Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
silnější motor do kasle e36 316ky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 999
- Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
- Klubové ID: 2256
a kabria i se slabejma motoramaSpeedy píše:V předu chlazený kotouče má tuším 318is, 318ti(až od 94 myslím) a pak 6-ti hrnky.Jawak píše:Dkážu pochopit když má někdo vymazlenou kastli, vymněněný věci na podvozku (jako jsem měl já)
Koupě jinýho auta je sázka do loterie, 99% jetých e36 v ČR jsou v dezolátním stavu; to že do toho člověk nasypal a prodává fakt dobrý auto tady bohužel nikdo nedokáže ocenit. Všichni poukazují že "tohle všude stojí XY k Kč, takže víc nedám" - všichni dobře známe
Laik (myslím i málokdo na technické) kdo se vyloženě nezabývá BMW, nerozezná motor 316i od 318i, jim jde hlavně o to, že tam sedí počet válců a tím to končí.
S těmi rozdíly - pokud vím, tak 316i má vzadu bubny, iS a ti mají kotouče. Nevím jestli všechny 316i, ale rozhodně 316i Compact má vpředu jednoduché kotouče BEZ vnitřního chlazení!
Nevím jak je to s praxí, ale dle ETK ani 318i Cabrio nemá v předu chlazený kotouče..LOPOLO píše:a kabria i se slabejma motoramaSpeedy píše:V předu chlazený kotouče má tuším 318is, 318ti(až od 94 myslím) a pak 6-ti hrnky.Jawak píše:Dkážu pochopit když má někdo vymazlenou kastli, vymněněný věci na podvozku (jako jsem měl já)
Koupě jinýho auta je sázka do loterie, 99% jetých e36 v ČR jsou v dezolátním stavu; to že do toho člověk nasypal a prodává fakt dobrý auto tady bohužel nikdo nedokáže ocenit. Všichni poukazují že "tohle všude stojí XY k Kč, takže víc nedám" - všichni dobře známe
Laik (myslím i málokdo na technické) kdo se vyloženě nezabývá BMW, nerozezná motor 316i od 318i, jim jde hlavně o to, že tam sedí počet válců a tím to končí.
S těmi rozdíly - pokud vím, tak 316i má vzadu bubny, iS a ti mají kotouče. Nevím jestli všechny 316i, ale rozhodně 316i Compact má vpředu jednoduché kotouče BEZ vnitřního chlazení!
a 316i touring ma i vzadu kotouce a divil bych se kdyby nemel ve predu chlazeneLOPOLO píše:a kabria i se slabejma motoramaSpeedy píše:V předu chlazený kotouče má tuším 318is, 318ti(až od 94 myslím) a pak 6-ti hrnky.Jawak píše:Dkážu pochopit když má někdo vymazlenou kastli, vymněněný věci na podvozku (jako jsem měl já)
Koupě jinýho auta je sázka do loterie, 99% jetých e36 v ČR jsou v dezolátním stavu; to že do toho člověk nasypal a prodává fakt dobrý auto tady bohužel nikdo nedokáže ocenit. Všichni poukazují že "tohle všude stojí XY k Kč, takže víc nedám" - všichni dobře známe
Laik (myslím i málokdo na technické) kdo se vyloženě nezabývá BMW, nerozezná motor 316i od 318i, jim jde hlavně o to, že tam sedí počet válců a tím to končí.
S těmi rozdíly - pokud vím, tak 316i má vzadu bubny, iS a ti mají kotouče. Nevím jestli všechny 316i, ale rozhodně 316i Compact má vpředu jednoduché kotouče BEZ vnitřního chlazení!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 181
- Registrován: čtv 22.05.2003 00:00
- Bydliště: Žatec, Plzeň
- Klubové ID: 2915
E36 318 M40 11/91 salon ma vepredu jednoduchy a vzadu bubnySpeedy píše:Tak už tuto informaci mám ověřenou, e36 touring 316i má všude jednoduchý kotoučeSpeedy píše:Nevím, ale dle ETK má vzadu kotouče a v předu nechlazený kotouče.skautik píše: a 316i touring ma i vzadu kotouce a divil bych se kdyby nemel ve predu chlazene

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2414
- Registrován: pát 21.11.2003 01:00
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Klubové ID: 1036
- Kontaktovat uživatele:
Ale všechno de, když se chce 
Co třeba E36 M3 - Compact ??
http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatf ... %26+Cabrio

Co třeba E36 M3 - Compact ??
http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatf ... %26+Cabrio
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
Podle mě se dělaly jen dva typy brzd... jednoduché/bubny a chlazené/jednoduché. Nejde totiž použít sejné brzdové válce a pochybuju, že kvůli 316itouring by si tyto problémy dělali. Přední jednoduché je možno vyměnit společně s třmeny bez dalíš úprav, bubny X kotoučům je třeba měnit brzdový válec a ramena.




Jak myslíš, ale já mám informace z 1. ruky, nebudu o tom dále diskutovat...Huska píše:Podle mě se dělaly jen dva typy brzd... jednoduché/bubny a chlazené/jednoduché. Nejde totiž použít sejné brzdové válce a pochybuju, že kvůli 316itouring by si tyto problémy dělali. Přední jednoduché je možno vyměnit společně s třmeny bez dalíš úprav, bubny X kotoučům je třeba měnit brzdový válec a ramena.
- bergos
- Registrovaný
- Příspěvky: 4075
- Registrován: sob 02.10.2004 00:00
- Bydliště: OSTRAVA!!!
- Klubové ID: 159
Hmm, já mám 318i M43 a mám všude jednoduchý kotouče.Huska píše:Podle mě se dělaly jen dva typy brzd... jednoduché/bubny a chlazené/jednoduché. Nejde totiž použít sejné brzdové válce a pochybuju, že kvůli 316itouring by si tyto problémy dělali. Přední jednoduché je možno vyměnit společně s třmeny bez dalíš úprav, bubny X kotoučům je třeba měnit brzdový válec a ramena.

Family wagon: BMW 320dX F31
Summer car: BMW 330i baur TC2 E30
Project car: BMW 1502 E10
City car: Audi A1 1.4tfsi

Summer car: BMW 330i baur TC2 E30
Project car: BMW 1502 E10
City car: Audi A1 1.4tfsi

A ja mam chlazeny/chlazenyHuska píše:Podle mě se dělaly jen dva typy brzd... jednoduché/bubny a chlazené/jednoduché. Nejde totiž použít sejné brzdové válce a pochybuju, že kvůli 316itouring by si tyto problémy dělali. Přední jednoduché je možno vyměnit společně s třmeny bez dalíš úprav, bubny X kotoučům je třeba měnit brzdový válec a ramena.



- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
Hmmm tak tedy ověřím důkladně a zřejmě budete mít pravdu. Ale to co jsem napsal je pravda a pokud je více typů tak to na ně stačí aplikovat.



