Zdravim
prosim vas nevite jakou funkci ma el. ventil a jeho soucasti u vyfuky na 328i? bohuzel nemuzu vkladat obr. tak je to videt tady http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=20 dil c. 16 a 13 popr co se stane kdyz to neni zapojene do konc. tlumice vyfuku popr na druhe strane do sani a nebo nefunguje vubec
Diky moc vsem
muzes se prosim trosku rozepsat
sousedovi blbne 328 tak se pidim po vsem moznem na diagnostice to zadnou zavadu nehlasilo ale motor bezi na volnobeh nejak nepravidelne obcas sebou zacne i docela dost hazet a strili mu to do vyfucku plosim plosim
votvira to druhou diru do vejfuku od nakych otacek (nevim trojky mne nezajimaj, ale typnul bych ze to bude nekde kolem 2000, tak nejak to obecne bejva). Nicmene tvy problemy muzou bejt tim ze ta klapka je furt otevrena, ale bejt by to tak v principu nemelo a znamenalo by to dalsi problem...
darmon píše:votvira to druhou diru do vejfuku od nakych otacek (nevim trojky mne nezajimaj, ale typnul bych ze to bude nekde kolem 2000, tak nejak to obecne bejva). Nicmene tvy problemy muzou bejt tim ze ta klapka je furt otevrena, ale bejt by to tak v principu nemelo a znamenalo by to dalsi problem...
A co tedy z tohohle znamena kdyz vymenim origo vyfuk za neco jineho kde ta klapka neni ????
Tu klapku otvira podtlak z motoru, nekdo si to i odpojuje(kvuli lepsimu zvuku) ale mam pocit, ze Svob kterej to mel chvilo odpojeny rikal neco o tom, ze pri chladnym motoru mu motor nedrzel uplne na 100% volnobeh, nebo se to mirne cukalo, uz si to nevzpominam.
Kvuli necemu to tam urcite bude, v 528 ta klapka neni, pravdepodobne je jinak vyreseny vyfukove potrubi.
presne tak, je to kvuli hlucnosti... jinak vypojena pri dobrym motoru zadna zmena volnobehu... bez problemu muzes dat jinej vyfuk, je tam u te klapky jeste el_mag ventil (pod plastem vzadu v kufru), kterej se zavre, aby to neprisavalo vzduch, kdyz tam ta klapka neni zapojena...
psena píše:Tu klapku otvira podtlak z motoru, nekdo si to i odpojuje(kvuli lepsimu zvuku) ale mam pocit, ze Svob kterej to mel chvilo odpojeny rikal neco o tom, ze pri chladnym motoru mu motor nedrzel uplne na 100% volnobeh, nebo se to mirne cukalo, uz si to nevzpominam.
Kvuli necemu to tam urcite bude, v 528 ta klapka neni, pravdepodobne je jinak vyreseny vyfukove potrubi.
Hanz píše:presne tak, je to kvuli hlucnosti... jinak vypojena pri dobrym motoru zadna zmena volnobehu... bez problemu muzes dat jinej vyfuk, je tam u te klapky jeste el_mag ventil (pod plastem vzadu v kufru), kterej se zavre, aby to neprisavalo vzduch, kdyz tam ta klapka neni zapojena...
Mno ja bych nerek ze je to tam jenom kvuli hlucnosti ... pri odpojeni to opravdu asi muze cvicit s otackama a kdyz sem to zkousel, obcas to strilelo coz asi neni uplne v poradku .... a motor mam rozhodne dobrej. Rekl bych ze se tam opravdu nejak pocita s podtlakem a jinej vyfuk bych tam bez jinyho kompletniho reseni nedaval. Ale co ja vim ...
Hanz píše:presne tak, je to kvuli hlucnosti... jinak vypojena pri dobrym motoru zadna zmena volnobehu... bez problemu muzes dat jinej vyfuk, je tam u te klapky jeste el_mag ventil (pod plastem vzadu v kufru), kterej se zavre, aby to neprisavalo vzduch, kdyz tam ta klapka neni zapojena...
Mno ja bych nerek ze je to tam jenom kvuli hlucnosti ... pri odpojeni to opravdu asi muze cvicit s otackama a kdyz sem to zkousel, obcas to strilelo coz asi neni uplne v poradku .... a motor mam rozhodne dobrej. Rekl bych ze se tam opravdu nejak pocita s podtlakem a jinej vyfuk bych tam bez jinyho kompletniho reseni nedaval. Ale co ja vim ...
Nestrasit ! Je tu nekde Svob ??? Mam doma jeden hehouckej vyfuk a rad bych to prohodil ale abych pak jezdil
psena píše:Tu klapku otvira podtlak z motoru, nekdo si to i odpojuje(kvuli lepsimu zvuku) ale mam pocit, ze Svob kterej to mel chvilo odpojeny rikal neco o tom, ze pri chladnym motoru mu motor nedrzel uplne na 100% volnobeh, nebo se to mirne cukalo, uz si to nevzpominam.
Kvuli necemu to tam urcite bude, v 528 ta klapka neni, pravdepodobne je jinak vyreseny vyfukove potrubi.
Svob ji ma porad otevrenou a odpojenou..
Nevim jak ted kdyz je teplo, ale jeste pred mesicem a pul ho mel zcela jiste zavrenej, vim to protoze mi ukazoval zmenu zvuku pri odpojeni....
psena píše:Tu klapku otvira podtlak z motoru, nekdo si to i odpojuje(kvuli lepsimu zvuku) ale mam pocit, ze Svob kterej to mel chvilo odpojeny rikal neco o tom, ze pri chladnym motoru mu motor nedrzel uplne na 100% volnobeh, nebo se to mirne cukalo, uz si to nevzpominam.
Kvuli necemu to tam urcite bude, v 528 ta klapka neni, pravdepodobne je jinak vyreseny vyfukove potrubi.
Svob ji ma porad otevrenou a odpojenou..
Nevim jak ted kdyz je teplo, ale jeste pred mesicem a pul ho mel zcela jiste zavrenej, vim to protoze mi ukazoval zmenu zvuku pri odpojeni....
sme vcera vecer byli u kamosa na oslave a tam mi prave rikal to co sem psal
Měl sje za to, že je to kvůli tlaku ve vejfuckovým potrubí. nicméně mě zajímá, jeslti můžu vzít 328 potrubí a vrazit ho na 323. Nebo je lepší použít 328-kový potrubí? Poradí někdo?
Speedy píše:Měl sje za to, že je to kvůli tlaku ve vejfuckovým potrubí. nicméně mě zajímá, jeslti můžu vzít 328 potrubí a vrazit ho na 323. Nebo je lepší použít 328-kový potrubí? Poradí někdo?
No jeden 328 vyfuk - koncovej bude brzo k mani když by jsi mel zájem ...
Speedy píše:Měl sje za to, že je to kvůli tlaku ve vejfuckovým potrubí. nicméně mě zajímá, jeslti můžu vzít 328 potrubí a vrazit ho na 323. Nebo je lepší použít 328-kový potrubí? Poradí někdo?
Kurňa, chtěl jsem napsat použít buď komplet 328 nebo 325
325 to ma 2svody do 1katu a do 2... 328 ma 2do 2 a dal 2... osobne bych to resil jen v pripade jinejch svodu (M3), imho to nebude mit krome pocitu jinej vyznam...