Myslíš teda, že to nic nepřidá?Hanz píše:325 to ma 2svody do 1katu a do 2... 328 ma 2do 2 a dal 2... osobne bych to resil jen v pripade jinejch svodu (M3), imho to nebude mit krome pocitu jinej vyznam...
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
328i el. ventil u vyfuky k cemu je?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
- Kontaktovat uživatele:
jo, ten pocit...Speedy píše:Jako 323 má stejný výfuk jako 320, takže teoreticky by to něco přihodit mohlo...Speedy píše:Myslíš teda, že to nic nepřidá?Hanz píše:325 to ma 2svody do 1katu a do 2... 328 ma 2do 2 a dal 2... osobne bych to resil jen v pripade jinejch svodu (M3), imho to nebude mit krome pocitu jinej vyznam...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 107
- Registrován: úte 26.10.2004 00:00
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Chalani prave sa mi nejak nepaci spotrebana mojej 328.Ja mam vzadu Remus a tipujem ze tato sranda je odpojena.Ked uberem plyn tak to obcas buble a striela do vyfuku,co je ale normal u "sportovych vyfukov"
Nemoze to mat negativny vpliv na spotrebu,ked je to vyblokovane?Vo vyfuku musi byt nejaky protitlak.

Nemoze to mat negativny vpliv na spotrebu,ked je to vyblokovane?Vo vyfuku musi byt nejaky protitlak.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 107
- Registrován: úte 26.10.2004 00:00
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Robis si prdel zo mna...vies ja nie som socka,ale vadi mi ze motor mojho mazla neni OK ako by mal.Pozri to auto nemam ani 2 mesiace,cez zimu stalo.Teraz som zacal jazdit po meste,tak mam moznost dlhodobejsie sledovat 2 mesiace po kupe.
Neviem kolko to zralo pred Remusom po Remuse,ale zda sa ze ked tomu osolim tak citim vyfukove plyny aj vo vnutri,cize to tam asi neni.Je to sice cukrik s 140t km najazdenymi po dobrych majiteloch,ale zatial som do neho vrazil iba na spotrebaky (25 tacov),ale dobry zaklad.Sviecky by tam mali byt max. kvalitne 5000km.Ide mi o nazor niekoho co k tomu ma co povedat,ci ma ten ventil nieco zo spotrebou alebo nie.Inym 328i m52 to zere po Prahe okolo 11, mne okolo 13l ten liter davam na tazsieho touringa a siroke kola,dalsi liter mi tam nesedi a ten tazko spoznam na svieckach.
Idem na diagnostiku,emisie povedia za vsetko
Neviem kolko to zralo pred Remusom po Remuse,ale zda sa ze ked tomu osolim tak citim vyfukove plyny aj vo vnutri,cize to tam asi neni.Je to sice cukrik s 140t km najazdenymi po dobrych majiteloch,ale zatial som do neho vrazil iba na spotrebaky (25 tacov),ale dobry zaklad.Sviecky by tam mali byt max. kvalitne 5000km.Ide mi o nazor niekoho co k tomu ma co povedat,ci ma ten ventil nieco zo spotrebou alebo nie.Inym 328i m52 to zere po Prahe okolo 11, mne okolo 13l ten liter davam na tazsieho touringa a siroke kola,dalsi liter mi tam nesedi a ten tazko spoznam na svieckach.

Idem na diagnostiku,emisie povedia za vsetko
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2208
- Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 58
- Kontaktovat uživatele:
Nechapu kdo si z tebe dela prdel. ale merit a rovnat s nekym jinym spotrebu po Praze je dost mimo misu.Co ridic to jina technika jizdy, co hodina to jinej provoz ve meste....Spotrebu porovnavej na dalnici pri konstatni rychlosti.Jinak otevreny vyfuk je taky urcity zasah do spalovaciho procesu, ten litrik to klidne muze byt, proste za "lepsi" zvuk se plati...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 107
- Registrován: úte 26.10.2004 00:00
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
ok klidek, dvaja Prazaci co tu maju 328ky sa mi zhodli na tom ze pri systeme ranna jazda v spicke do prace 10km,poobede naspat plus nejake to jazdenie navyse cca 30km x 5 krat do tyzdna ich stalo 11litrov maximalne rozumnym jazdenim.Moj styl je myslim si podobny, pocuvam motor, rad nim brzdim a pozvolne rozbieham atd.Moja pointa bola len nazor suvis tento ventil a spotreba nic viac:).
Ne, prdel si neorbím, ale je to tak, prostě změna jízdního režimu může hrát velkou roli. já ráno nastartuju, ujedu 3km a večer znova. A spotřeba hnedle 13l.
Ale z5 ke klapce. Hanz má pravdu, prostě změníš tím tlaky ve výfukovým potrubí a tím se pravděpodobně velmi změní i rychlost prudění plynů a směsi z a dovnitř spalovacího prostoru. Takže 1litr to klidně může být tím..
Ale z5 ke klapce. Hanz má pravdu, prostě změníš tím tlaky ve výfukovým potrubí a tím se pravděpodobně velmi změní i rychlost prudění plynů a směsi z a dovnitř spalovacího prostoru. Takže 1litr to klidně může být tím..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: čtv 01.07.2004 00:00
- Bydliště: Jihlava
- Klubové ID: 106
- Kontaktovat uživatele:
NO ja si myslim ze muze byt rozdil pokud odpojime ventil a zustane seroivy vyfuk a neco jineho kdyz se tam da nejaky jiny od Remusu nebo tak neco kde se s tou klapkou nepocita nebo ne ???Speedy píše:Ne, prdel si neorbím, ale je to tak, prostě změna jízdního režimu může hrát velkou roli. já ráno nastartuju, ujedu 3km a večer znova. A spotřeba hnedle 13l.
Ale z5 ke klapce. Hanz má pravdu, prostě změníš tím tlaky ve výfukovým potrubí a tím se pravděpodobně velmi změní i rychlost prudění plynů a směsi z a dovnitř spalovacího prostoru. Takže 1litr to klidně může být tím..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 107
- Registrován: úte 26.10.2004 00:00
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
ten podtlak prepina klapku medzi dvoma komorami vo vyfuku,mozno to urobili na hlucnost,moj nazor podobny>
Ina situacia dodadocny Remus alebo seriak z dvoma komorami a odpojenou touto srandou,vsak vyvojari Remusu nemozu byt taky tupci a s tymto nepocitat.Proste neriesili dvojkomorovy lauf...ale inak ten Remus pojde do prdele, je to smejd,dam tam nerez
Inak mimo mesta ked sa ide s tym autom v ustalenom rezime tak nemam problem urobit BA-Praha na 8.5l/100km pri povolenych limitoch,tak neviem.Iba ste mi dali cervika do hlavy s tym ventilom
Ina situacia dodadocny Remus alebo seriak z dvoma komorami a odpojenou touto srandou,vsak vyvojari Remusu nemozu byt taky tupci a s tymto nepocitat.Proste neriesili dvojkomorovy lauf...ale inak ten Remus pojde do prdele, je to smejd,dam tam nerez

Inak mimo mesta ked sa ide s tym autom v ustalenom rezime tak nemam problem urobit BA-Praha na 8.5l/100km pri povolenych limitoch,tak neviem.Iba ste mi dali cervika do hlavy s tym ventilom

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 494
- Registrován: úte 08.06.2004 00:00
- Bydliště: Pardubicko
- Klubové ID: 73
Podle mě je to jasný z obrázku. Při nízkých otáčkách to jde jenom tím tobogánem, tlumič má větší odpor což je dobrý pro krou?ák a motor jde pěkně odspoda. No a při vyšších otáčkách podtlak otevře klapku, výf. plyny můžou jít napřímo a vejfuk je otevřenej.
Když tu klapku vyřadíš tak to bude mít lepší zvuk, ale spodek otáček nebude mít takovej krou?ák. O kolik to by mě taky zajímalo.
No a když bude furt otevřená, bude se to chovat jako laďák, výf. potrubí bude mít menší odpor, a může si to vzít ten litr navíc jak píše Hanz.
Co vím tak to dělá i Yamaha ma silnicích a říká tomu EXUP, jenom to má pod motorem za svodama, ne až v tlumiči.
Když tu klapku vyřadíš tak to bude mít lepší zvuk, ale spodek otáček nebude mít takovej krou?ák. O kolik to by mě taky zajímalo.
No a když bude furt otevřená, bude se to chovat jako laďák, výf. potrubí bude mít menší odpor, a může si to vzít ten litr navíc jak píše Hanz.
Co vím tak to dělá i Yamaha ma silnicích a říká tomu EXUP, jenom to má pod motorem za svodama, ne až v tlumiči.
- Přílohy
-
- Tlumič_M52.jpg (49.67 KiB) Zobrazeno 817 x
V tom pripade jsem tretiandyXXL píše:ok klidek, dvaja Prazaci co tu maju 328ky sa mi zhodli na tom ze pri systeme ranna jazda v spicke do prace 10km,poobede naspat plus nejake to jazdenie navyse cca 30km x 5 krat do tyzdna ich stalo 11litrov maximalne rozumnym jazdenim.Moj styl je myslim si podobny, pocuvam motor, rad nim brzdim a pozvolne rozbieham atd.Moja pointa bola len nazor suvis tento ventil a spotreba nic viac:).



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: čtv 01.07.2004 00:00
- Bydliště: Jihlava
- Klubové ID: 106
- Kontaktovat uživatele:
Přidám se k debatě o spotřebědoxa píše:V tom pripade jsem tretiandyXXL píše:ok klidek, dvaja Prazaci co tu maju 328ky sa mi zhodli na tom ze pri systeme ranna jazda v spicke do prace 10km,poobede naspat plus nejake to jazdenie navyse cca 30km x 5 krat do tyzdna ich stalo 11litrov maximalne rozumnym jazdenim.Moj styl je myslim si podobny, pocuvam motor, rad nim brzdim a pozvolne rozbieham atd.Moja pointa bola len nazor suvis tento ventil a spotreba nic viac:).Tech 11, je myslim minimum. Ja jezdim tak za 10, ale diky tomu ze jedu 2x tejdne tunelem z brevnova az na barandak, tam mi spotreba trochu pada
Pro neznaly - je to z kopce, takze nahore rozjet na kilo a vyradit
)

