Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

328 blíže M3 :-)

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Miki_JI
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: čtv 01.07.2004 00:00
Bydliště: Jihlava
Klubové ID: 106
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Miki_JI »

Ahoj všem,
rád bych tu otevřel malé téma o upgrade 328 díly z M3 ... jinými slovy co se vyplatí vyměnit ? Teď nějak nemám na mysli ,,m3 look,, díly ale spíše díly zlepšující jízdní vlastnosti ... pružiny ? stabilizátor ? povězte ...

díky všem :!:

Miki
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#2 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

no urcite silentbloky prednich ramen (pripadne dat cela ramena z e30 -nemaji silentbloky u cepu kola)... pak bud sehnat (utopie) nebo jit koupit stabilizatory (zadni mam, predni bys musel new, cely jsem to kupoval tusim za 8k, za 12k je AcSchnitzer vcetne vsech ulozeni)... dal jsem mel Koni stelovaci (predni kolem 8-10k podle kde koupis, zadni tusim 3-4) a pruziny bych dal Mkovy (mam na prodej jety)...
zvenku narazniky, bocni listy, zrcatka je vec nazoru, je v nich hur videt, prahy pozna jen kdo to vi... na vyfuk dat nerez koncovky (staci navarit sikmo urizle nerez trubky vetsiho prumeru, aby to sedelo s tim zadnim difuzorem v narazniku)...
na zaver nejaky brzdy, samosvor, kola, interier, motor, prevodovku, .... :-)))
“Ability is what you're capable of doing.”
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od bpytlik »

proste to prodej, kup si m3 a udelas nejlip a vyjde te to nejlevneji
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od patras Čestný člen »

Miki_JI píše:Ahoj všem,
rád bych tu otevřel malé téma o upgrade 328 díly z M3 ... jinými slovy co se vyplatí vyměnit ? Teď nějak nemám na mysli ,,m3 look,, díly ale spíše díly zlepšující jízdní vlastnosti ... pružiny ? stabilizátor ? povězte ...

díky všem :!:

Miki
Mko je Mko to proste nevojebes .... podvozek a brzdy a stabilizatory urcite zlepsi jizdni vlastnosti ale bude to porad za Mkem ...

328 coupe prodas za 230 a Hanz ti sendne Mko za 290 :) upgrade 328 za 60 litru na Mko to de ne ?? ...
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Uživatelský avatar
Misa Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3384
Registrován: pát 01.10.2004 00:00
Bydliště: Praha východ
Klubové ID: 62

#5 Příspěvek od Misa Moderátor »

Přečti si článek "Lovíme chlapa na BMW", odmysli si to lovení chlapa a máš tam návod na přestavbu na M :lol:
E87 120dA & G07 xDrive40d
ex E36 316iCompact & E36 325iC
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#6 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Sháněl sjem přední stabil z M3 a faktse to nedá. Ale u Touringa má průměr 25,5, což je o 2,5mm víc než u serie.
Jirka-328
Registrovaný
Příspěvky: 494
Registrován: úte 08.06.2004 00:00
Bydliště: Pardubicko
Klubové ID: 73

#7 Příspěvek od Jirka-328 »

Speedy píše:Sháněl sjem přední stabil z M3 a faktse to nedá. Ale u Touringa má průměr 25,5, což je o 2,5mm víc než u serie.
Nebo si sežeň stabilizátory z podvozku M-technic......

asi to není přímo M3 ( aspoň teda myslim ), Má 2 polohy, mám to na tu měkčí a je to dobrý. Tu tužší jsem tam nikdy neměl......

Já mám origo Mtechnic podvozek -35mm, péra a stabilizátory Eibach, tlumiče seriový Sasch a je to paráda, akorát bych chtěl předek malinko níž..... tak -15mm a byl bych spokojenej
Miki_JI
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: čtv 01.07.2004 00:00
Bydliště: Jihlava
Klubové ID: 106
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Miki_JI »

patras píše:
Miki_JI píše:Ahoj všem,
rád bych tu otevřel malé téma o upgrade 328 díly z M3 ... jinými slovy co se vyplatí vyměnit ? Teď nějak nemám na mysli ,,m3 look,, díly ale spíše díly zlepšující jízdní vlastnosti ... pružiny ? stabilizátor ? povězte ...

díky všem :!:

Miki
Mko je Mko to proste nevojebes .... podvozek a brzdy a stabilizatory urcite zlepsi jizdni vlastnosti ale bude to porad za Mkem ...

328 coupe prodas za 230 a Hanz ti sendne Mko za 290 :) upgrade 328 za 60 litru na Mko to de ne ?? ...
No vzhledem k tomu ze jsem asi pred 14dny upgradoval z 316i na 328, tak dal upgrade necham chvili ulezet a bude zatim sbirat driving experieneće :-) TAkze v tuhle chvili mi jde spis o upravy z rady efektivnich, ne efektnich....
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#9 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

No tak komplet podvozek sniženej, pak aspoň brzdový desky dopředu nějaký lepší, pak ten stabil z touringa(na vrakáči kolem 1000,-) a pak ty silentbloky na přední ramena z M3 3,2. to je asi nejjednodušší a hlavně dostupný řešení.
Miki_JI
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: čtv 01.07.2004 00:00
Bydliště: Jihlava
Klubové ID: 106
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Miki_JI »

Speedy píše:No tak komplet podvozek sniženej, pak aspoň brzdový desky dopředu nějaký lepší, pak ten stabil z touringa(na vrakáči kolem 1000,-) a pak ty silentbloky na přední ramena z M3 3,2. to je asi nejjednodušší a hlavně dostupný řešení.
Dík, vidím to podobně. :wink:


Další nápad je výfuk z Mka ??? Pomůže to motoru příp. pozná se nějaká změna zvuk. projevu ? :P Nechci žádnej řev ale origo zvuk mě dostává (je mi jasny ze stejne na 328 nebude nebojte :lol: )
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6974
Registrován: ned 29.06.2003 00:00
Klubové ID: 76

#11 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Miki_JI píše:
Speedy píše:No tak komplet podvozek sniženej, pak aspoň brzdový desky dopředu nějaký lepší, pak ten stabil z touringa(na vrakáči kolem 1000,-) a pak ty silentbloky na přední ramena z M3 3,2. to je asi nejjednodušší a hlavně dostupný řešení.
Dík, vidím to podobně. :wink:


Další nápad je výfuk z Mka ??? Pomůže to motoru příp. pozná se nějaká změna zvuk. projevu ? :P Nechci žádnej řev ale origo zvuk mě dostává (je mi jasny ze stejne na 328 nebude nebojte :lol: )
mám výfuk z M3 origo AC schnitzer kdybys chtěl :D za 3k
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#12 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

To je na pikaču, to chce komplet od svodů. A pak teda taky sání vetši. Samotnej koncovej hrnec k ničemu nebude.
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6974
Registrován: ned 29.06.2003 00:00
Klubové ID: 76

#13 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Speedy píše:To je na pikaču, to chce komplet od svodů. A pak teda taky sání vetši. Samotnej koncovej hrnec k ničemu nebude.
Hmm,chceš mi namluvit že laděnej tlumič nemá žádnej by? zvukovej efekt???? no nevím i výrobci těchto značkových tlumičů píšou třeba 3-5 PS ,kolik tak asi stojí kompletní výfuk laděnej ze svodama? :D zeptej se Bubiho :D a co třeba koupit,jedno a až se sežene tak druhé? no ale asi se pletu...
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6974
Registrován: ned 29.06.2003 00:00
Klubové ID: 76

#14 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

M3maniac píše:
Speedy píše:To je na pikaču, to chce komplet od svodů. A pak teda taky sání vetši. Samotnej koncovej hrnec k ničemu nebude.
Hmm,chceš mi namluvit že laděnej tlumič nemá žádnej by? zvukovej efekt???? no nevím i výrobci těchto značkových tlumičů píšou třeba 3-5 PS ,kolik tak asi stojí kompletní výfuk laděnej ze svodama? :D zeptej se Bubiho :D a co třeba koupit,jedno a až se sežene tak druhé? no ale asi se pletu...
P.S. když to tak čtu,tak by to chtělo ještě ostrou vačku,upravit jednotku a dát podvozek Bilstein,prostě vrazit do auta 200+k :D
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#15 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

M3maniac píše:
Speedy píše:To je na pikaču, to chce komplet od svodů. A pak teda taky sání vetši. Samotnej koncovej hrnec k ničemu nebude.
Hmm,chceš mi namluvit že laděnej tlumič nemá žádnej by? zvukovej efekt???? no nevím i výrobci těchto značkových tlumičů píšou třeba 3-5 PS ,kolik tak asi stojí kompletní výfuk laděnej ze svodama? :D zeptej se Bubiho :D a co třeba koupit,jedno a až se sežene tak druhé? no ale asi se pletu...
Zvukovej efekt to zcela jistě mít bude, nársut 3-5 koní je hezké číslo, ale ten vejfál má jiný prlměry trubek, uděláš redukci a pak ji zase uřízneš, až seženeš zbytek? Navícu 328 je klapka, která je otázkou, zd-li její odstranění nepřinese horší průběh kroutícího momentu v n. OT.

A navíc mám pocit,že Mikimu_ji šlo spíš o výkonový a jízdní vlatnosti a ne o to, aby mu co nejvíce vrčel vejfuck. :wink:
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#16 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

no, ruku na srdce, u 328i staci odpojit tu podtlakovou hadicku co vede ke klapce a hned je zvuk lepsi...
“Ability is what you're capable of doing.”
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#17 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Hanz píše:no, ruku na srdce, u 328i staci odpojit tu podtlakovou hadicku co vede ke klapce a hned je zvuk lepsi...
a proc myslis ze tam je? :wink: .. ja bych spis podobnejm zajemcum doporucoval nainstalovat mikrofon k vejfuku, prohnat signal prez nejakej distortion nebo overdrive a pustit to do radny audiosoupravy se subwooferem predenm nainstalovany do kary ... a samozrejme stahnout vokynka at z toho vokoli taky neco ma .. :roll:
Slid
Registrovaný
Příspěvky: 4511
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Klubové ID: 1699

#18 Příspěvek od Slid »

M3maniac píše:
Speedy píše:To je na pikaču, to chce komplet od svodů. A pak teda taky sání vetši. Samotnej koncovej hrnec k ničemu nebude.
Hmm,chceš mi namluvit že laděnej tlumič nemá žádnej by? zvukovej efekt???? no nevím i výrobci těchto značkových tlumičů píšou třeba 3-5 PS ,kolik tak asi stojí kompletní výfuk laděnej ze svodama? :D zeptej se Bubiho :D a co třeba koupit,jedno a až se sežene tak druhé? no ale asi se pletu...
Když už chceš aby to mělo patřičnej efekt tak to udělat rovnou od svodů a udělat sání, protože tyhle dvě veci nasebe navazujou.A tím že dáš jen zadní tlumič sportovní přidá prd akorát zvuk zhutní u některých aut.A že renomované firmy říkají že zadní tlumič přidá 5Hp je trochu divné ne.Spíš to auto pojede uvolněně tak jak bylo před lety vyrobeno nic ucpaný atd.A hlavně chtěl bych vidět někoho kdo v autě pozná 3-5Hp nárůstu...
Pokud jde o vzhled a ticho motoru dát jen koncovky.Pokud trochu jen zvuk a aby to lépe vypadalo tak zadní tlumič.Pokud chce někdo ladit koně tak celej vejfuk od svodů s větším průměrem atd. Pro daný typ vozu kterej je patřičně spočítán na daný vůz a doplněn sáním atd....
Miki_JI
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: čtv 01.07.2004 00:00
Bydliště: Jihlava
Klubové ID: 106
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Miki_JI »

Speedy píše:A navíc mám pocit,že Mikimu_ji šlo spíš o výkonový a jízdní vlatnosti a ne o to, aby mu co nejvíce vrčel vejfuck. :wink:
Tak tak ... resp. prioritu má opravdu ta jízdní stránka věci, na druhou když sem slyšel zvuk Hanzovi Mka nebo Reného na nějakém drift videu - ruku na srdce za takovej zvuk se nikdo stydět nemusí :inlove:
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#20 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Slid píše:
M3maniac píše:
Speedy píše:To je na pikaču, to chce komplet od svodů. A pak teda taky sání vetši. Samotnej koncovej hrnec k ničemu nebude.
Hmm,chceš mi namluvit že laděnej tlumič nemá žádnej by? zvukovej efekt???? no nevím i výrobci těchto značkových tlumičů píšou třeba 3-5 PS ,kolik tak asi stojí kompletní výfuk laděnej ze svodama? :D zeptej se Bubiho :D a co třeba koupit,jedno a až se sežene tak druhé? no ale asi se pletu...
Když už chceš aby to mělo patřičnej efekt tak to udělat rovnou od svodů a udělat sání, protože tyhle dvě veci nasebe navazujou.A tím že dáš jen zadní tlumič sportovní přidá prd akorát zvuk zhutní u některých aut.A že renomované firmy říkají že zadní tlumič přidá 5Hp je trochu divné ne.Spíš to auto pojede uvolněně tak jak bylo před lety vyrobeno nic ucpaný atd.A hlavně chtěl bych vidět někoho kdo v autě pozná 3-5Hp nárůstu...
Pokud jde o vzhled a ticho motoru dát jen koncovky.Pokud trochu jen zvuk a aby to lépe vypadalo tak zadní tlumič.Pokud chce někdo ladit koně tak celej vejfuk od svodů s větším průměrem atd. Pro daný typ vozu kterej je patřičně spočítán na daný vůz a doplněn sáním atd....
myslet si muzes co chces, ale seriozni testy jen koncovych tlumicu prokazaly opak, nekde tu muzes pohledat odkaz, probehlo to tu jiz nekolikrat... je tam vzdy kocovy tlumic hodnoceny podle zpracovani, zvuku, hlucnosti, narustu PS a Nm... neni o cem... testovano stejny den na stejnem aute (M3) v USA :-)))
“Ability is what you're capable of doing.”
Odpovědět