Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
m40 za m43
na tom puvodnim byla potreba vymenit hydrostely a mozna i vacku a mel uz hodne za sebou tak jsem radsi koupil jinej kterej ma najeto 40 tisic...a ta m43 uz ma rozvody retezem a je celkove modernejsi a spotreba je este tak o litrik mensi...ale hlavne tech 40 tisic najeto..slo to tam i s prevodovkou a spojkou z toho auta...mimochodem z3 takze kratsi drahy razeni...

- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
no to budeš muse 100% protože jsi vyměnil typ motoru ... jinak neprojdeš technickou ani evidenční kontrolou. posledně co jsem to řešil tak to stálo kolem 3500,- ale nevím přesně. Jinak s touto přestavbou nebudeš mít žádný problém protože jsou to obě 1,8 a výkonově srovnatelné... za IS už je to horší kvůli brzdám.
Pak dej prosím vědět kolik to ted stojí, díky.
Pak dej prosím vědět kolik to ted stojí, díky.




Jasne tajny to neni...cekalo me udelat u motoru rozvody, hydrostely a mozna i vacku, coz by stalo dost penez a navic by ten motor mel stale najeto 200 tisic...tak jsem si sehnal motor ze Z3 99 rok ktera mela najeto necelejch 40 tisic... kompletni motor+prevodovka s funglovkou spojkou+kompletni lektrika motrou+ridic jednotka+vaha vzduchu me stalo 15000,- narocny to neni vse tam sedi presne jak ma jen je potreba si udelat uchyty na podbehu na zapalovani....delal jsem si to prakticky sam takze me prace nestala nic...jedinej problem u me byl ze jsem v aute nemel origo imobiliser od bmw a ona ta Z3 ho mela takze to vyzadovala ridici jednotka...tak jsme musel sehnat este ridici jednotku imobiliseru snimac a klicek a to se muselo vsechno este dadatecne pripojit...a pak uz to vrcelo...tenhle motor je vlaste proti ty m40 soucasnej moderni motor, kterej ma rozvody retezem, nema rozdelovac a halvne tech 40 tisic najeto... 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 999
- Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
- Klubové ID: 2256