmi rozdíly - pokud vím, tak 316i má vzadu bubny, iS a ti mají kotouče. Nevím jestli všechny 316i, ale rozhodně 316i Compact má vpředu jednoduché kotouče BEZ vnitřního chlazení! 8O
V předu chlazený kotouče má tuším 318is, 318ti(až od 94 myslím) a pak 6-ti hrnky.
a kabria i se slabejma motorama
Nevím jak je to s praxí, ale dle ETK ani 318i Cabrio nemá v předu chlazený kotouče..
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#28 Příspěvek od skautik Čestný člen »

LOPOLO píše:
Speedy píše:
Jawak píše:Dkážu pochopit když má někdo vymazlenou kastli, vymněněný věci na podvozku (jako jsem měl já) :)
Koupě jinýho auta je sázka do loterie, 99% jetých e36 v ČR jsou v dezolátním stavu; to že do toho člověk nasypal a prodává fakt dobrý auto tady bohužel nikdo nedokáže ocenit. Všichni poukazují že "tohle všude stojí XY k Kč, takže víc nedám" - všichni dobře známe :D
Laik (myslím i málokdo na technické) kdo se vyloženě nezabývá BMW, nerozezná motor 316i od 318i, jim jde hlavně o to, že tam sedí počet válců a tím to končí.
S těmi rozdíly - pokud vím, tak 316i má vzadu bubny, iS a ti mají kotouče. Nevím jestli všechny 316i, ale rozhodně 316i Compact má vpředu jednoduché kotouče BEZ vnitřního chlazení! 8O
V předu chlazený kotouče má tuším 318is, 318ti(až od 94 myslím) a pak 6-ti hrnky.
a kabria i se slabejma motorama
a 316i touring ma i vzadu kotouce a divil bych se kdyby nemel ve predu chlazene
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#29 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

skautik píše:
LOPOLO píše:
Speedy píše: V předu chlazený kotouče má tuším 318is, 318ti(až od 94 myslím) a pak 6-ti hrnky.
a kabria i se slabejma motorama
a 316i touring ma i vzadu kotouce a divil bych se kdyby nemel ve predu chlazene
Nevím, ale dle ETK má vzadu kotouče a v předu nechlazený kotouče.
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#30 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Speedy píše:
skautik píše:
LOPOLO píše: a kabria i se slabejma motorama
a 316i touring ma i vzadu kotouce a divil bych se kdyby nemel ve predu chlazene
Nevím, ale dle ETK má vzadu kotouče a v předu nechlazený kotouče.
Tak už tuto informaci mám ověřenou, e36 touring 316i má všude jednoduchý kotouče :-)
Lada Zuzjak
Registrovaný
Příspěvky: 181
Registrován: čtv 22.05.2003 00:00
Bydliště: Žatec, Plzeň
Klubové ID: 2915

#31 Příspěvek od Lada Zuzjak »

Speedy píše:
Speedy píše:
skautik píše: a 316i touring ma i vzadu kotouce a divil bych se kdyby nemel ve predu chlazene
Nevím, ale dle ETK má vzadu kotouče a v předu nechlazený kotouče.
Tak už tuto informaci mám ověřenou, e36 touring 316i má všude jednoduchý kotouče :-)
E36 318 M40 11/91 salon ma vepredu jednoduchy a vzadu bubny :lol:
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Klubové ID: 1036
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od Fatal Design »

Ale všechno de, když se chce :)

Co třeba E36 M3 - Compact ??

http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatf ... %26+Cabrio
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od Huska »

Podle mě se dělaly jen dva typy brzd... jednoduché/bubny a chlazené/jednoduché. Nejde totiž použít sejné brzdové válce a pochybuju, že kvůli 316itouring by si tyto problémy dělali. Přední jednoduché je možno vyměnit společně s třmeny bez dalíš úprav, bubny X kotoučům je třeba měnit brzdový válec a ramena.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#34 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Huska píše:Podle mě se dělaly jen dva typy brzd... jednoduché/bubny a chlazené/jednoduché. Nejde totiž použít sejné brzdové válce a pochybuju, že kvůli 316itouring by si tyto problémy dělali. Přední jednoduché je možno vyměnit společně s třmeny bez dalíš úprav, bubny X kotoučům je třeba měnit brzdový válec a ramena.
Jak myslíš, ale já mám informace z 1. ruky, nebudu o tom dále diskutovat...
Uživatelský avatar
bergos
Registrovaný
Příspěvky: 4075
Registrován: sob 02.10.2004 00:00
Bydliště: OSTRAVA!!!
Klubové ID: 159

#35 Příspěvek od bergos »

Huska píše:Podle mě se dělaly jen dva typy brzd... jednoduché/bubny a chlazené/jednoduché. Nejde totiž použít sejné brzdové válce a pochybuju, že kvůli 316itouring by si tyto problémy dělali. Přední jednoduché je možno vyměnit společně s třmeny bez dalíš úprav, bubny X kotoučům je třeba měnit brzdový válec a ramena.
Hmm, já mám 318i M43 a mám všude jednoduchý kotouče. 8)
Family wagon: BMW 320dX F31
Summer car: BMW 330i baur TC2 E30
Project car: BMW 1502 E10
City car: Audi A1 1.4tfsi
8-)
doxa
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 24.02.2004 01:00
Klubové ID: 2291

#36 Příspěvek od doxa »

Huska píše:Podle mě se dělaly jen dva typy brzd... jednoduché/bubny a chlazené/jednoduché. Nejde totiž použít sejné brzdové válce a pochybuju, že kvůli 316itouring by si tyto problémy dělali. Přední jednoduché je možno vyměnit společně s třmeny bez dalíš úprav, bubny X kotoučům je třeba měnit brzdový válec a ramena.
A ja mam chlazeny/chlazeny :) Takze na "podle me" bych nic radsi nestavel :) :)
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od Huska »

Hmmm tak tedy ověřím důkladně a zřejmě budete mít pravdu. Ale to co jsem napsal je pravda a pokud je více typů tak to na ně stačí aplikovat.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Odpovědět