Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

vynechávání motoru M40

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
flery

#1 Příspěvek od flery »

mam problém motor 318i M40 pri konstatní rychlosti treba 140 začne vynechávat....při sešlápnutí dál reaguje dobře ale při konstatní rychlosti a držení plynu zlehka prostě nechutně vynechává..nevíte čim by to mohlo bejt? svíčky a vzduch filtr sou uplne nový
flery

#2 Příspěvek od flery »

tak to dela pri 4000 ot / min jindy nee
stealth
Registrovaný
Příspěvky: 1905
Registrován: čtv 09.01.2003 01:00
Klubové ID: 4
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od stealth »

Něco v palivovym systému ? Je pumpa o.k. ?
flery

#4 Příspěvek od flery »

stealth píše:Něco v palivovym systému ? Je pumpa o.k. ?
no zdá se že je......když na to psk šlápnu tak jede pěkně dělá to jen ve 4000 +/- nejaký drobný a tak divně škube a otáčkoměr líta a klepe se--trochu divný co?ale při jizdě třeba na 2ku to děla taky ale jen na tech 4000 na 5000 je klid a de ciste na 3000 taky ciste a na 4000 skube a chce ze me vymlatit dusi
fornax
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: čtv 13.03.2003 01:00
Bydliště: Třinec

#5 Příspěvek od fornax »

flery píše:
stealth píše:Něco v palivovym systému ? Je pumpa o.k. ?
no zdá se že je......když na to psk šlápnu tak jede pěkně dělá to jen ve 4000 +/- nejaký drobný a tak divně škube a otáčkoměr líta a klepe se--trochu divný co?ale při jizdě třeba na 2ku to děla taky ale jen na tech 4000 na 5000 je klid a de ciste na 3000 taky ciste a na 4000 skube a chce ze me vymlatit dusi
Jestli ti lítá ručka otáčkoměru, tak hledej závadu v elektrice. Snad čidlo otáček klikovky. Dělala mi to kdysi Omega. Ale to by se rozsvicovala i kontrolka elektroniky motoru.
Slid
Registrovaný
Příspěvky: 4511
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Klubové ID: 1699

#6 Příspěvek od Slid »

flery píše:
stealth píše:Něco v palivovym systému ? Je pumpa o.k. ?
no zdá se že je......když na to psk šlápnu tak jede pěkně dělá to jen ve 4000 +/- nejaký drobný a tak divně škube a otáčkoměr líta a klepe se--trochu divný co?ale při jizdě třeba na 2ku to děla taky ale jen na tech 4000 na 5000 je klid a de ciste na 3000 taky ciste a na 4000 skube a chce ze me vymlatit dusi
Mě tohle dělala Calibra a byla to lambdasonda,taky jsem myslel čerpadlo tak jsem vymněnil a pařád stejné nakonec vyčistil vstřiky filtry a nic porád stejné pak jsem i váhu vymněnil a nic nakonec koupil labdasondu a byl klid.
flery

#7 Příspěvek od flery »

to by mohla vedet diagnostika ze? ale proc jen ve 4000 v 5000 to neudela?
flery

#8 Příspěvek od flery »

vyčistil sem víčko a je to ok...uvidíme jak dál zatim to de ale chtelo by to nový :cry:
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Klubové ID: 49
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od George_D »

Jaký víčko??
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
flery

#10 Příspěvek od flery »

George_D píše:Jaký víčko??
rozdělovače 8)
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Klubové ID: 49
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od George_D »

Aha tak to nemam vůbec tak mi to asi jezdí v pořádku :lol:
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
MartyH
Registrovaný
Příspěvky: 220
Registrován: pon 30.08.2004 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od MartyH »

taky by to mohlo být čidlo škrtící klapky vydře se část té měděné podložky vevnitř a v dom daném místě to pak nemá kontakt....) nebo u aut. která mají el. řízení plynu by to mohl být snímač polohy plynu.
třetí možnost je už zminovaná lamda.
Odpovědět