Budu menit predni naraznik za vite co ptal sem se jen tak bokem v enseladu jednoho pana a ze se tam musi menit kryt pod motorem akdo vi co si jeste co je na tom pravdy?
Kryt pod motorem je pro M3 nárazník jinej, ale to není důvod, proč tam ten M3 nárazník nedat. Když tam ten kryt pak nepásne, tak ho holt vyměníš taky. Jinak ještě musíš vymnit nebo upravit nádechy k brzdám a takovy ty trjúhelníčky mezi nárazníkem a podběhem. nicvíc.
Speedy píše:Kryt pod motorem je pro M3 nárazník jinej, ale to není důvod, proč tam ten M3 nárazník nedat. Když tam ten kryt pak nepásne, tak ho holt vyměníš taky. Jinak ještě musíš vymnit nebo upravit nádechy k brzdám a takovy ty trjúhelníčky mezi nárazníkem a podběhem. nicvíc.
nafuky vymenit ty jsou uplne jiny....
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Dande píše:Budu menit predni naraznik za vite co ptal sem se jen tak bokem v enseladu jednoho pana a ze se tam musi menit kryt pod motorem akdo vi co si jeste co je na tom pravdy?
Ale prd, vyměnit se musí jen ty nádechy k brzdám, origo jsou rovné a Mkové jsou zahnuté jakoby banány. Ty trojůhelníky mezi nárazníkem a podběhem pasují z origo nárazníku.
jsou 2 druhy narazniku, na nektery nemusis menit ty 3uhelniky a na nektere jo... nafuky urcite vymenit... naraznik pocitej 10k (komplet s mlhama v novym laku dle vyberu)... holej plast za 3-5k... k tomu vyztuhu (dural), listy (jsou jine), mrizka...