325 tds
-
Andre
- Registrovaný
- Příspěvky: 364
- Registrován: sob 13.12.2003 01:00
- Bydliště: Ostrava
-
Lukas H.
- Čestný člen
- Příspěvky: 5108
- Registrován: úte 17.04.2012 09:10
- Klubové ID: 3
Spotreba je pokud jezdis aspon trosku svizne nekde kolem 8L dalka se da v poho do 7L, motor tahne od nejakych 2500tis az do 5000tis velmi plynule a neni to jak u ostatnich td co jen kopnou a tim to konci... Najel jsem s timhle autem r.v. 97 pres 80tis km a jedine co jsem delal na motoru byly zhavicky, remen s vodicima kladkama a loziska v alternatoru... Prasatum co nevi jak se chovat k autu praska hlava a odchazi turbo... Dal casto odchazi vstrikovaci cerpadlo (delsi teple starty).... Jinak je to stejny jako kazda jina e36...
N54 PWR
-
roman
- Registrovaný
- Příspěvky: 6
- Registrován: stř 01.01.2003 01:00
- Bydliště: Českobudějovicko
-
Andre
- Registrovaný
- Příspěvky: 364
- Registrován: sob 13.12.2003 01:00
- Bydliště: Ostrava
-
Lukas H.
- Čestný člen
- Příspěvky: 5108
- Registrován: úte 17.04.2012 09:10
- Klubové ID: 3
V dnesni dobe kdy je cena nafty stejna jako benalu uz bych si ho neporidil, spis bych volil byt tebou 323i nebo 328i... Zvuk je oproti novym ctyrvalum tdi o mnoho lepsi, proste je to sestival a to je uplne jinde...Andre píše:Takže by jste ho doporučili??A co motor?Jaký má zvuk?Je to hodně velký traktor?
N54 PWR
-
Andre
- Registrovaný
- Příspěvky: 364
- Registrován: sob 13.12.2003 01:00
- Bydliště: Ostrava
-
Lukas H.
- Čestný člen
- Příspěvky: 5108
- Registrován: úte 17.04.2012 09:10
- Klubové ID: 3
-
Andre
- Registrovaný
- Příspěvky: 364
- Registrován: sob 13.12.2003 01:00
- Bydliště: Ostrava
-
matal
- Moderátor
- Příspěvky: 13023
- Registrován: pon 23.08.2004 00:00
- Bydliště: Tišnov
- Klubové ID: 119
-
Andre
- Registrovaný
- Příspěvky: 364
- Registrován: sob 13.12.2003 01:00
- Bydliště: Ostrava
-
Marek-is
- Registrovaný
- Příspěvky: 2708
- Registrován: úte 17.08.2004 00:00
- Bydliště: Olomoucko:)
- Klubové ID: 181
-
Martinéz
- Registrovaný
- Příspěvky: 4435
- Registrován: stř 19.02.2003 01:00
- Klubové ID: 356
-
matal
- Moderátor
- Příspěvky: 13023
- Registrován: pon 23.08.2004 00:00
- Bydliště: Tišnov
- Klubové ID: 119
To je sice pravda, ale spočítej si kolik za rok ujedeš km.. myslím si ,aby se nafta vyplatila, tak najezdit více jak 20 000km. A při dnešní ceně nafty je to skoro jedno. Já jezdím kolem 10-11l benzínu a Ty budeš jezdit kolem 8-9l a to nemluvím o podstatné jednoduchosti údržby benzinu.. Ale to je koneckonců Tvoje věc, hlavně že to bude BMW..Andre píše:Jo asi 3000 no.Ale jde taky o spotřebu...
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
-
Petr_1
- Registrovaný
- Příspěvky: 895
- Registrován: stř 20.03.2002 01:00
- Bydliště: Velké Meziříčí
Mam tds už třetí rok a zatím jsem neměl vážnější problém, krom toho, že pomalu odchází čerpadlo což se projevuje především delším teplým startem a trpí tím řada tehle motorů. Čím to je to těžko říct. Podobně jako u Marka mi odešlo čerpadlo na servo jinak nic. A naposledy relátko žhavení. Nemám tam čip a přesto stačim daleko novějším autům, což je na motor koncepčně starej víc jak 10 let celkem slušný. A spotřeba? jak kdy, dokázal jsem jet ve čtyřech lidech za 6,2 ale to je nejspíš vyjímka, průměr je tak 7-8 a dokáže vylézt až na 10, podle toho jak moc ho budeš mačkat. Další závady už jen odrážejí stav našich silnic, čepy, silenbloky a tak podobně.
Když trefíš slušnej kus nemusíš se bát, chce to jen hledat a neukvapit se.
Když trefíš slušnej kus nemusíš se bát, chce to jen hledat a neukvapit se.
-
hertz1
- Registrovaný
- Příspěvky: 95
- Registrován: pon 24.03.2003 01:00
-
Slavisimo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1790
- Registrován: pon 09.06.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1127
-
Dande
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: úte 06.01.2004 01:00
- Klubové ID: 54
