rád bych tu otevřel malé téma o upgrade 328 díly z M3 ... jinými slovy co se vyplatí vyměnit ? Teď nějak nemám na mysli ,,m3 look,, díly ale spíše díly zlepšující jízdní vlastnosti ... pružiny ? stabilizátor ? povězte ...
díky všem

Miki
Mko je Mko to proste nevojebes .... podvozek a brzdy a stabilizatory urcite zlepsi jizdni vlastnosti ale bude to porad za Mkem ...Miki_JI píše:Ahoj všem,
rád bych tu otevřel malé téma o upgrade 328 díly z M3 ... jinými slovy co se vyplatí vyměnit ? Teď nějak nemám na mysli ,,m3 look,, díly ale spíše díly zlepšující jízdní vlastnosti ... pružiny ? stabilizátor ? povězte ...
díky všem![]()
Miki
Nebo si sežeň stabilizátory z podvozku M-technic......Speedy píše:Sháněl sjem přední stabil z M3 a faktse to nedá. Ale u Touringa má průměr 25,5, což je o 2,5mm víc než u serie.
No vzhledem k tomu ze jsem asi pred 14dny upgradoval z 316i na 328, tak dal upgrade necham chvili ulezet a bude zatim sbirat driving experienećepatras píše:Mko je Mko to proste nevojebes .... podvozek a brzdy a stabilizatory urcite zlepsi jizdni vlastnosti ale bude to porad za Mkem ...Miki_JI píše:Ahoj všem,
rád bych tu otevřel malé téma o upgrade 328 díly z M3 ... jinými slovy co se vyplatí vyměnit ? Teď nějak nemám na mysli ,,m3 look,, díly ale spíše díly zlepšující jízdní vlastnosti ... pružiny ? stabilizátor ? povězte ...
díky všem![]()
Miki
328 coupe prodas za 230 a Hanz ti sendne Mko za 290upgrade 328 za 60 litru na Mko to de ne ?? ...
Dík, vidím to podobně.Speedy píše:No tak komplet podvozek sniženej, pak aspoň brzdový desky dopředu nějaký lepší, pak ten stabil z touringa(na vrakáči kolem 1000,-) a pak ty silentbloky na přední ramena z M3 3,2. to je asi nejjednodušší a hlavně dostupný řešení.
mám výfuk z M3 origo AC schnitzer kdybys chtělMiki_JI píše:Dík, vidím to podobně.Speedy píše:No tak komplet podvozek sniženej, pak aspoň brzdový desky dopředu nějaký lepší, pak ten stabil z touringa(na vrakáči kolem 1000,-) a pak ty silentbloky na přední ramena z M3 3,2. to je asi nejjednodušší a hlavně dostupný řešení.![]()
Další nápad je výfuk z Mka ??? Pomůže to motoru příp. pozná se nějaká změna zvuk. projevu ?Nechci žádnej řev ale origo zvuk mě dostává (je mi jasny ze stejne na 328 nebude nebojte
)
Hmm,chceš mi namluvit že laděnej tlumič nemá žádnej by? zvukovej efekt???? no nevím i výrobci těchto značkových tlumičů píšou třeba 3-5 PS ,kolik tak asi stojí kompletní výfuk laděnej ze svodama?Speedy píše:To je na pikaču, to chce komplet od svodů. A pak teda taky sání vetši. Samotnej koncovej hrnec k ničemu nebude.
P.S. když to tak čtu,tak by to chtělo ještě ostrou vačku,upravit jednotku a dát podvozek Bilstein,prostě vrazit do auta 200+kM3maniac píše:Hmm,chceš mi namluvit že laděnej tlumič nemá žádnej by? zvukovej efekt???? no nevím i výrobci těchto značkových tlumičů píšou třeba 3-5 PS ,kolik tak asi stojí kompletní výfuk laděnej ze svodama?Speedy píše:To je na pikaču, to chce komplet od svodů. A pak teda taky sání vetši. Samotnej koncovej hrnec k ničemu nebude.zeptej se Bubiho
a co třeba koupit,jedno a až se sežene tak druhé? no ale asi se pletu...
Zvukovej efekt to zcela jistě mít bude, nársut 3-5 koní je hezké číslo, ale ten vejfál má jiný prlměry trubek, uděláš redukci a pak ji zase uřízneš, až seženeš zbytek? Navícu 328 je klapka, která je otázkou, zd-li její odstranění nepřinese horší průběh kroutícího momentu v n. OT.M3maniac píše:Hmm,chceš mi namluvit že laděnej tlumič nemá žádnej by? zvukovej efekt???? no nevím i výrobci těchto značkových tlumičů píšou třeba 3-5 PS ,kolik tak asi stojí kompletní výfuk laděnej ze svodama?Speedy píše:To je na pikaču, to chce komplet od svodů. A pak teda taky sání vetši. Samotnej koncovej hrnec k ničemu nebude.zeptej se Bubiho
a co třeba koupit,jedno a až se sežene tak druhé? no ale asi se pletu...
a proc myslis ze tam je?Hanz píše:no, ruku na srdce, u 328i staci odpojit tu podtlakovou hadicku co vede ke klapce a hned je zvuk lepsi...
Když už chceš aby to mělo patřičnej efekt tak to udělat rovnou od svodů a udělat sání, protože tyhle dvě veci nasebe navazujou.A tím že dáš jen zadní tlumič sportovní přidá prd akorát zvuk zhutní u některých aut.A že renomované firmy říkají že zadní tlumič přidá 5Hp je trochu divné ne.Spíš to auto pojede uvolněně tak jak bylo před lety vyrobeno nic ucpaný atd.A hlavně chtěl bych vidět někoho kdo v autě pozná 3-5Hp nárůstu...M3maniac píše:Hmm,chceš mi namluvit že laděnej tlumič nemá žádnej by? zvukovej efekt???? no nevím i výrobci těchto značkových tlumičů píšou třeba 3-5 PS ,kolik tak asi stojí kompletní výfuk laděnej ze svodama?Speedy píše:To je na pikaču, to chce komplet od svodů. A pak teda taky sání vetši. Samotnej koncovej hrnec k ničemu nebude.zeptej se Bubiho
a co třeba koupit,jedno a až se sežene tak druhé? no ale asi se pletu...
Tak tak ... resp. prioritu má opravdu ta jízdní stránka věci, na druhou když sem slyšel zvuk Hanzovi Mka nebo Reného na nějakém drift videu - ruku na srdce za takovej zvuk se nikdo stydět nemusíSpeedy píše:A navíc mám pocit,že Mikimu_ji šlo spíš o výkonový a jízdní vlatnosti a ne o to, aby mu co nejvíce vrčel vejfuck.
myslet si muzes co chces, ale seriozni testy jen koncovych tlumicu prokazaly opak, nekde tu muzes pohledat odkaz, probehlo to tu jiz nekolikrat... je tam vzdy kocovy tlumic hodnoceny podle zpracovani, zvuku, hlucnosti, narustu PS a Nm... neni o cem... testovano stejny den na stejnem aute (M3) v USASlid píše:Když už chceš aby to mělo patřičnej efekt tak to udělat rovnou od svodů a udělat sání, protože tyhle dvě veci nasebe navazujou.A tím že dáš jen zadní tlumič sportovní přidá prd akorát zvuk zhutní u některých aut.A že renomované firmy říkají že zadní tlumič přidá 5Hp je trochu divné ne.Spíš to auto pojede uvolněně tak jak bylo před lety vyrobeno nic ucpaný atd.A hlavně chtěl bych vidět někoho kdo v autě pozná 3-5Hp nárůstu...M3maniac píše:Hmm,chceš mi namluvit že laděnej tlumič nemá žádnej by? zvukovej efekt???? no nevím i výrobci těchto značkových tlumičů píšou třeba 3-5 PS ,kolik tak asi stojí kompletní výfuk laděnej ze svodama?Speedy píše:To je na pikaču, to chce komplet od svodů. A pak teda taky sání vetši. Samotnej koncovej hrnec k ničemu nebude.zeptej se Bubiho
a co třeba koupit,jedno a až se sežene tak druhé? no ale asi se pletu...
Pokud jde o vzhled a ticho motoru dát jen koncovky.Pokud trochu jen zvuk a aby to lépe vypadalo tak zadní tlumič.Pokud chce někdo ladit koně tak celej vejfuk od svodů s větším průměrem atd. Pro daný typ vozu kterej je patřičně spočítán na daný vůz a doplněn sáním atd....