Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

328i el. ventil u vyfuky k cemu je?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#21 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Hanz píše:325 to ma 2svody do 1katu a do 2... 328 ma 2do 2 a dal 2... osobne bych to resil jen v pripade jinejch svodu (M3), imho to nebude mit krome pocitu jinej vyznam...
Myslíš teda, že to nic nepřidá?
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#22 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Speedy píše:
Hanz píše:325 to ma 2svody do 1katu a do 2... 328 ma 2do 2 a dal 2... osobne bych to resil jen v pripade jinejch svodu (M3), imho to nebude mit krome pocitu jinej vyznam...
Myslíš teda, že to nic nepřidá?
Jako 323 má stejný výfuk jako 320, takže teoreticky by to něco přihodit mohlo...
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od RuDoSh »

Speedy píše:
Speedy píše:
Hanz píše:325 to ma 2svody do 1katu a do 2... 328 ma 2do 2 a dal 2... osobne bych to resil jen v pripade jinejch svodu (M3), imho to nebude mit krome pocitu jinej vyznam...
Myslíš teda, že to nic nepřidá?
Jako 323 má stejný výfuk jako 320, takže teoreticky by to něco přihodit mohlo...
jo, ten pocit... ;-)
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#24 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

hele, asi nejsem nejbystrejsi, ale i ja pochopil, ze bud auto je serie nebo do nej nasypes nekolikanasobek porizovacky a je z nej to co CHCES... ty veci mezi tim jsou alibisticky splachovani velkych penez po malych castkach :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#25 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

OK, seru na to :)
andyXXL
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od andyXXL »

Chalani prave sa mi nejak nepaci spotrebana mojej 328.Ja mam vzadu Remus a tipujem ze tato sranda je odpojena.Ked uberem plyn tak to obcas buble a striela do vyfuku,co je ale normal u "sportovych vyfukov" :D
Nemoze to mat negativny vpliv na spotrebu,ked je to vyblokovane?Vo vyfuku musi byt nejaky protitlak.
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#27 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

A to Ti začalo žrát až teď nebo ta spotřeba je taková už od počátku, co tam máš ten výfuk? Taky by to mohla být lambda nebo blbý svíčky a vůbec, to může být milion věcí. Mě třeba od té doby, co mám BC auto žere o 2litryvíc :lol: :lol: :lol:
andyXXL
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od andyXXL »

Robis si prdel zo mna...vies ja nie som socka,ale vadi mi ze motor mojho mazla neni OK ako by mal.Pozri to auto nemam ani 2 mesiace,cez zimu stalo.Teraz som zacal jazdit po meste,tak mam moznost dlhodobejsie sledovat 2 mesiace po kupe.
Neviem kolko to zralo pred Remusom po Remuse,ale zda sa ze ked tomu osolim tak citim vyfukove plyny aj vo vnutri,cize to tam asi neni.Je to sice cukrik s 140t km najazdenymi po dobrych majiteloch,ale zatial som do neho vrazil iba na spotrebaky (25 tacov),ale dobry zaklad.Sviecky by tam mali byt max. kvalitne 5000km.Ide mi o nazor niekoho co k tomu ma co povedat,ci ma ten ventil nieco zo spotrebou alebo nie.Inym 328i m52 to zere po Prahe okolo 11, mne okolo 13l ten liter davam na tazsieho touringa a siroke kola,dalsi liter mi tam nesedi a ten tazko spoznam na svieckach. :roll:
Idem na diagnostiku,emisie povedia za vsetko
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 58
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od psena »

Nechapu kdo si z tebe dela prdel. ale merit a rovnat s nekym jinym spotrebu po Praze je dost mimo misu.Co ridic to jina technika jizdy, co hodina to jinej provoz ve meste....Spotrebu porovnavej na dalnici pri konstatni rychlosti.Jinak otevreny vyfuk je taky urcity zasah do spalovaciho procesu, ten litrik to klidne muze byt, proste za "lepsi" zvuk se plati...
andyXXL
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od andyXXL »

ok klidek, dvaja Prazaci co tu maju 328ky sa mi zhodli na tom ze pri systeme ranna jazda v spicke do prace 10km,poobede naspat plus nejake to jazdenie navyse cca 30km x 5 krat do tyzdna ich stalo 11litrov maximalne rozumnym jazdenim.Moj styl je myslim si podobny, pocuvam motor, rad nim brzdim a pozvolne rozbieham atd.Moja pointa bola len nazor suvis tento ventil a spotreba nic viac:).
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#31 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

myslim ze to sedi, jel jsem jednou Brno-Plzen-Brno s odpojenou klapkou a vysledkem byla o litr vyssi spotreba a ve meste o dost lepsi sound (pri stazenem okne)... jinak na volnobeh to nikdy bordel nedelalo, strileni do vyfuku taky ne...
“Ability is what you're capable of doing.”
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#32 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Ne, prdel si neorbím, ale je to tak, prostě změna jízdního režimu může hrát velkou roli. já ráno nastartuju, ujedu 3km a večer znova. A spotřeba hnedle 13l.
Ale z5 ke klapce. Hanz má pravdu, prostě změníš tím tlaky ve výfukovým potrubí a tím se pravděpodobně velmi změní i rychlost prudění plynů a směsi z a dovnitř spalovacího prostoru. Takže 1litr to klidně může být tím..
Miki_JI
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: čtv 01.07.2004 00:00
Bydliště: Jihlava
Klubové ID: 106
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od Miki_JI »

Speedy píše:Ne, prdel si neorbím, ale je to tak, prostě změna jízdního režimu může hrát velkou roli. já ráno nastartuju, ujedu 3km a večer znova. A spotřeba hnedle 13l.
Ale z5 ke klapce. Hanz má pravdu, prostě změníš tím tlaky ve výfukovým potrubí a tím se pravděpodobně velmi změní i rychlost prudění plynů a směsi z a dovnitř spalovacího prostoru. Takže 1litr to klidně může být tím..
NO ja si myslim ze muze byt rozdil pokud odpojime ventil a zustane seroivy vyfuk a neco jineho kdyz se tam da nejaky jiny od Remusu nebo tak neco kde se s tou klapkou nepocita nebo ne ???
andyXXL
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od andyXXL »

ten podtlak prepina klapku medzi dvoma komorami vo vyfuku,mozno to urobili na hlucnost,moj nazor podobny>

Ina situacia dodadocny Remus alebo seriak z dvoma komorami a odpojenou touto srandou,vsak vyvojari Remusu nemozu byt taky tupci a s tymto nepocitat.Proste neriesili dvojkomorovy lauf...ale inak ten Remus pojde do prdele, je to smejd,dam tam nerez 8)

Inak mimo mesta ked sa ide s tym autom v ustalenom rezime tak nemam problem urobit BA-Praha na 8.5l/100km pri povolenych limitoch,tak neviem.Iba ste mi dali cervika do hlavy s tym ventilom :D
Jirka-328
Registrovaný
Příspěvky: 494
Registrován: úte 08.06.2004 00:00
Bydliště: Pardubicko
Klubové ID: 73

#35 Příspěvek od Jirka-328 »

Podle mě je to jasný z obrázku. Při nízkých otáčkách to jde jenom tím tobogánem, tlumič má větší odpor což je dobrý pro krou?ák a motor jde pěkně odspoda. No a při vyšších otáčkách podtlak otevře klapku, výf. plyny můžou jít napřímo a vejfuk je otevřenej.

Když tu klapku vyřadíš tak to bude mít lepší zvuk, ale spodek otáček nebude mít takovej krou?ák. O kolik to by mě taky zajímalo.
No a když bude furt otevřená, bude se to chovat jako laďák, výf. potrubí bude mít menší odpor, a může si to vzít ten litr navíc jak píše Hanz.

Co vím tak to dělá i Yamaha ma silnicích a říká tomu EXUP, jenom to má pod motorem za svodama, ne až v tlumiči.
Přílohy
Tlumič_M52.jpg
Tlumič_M52.jpg (49.67 KiB) Zobrazeno 808 x
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 58
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od psena »

Tak kdo zajede na brzdu a da 2K abyste uz vsichni meli pokoj?
Jeste ze zadnou klapku nemam.... :D
andyXXL
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od andyXXL »

Psena skutocne mas moznost vybavit brzdu?Aka je tam tolerancia?Je to v Brne? 2k znamena 2 kila/200 alebo 2 tacy/2000?Skor sa priklanam k druhej moznosti :lol:
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 58
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od psena »

No v Brne jsou brzdy asi tri, ja jsem jeste nebyl, cena byva tak kolem 1000kc.
doxa
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 24.02.2004 01:00
Klubové ID: 2291

#39 Příspěvek od doxa »

andyXXL píše:ok klidek, dvaja Prazaci co tu maju 328ky sa mi zhodli na tom ze pri systeme ranna jazda v spicke do prace 10km,poobede naspat plus nejake to jazdenie navyse cca 30km x 5 krat do tyzdna ich stalo 11litrov maximalne rozumnym jazdenim.Moj styl je myslim si podobny, pocuvam motor, rad nim brzdim a pozvolne rozbieham atd.Moja pointa bola len nazor suvis tento ventil a spotreba nic viac:).
V tom pripade jsem treti :) Tech 11, je myslim minimum. Ja jezdim tak za 10, ale diky tomu ze jedu 2x tejdne tunelem z brevnova az na barandak, tam mi spotreba trochu pada :) Pro neznaly - je to z kopce, takze nahore rozjet na kilo a vyradit :))
Miki_JI
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: čtv 01.07.2004 00:00
Bydliště: Jihlava
Klubové ID: 106
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od Miki_JI »

doxa píše:
andyXXL píše:ok klidek, dvaja Prazaci co tu maju 328ky sa mi zhodli na tom ze pri systeme ranna jazda v spicke do prace 10km,poobede naspat plus nejake to jazdenie navyse cca 30km x 5 krat do tyzdna ich stalo 11litrov maximalne rozumnym jazdenim.Moj styl je myslim si podobny, pocuvam motor, rad nim brzdim a pozvolne rozbieham atd.Moja pointa bola len nazor suvis tento ventil a spotreba nic viac:).
V tom pripade jsem treti :) Tech 11, je myslim minimum. Ja jezdim tak za 10, ale diky tomu ze jedu 2x tejdne tunelem z brevnova az na barandak, tam mi spotreba trochu pada :) Pro neznaly - je to z kopce, takze nahore rozjet na kilo a vyradit :))
Přidám se k debatě o spotřebě :-) Je to teda moje spotřeba cca za 2 měsíce co to autíčko mám ale ... Jezdím drtivě město a ne lehkou nohou, ono to snad ani nejde. Když dalnice tak pod plynem 160-180 v průměru. Občas volnějí po okreskách. A aktuálně mám 10,6l/100km. Dlouhodobá spotřeba po předchozím majiteli (100% pouze praha) je 10,8l/100km. Když sem na začatku blbnul a fakt sem tu nakládal nedostal sem se v průměru přes 11l/100km. :wink:
Odpovědět