Když jsem loni v březnu odepsal ten svůj dvojlitr, spočítal si jen náklady na materiál - těsnění pod víko ventilů, těsnění pod hlavu, spojovací materiál, šrouby vačkových hřídelí, + to co bylo v háji tak jsem se dostal jen s materiálem přibližně na 400€ (práci jsem nepočítal, zásadně operuju já a nikoho k tomu nepustím) to bylo trochu moc...
Takže jsem sedl a hledal vhodného dárce orgánů.
Tvůj "vadný" motor můžeš pak rozebrat a prodat po částech nebo ho prodat se závadou. Rozhodně je (aspoň pro mně) rychlejší vyměnit motor, než se srát s tím vrškem, otázkou je kolik to má najeto?
Motor se vším všudy se dá koupit za 12k - mně bylo řečeno a víc mně nikdo nechtěl dát, tak jsem ho sušil od srpna-dubna a člověk co dokáže ohodnotit kvalitu a ne nejnižší cenu se našel
