Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

328i el. ventil u vyfuky k cemu je?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Maranelo
Registrovaný
Příspěvky: 248
Registrován: pát 11.04.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Maranelo »

Zdravim
prosim vas nevite jakou funkci ma el. ventil a jeho soucasti u vyfuky na 328i? bohuzel nemuzu vkladat obr. tak je to videt tady http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=20 dil c. 16 a 13 popr co se stane kdyz to neni zapojene do konc. tlumice vyfuku popr na druhe strane do sani a nebo nefunguje vubec :?: :oops:
Diky moc vsem :wink:
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od darmon »

to je na ovladani ty klapky
Maranelo
Registrovaný
Příspěvky: 248
Registrován: pát 11.04.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Maranelo »

muzes se prosim trosku rozepsat :oops:
sousedovi blbne 328 tak se pidim po vsem moznem na diagnostice to zadnou zavadu nehlasilo ale motor bezi na volnobeh nejak nepravidelne obcas sebou zacne i docela dost hazet a strili mu to do vyfucku :idea: :roll: plosim plosim :P
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od darmon »

votvira to druhou diru do vejfuku od nakych otacek (nevim trojky mne nezajimaj, ale typnul bych ze to bude nekde kolem 2000, tak nejak to obecne bejva). Nicmene tvy problemy muzou bejt tim ze ta klapka je furt otevrena, ale bejt by to tak v principu nemelo a znamenalo by to dalsi problem...
Maranelo
Registrovaný
Příspěvky: 248
Registrován: pát 11.04.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Maranelo »

OK diky :wink:
vyridim a snad se uvidi kde je problem
Miki_JI
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: čtv 01.07.2004 00:00
Bydliště: Jihlava
Klubové ID: 106
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Miki_JI »

darmon píše:votvira to druhou diru do vejfuku od nakych otacek (nevim trojky mne nezajimaj, ale typnul bych ze to bude nekde kolem 2000, tak nejak to obecne bejva). Nicmene tvy problemy muzou bejt tim ze ta klapka je furt otevrena, ale bejt by to tak v principu nemelo a znamenalo by to dalsi problem...
A co tedy z tohohle znamena kdyz vymenim origo vyfuk za neco jineho kde ta klapka neni ????
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 58
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od psena »

Tu klapku otvira podtlak z motoru, nekdo si to i odpojuje(kvuli lepsimu zvuku) ale mam pocit, ze Svob kterej to mel chvilo odpojeny rikal neco o tom, ze pri chladnym motoru mu motor nedrzel uplne na 100% volnobeh, nebo se to mirne cukalo, uz si to nevzpominam.
Kvuli necemu to tam urcite bude, v 528 ta klapka neni, pravdepodobne je jinak vyreseny vyfukove potrubi.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6219
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#8 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

presne tak, je to kvuli hlucnosti... jinak vypojena pri dobrym motoru zadna zmena volnobehu... bez problemu muzes dat jinej vyfuk, je tam u te klapky jeste el_mag ventil (pod plastem vzadu v kufru), kterej se zavre, aby to neprisavalo vzduch, kdyz tam ta klapka neni zapojena...
“Ability is what you're capable of doing.”
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Klubové ID: 90
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Zave »

psena píše:Tu klapku otvira podtlak z motoru, nekdo si to i odpojuje(kvuli lepsimu zvuku) ale mam pocit, ze Svob kterej to mel chvilo odpojeny rikal neco o tom, ze pri chladnym motoru mu motor nedrzel uplne na 100% volnobeh, nebo se to mirne cukalo, uz si to nevzpominam.
Kvuli necemu to tam urcite bude, v 528 ta klapka neni, pravdepodobne je jinak vyreseny vyfukove potrubi.
Svob ji ma porad otevrenou a odpojenou..
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#10 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Hanz píše:presne tak, je to kvuli hlucnosti... jinak vypojena pri dobrym motoru zadna zmena volnobehu... bez problemu muzes dat jinej vyfuk, je tam u te klapky jeste el_mag ventil (pod plastem vzadu v kufru), kterej se zavre, aby to neprisavalo vzduch, kdyz tam ta klapka neni zapojena...
Mno ja bych nerek ze je to tam jenom kvuli hlucnosti ... pri odpojeni to opravdu asi muze cvicit s otackama a kdyz sem to zkousel, obcas to strilelo coz asi neni uplne v poradku .... a motor mam rozhodne dobrej. Rekl bych ze se tam opravdu nejak pocita s podtlakem a jinej vyfuk bych tam bez jinyho kompletniho reseni nedaval. Ale co ja vim ... :roll:
Miki_JI
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: čtv 01.07.2004 00:00
Bydliště: Jihlava
Klubové ID: 106
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Miki_JI »

LOPOLO píše:
Hanz píše:presne tak, je to kvuli hlucnosti... jinak vypojena pri dobrym motoru zadna zmena volnobehu... bez problemu muzes dat jinej vyfuk, je tam u te klapky jeste el_mag ventil (pod plastem vzadu v kufru), kterej se zavre, aby to neprisavalo vzduch, kdyz tam ta klapka neni zapojena...
Mno ja bych nerek ze je to tam jenom kvuli hlucnosti ... pri odpojeni to opravdu asi muze cvicit s otackama a kdyz sem to zkousel, obcas to strilelo coz asi neni uplne v poradku .... a motor mam rozhodne dobrej. Rekl bych ze se tam opravdu nejak pocita s podtlakem a jinej vyfuk bych tam bez jinyho kompletniho reseni nedaval. Ale co ja vim ... :roll:
Nestrasit ! :cry: Je tu nekde Svob ??? :-) Mam doma jeden hehouckej vyfuk a rad bych to prohodil ale abych pak jezdil :oops: :?:
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 58
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od psena »

Zave píše:
psena píše:Tu klapku otvira podtlak z motoru, nekdo si to i odpojuje(kvuli lepsimu zvuku) ale mam pocit, ze Svob kterej to mel chvilo odpojeny rikal neco o tom, ze pri chladnym motoru mu motor nedrzel uplne na 100% volnobeh, nebo se to mirne cukalo, uz si to nevzpominam.
Kvuli necemu to tam urcite bude, v 528 ta klapka neni, pravdepodobne je jinak vyreseny vyfukove potrubi.
Svob ji ma porad otevrenou a odpojenou..
Nevim jak ted kdyz je teplo, ale jeste pred mesicem a pul ho mel zcela jiste zavrenej, vim to protoze mi ukazoval zmenu zvuku pri odpojeni....
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Klubové ID: 90
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Zave »

psena píše:
Zave píše:
psena píše:Tu klapku otvira podtlak z motoru, nekdo si to i odpojuje(kvuli lepsimu zvuku) ale mam pocit, ze Svob kterej to mel chvilo odpojeny rikal neco o tom, ze pri chladnym motoru mu motor nedrzel uplne na 100% volnobeh, nebo se to mirne cukalo, uz si to nevzpominam.
Kvuli necemu to tam urcite bude, v 528 ta klapka neni, pravdepodobne je jinak vyreseny vyfukove potrubi.
Svob ji ma porad otevrenou a odpojenou..
Nevim jak ted kdyz je teplo, ale jeste pred mesicem a pul ho mel zcela jiste zavrenej, vim to protoze mi ukazoval zmenu zvuku pri odpojeni....
sme vcera vecer byli u kamosa na oslave a tam mi prave rikal to co sem psal :)
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 58
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od psena »

ale nema ji "porad" odpojenou mel ji i "zapojenou" :D
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#15 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Měl sje za to, že je to kvůli tlaku ve vejfuckovým potrubí. nicméně mě zajímá, jeslti můžu vzít 328 potrubí a vrazit ho na 323. Nebo je lepší použít 328-kový potrubí? Poradí někdo?
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6219
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#16 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

323 ma 2 do jedne vetve, 328 ma porad 2 vetve... takze by jsi musel vymenit komplet vyfuk od svodu dozadu...
“Ability is what you're capable of doing.”
Miki_JI
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: čtv 01.07.2004 00:00
Bydliště: Jihlava
Klubové ID: 106
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Miki_JI »

Speedy píše:Měl sje za to, že je to kvůli tlaku ve vejfuckovým potrubí. nicméně mě zajímá, jeslti můžu vzít 328 potrubí a vrazit ho na 323. Nebo je lepší použít 328-kový potrubí? Poradí někdo?
No jeden 328 vyfuk - koncovej bude brzo k mani když by jsi mel zájem ...
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#18 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Speedy píše:Měl sje za to, že je to kvůli tlaku ve vejfuckovým potrubí. nicméně mě zajímá, jeslti můžu vzít 328 potrubí a vrazit ho na 323. Nebo je lepší použít 328-kový potrubí? Poradí někdo?
Kurňa, chtěl jsem napsat použít buď komplet 328 nebo 325 :-)
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#19 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Hanz píše:323 ma 2 do jedne vetve, 328 ma porad 2 vetve... takze by jsi musel vymenit komplet vyfuk od svodu dozadu...
No to vím, ale co by bylo lepší, dát to z 328 nebo z 325 (pokud to z 325 sedne na příruby svodů)
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6219
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#20 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

325 to ma 2svody do 1katu a do 2... 328 ma 2do 2 a dal 2... osobne bych to resil jen v pripade jinejch svodu (M3), imho to nebude mit krome pocitu jinej vyznam...
“Ability is what you're capable of doing.”
Odpovědět