Ja bych nerekl cim vic tim lip - ridil bych se toho co udava vyrobce, nejsem si jistej jak je to vyreseny u BMW,ale obecne kdyz das moc silnou baterku do normal auta tak riskujes to,ze ti vodejde starter
Toydolls píše:Ja bych nerekl cim vic tim lip - ridil bych se toho co udava vyrobce, nejsem si jistej jak je to vyreseny u BMW,ale obecne kdyz das moc silnou baterku do normal auta tak riskujes to,ze ti vodejde starter
No to nevím, jaxi na tohle přišel, ale vcelku je to blbost.
Toydolls píše:Ja bych nerekl cim vic tim lip - ridil bych se toho co udava vyrobce, nejsem si jistej jak je to vyreseny u BMW,ale obecne kdyz das moc silnou baterku do normal auta tak riskujes to,ze ti vodejde starter
No to nevím, jaxi na tohle přišel, ale vcelku je to blbost.
neni to blbost, normalne se zapece civka na starteru, ale to plati kdyz se nacpe naka highpower baterka do auta kde ma bejt naka slaba a neni to nijak chraneny. Nicmene souhlasim s tim ze co nejvetsi co se tam vejde.
Toydolls píše:Ja bych nerekl cim vic tim lip - ridil bych se toho co udava vyrobce, nejsem si jistej jak je to vyreseny u BMW,ale obecne kdyz das moc silnou baterku do normal auta tak riskujes to,ze ti vodejde starter
No to nevím, jaxi na tohle přišel, ale vcelku je to blbost.
neni to blbost, normalne se zapece civka na starteru, ale to plati kdyz se nacpe naka highpower baterka do auta kde ma bejt naka slaba a neni to nijak chraneny. Nicmene souhlasim s tim ze co nejvetsi co se tam vejde.
Aha, no tak se omlouvám, vycházel jsem z předpokladu, že ten startér si vezme proud jenom maximální, který potřebuje, ne proud takový, který je baterka schopná dát.
alp píše:rekl bych ze v bramborech to bude asi osetreny. Vzdyt primo BMW dela pridavnou druhou baterku ....
... navic jsem mel ve vsech autech vzdycky baterky s minimalne o 50% vetsi kapacitou a nikdy zadnej problem nebyl ...
nejde vo kapacitu ale proudy
To by me zajimalo z jaky rovnice ta tvoje teorie vychazi Ja znam pro tenhle pripad jen (pokud si dobre pamatuju) U:R=I tj. volty deleno odpor rovna se proud a z toho vypliva, ze proud je zavislej na odporu starteru a ne na kapacite baterky....