Tak vymena motoru m40 za m43 je uspesne provedena, myslel jsem ze to teda bude trochu jednoduzsi ale byly tam necekane problemky v elektrice ktery se museli vyresit..presneji s imobiliserem v r.j....
motohanz píše:Tak vymena motoru m40 za m43 je uspesne provedena, myslel jsem ze to teda bude trochu jednoduzsi ale byly tam necekane problemky v elektrice ktery se museli vyresit..presneji s imobiliserem v r.j....
1.8 za 1.8 ? Jsi měl ten původní mrtvej nebo proč takováhle výměna
na tom puvodnim byla potreba vymenit hydrostely a mozna i vacku a mel uz hodne za sebou tak jsem radsi koupil jinej kterej ma najeto 40 tisic...a ta m43 uz ma rozvody retezem a je celkove modernejsi a spotreba je este tak o litrik mensi...ale hlavne tech 40 tisic najeto..slo to tam i s prevodovkou a spojkou z toho auta...mimochodem z3 takze kratsi drahy razeni...
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
no tohle by mela bejt jen vymena motoru a to by melo stat asi 150,- kolek...ted to budu resit tak este nevim jak to dopadne, rikaj ze mozna budu muset zajet do bmw aby mi tos chvalil i...
no to budeš muse 100% protože jsi vyměnil typ motoru ... jinak neprojdeš technickou ani evidenční kontrolou. posledně co jsem to řešil tak to stálo kolem 3500,- ale nevím přesně. Jinak s touto přestavbou nebudeš mít žádný problém protože jsou to obě 1,8 a výkonově srovnatelné... za IS už je to horší kvůli brzdám. Pak dej prosím vědět kolik to ted stojí, díky.
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
no to doufam...nechce se mi davat za schvaleni nejaky nehorazny penize...nejhorsi je ze to zalezi jen na ty technicky stanici a kdyby se rozhodli ze ten papir od bme nepotrebujou tak mit o napisou i bez toho... ale tak to nefunguje.... uvidim co mi povedi u bmw
Jasne tajny to neni...cekalo me udelat u motoru rozvody, hydrostely a mozna i vacku, coz by stalo dost penez a navic by ten motor mel stale najeto 200 tisic...tak jsem si sehnal motor ze Z3 99 rok ktera mela najeto necelejch 40 tisic... kompletni motor+prevodovka s funglovkou spojkou+kompletni lektrika motrou+ridic jednotka+vaha vzduchu me stalo 15000,- narocny to neni vse tam sedi presne jak ma jen je potreba si udelat uchyty na podbehu na zapalovani....delal jsem si to prakticky sam takze me prace nestala nic...jedinej problem u me byl ze jsem v aute nemel origo imobiliser od bmw a ona ta Z3 ho mela takze to vyzadovala ridici jednotka...tak jsme musel sehnat este ridici jednotku imobiliseru snimac a klicek a to se muselo vsechno este dadatecne pripojit...a pak uz to vrcelo...tenhle motor je vlaste proti ty m40 soucasnej moderni motor, kterej ma rozvody retezem, nema rozdelovac a halvne tech 40 tisic najeto...