Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Padanie nafty na TDS

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 78
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Doktor1 »

voko21 píše:
Doktor1 píše: Ja ted davam repas cerpadlo,kontroloval jsem si vstriky-dva lehce ukapavaly,novy zhavice Beru,oprava kabelaze u zhavicu,meril jsem tlaky-33-35,coz je parada na 198000km, a jestli to nepojede jak vino,tak to leti z macochy!!! :lol:
Kde jsi sehnal ty svíčky BERU?, já je sháněl, ale nakonec jsem dal BOSCHe.
Kamos dela v Boschu,tak mi je sehnal... 340/ks
Dande
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: úte 06.01.2004 01:00
Klubové ID: 54

#22 Příspěvek od Dande »

sniper píše:
Dande píše:
sniper píše:Tak to som netusil, ze kazda TDSa ma predpripravu na Tempomat, takze staci ked kupim novu packu tempomatu a dam ju len zapojit... - dobre som to pochopil?
Asi ne :?: ale jestli je to pravda udelalo by mi to radost :P ale o tom pochybuju :?
Dnes som bol v servise, mam tam tu predpripravu. Musim si len objednat packu. Kabel stoji na Slovensu v BMW 890,-Sk hehe:-) nakoniec budem mat tempomat. Mozes si to skontrolovat aj sam. Je to pod krytom palubovky - zospodu na strne sofera. Je to taka krabicka do ktorej idu kable a je na nej napiane BMW-TempoTech. Ale ajtak by som uz najradsej vyriesil to padanie nafty...
cece ve kterym miste by ta krabicka mela bejt asi ju tam nemam skoda no :(
Marek-is
Registrovaný
Příspěvky: 2708
Registrován: úte 17.08.2004 00:00
Bydliště: Olomoucko:)
Klubové ID: 181

#23 Příspěvek od Marek-is »

Zave_M50 píše:bud rad, zachranilo ti to auto :wink:
Jo,to jsem a jak...ale uz mi to dela kazde rano....tak to v tydnu budu resit. 8)
FrajerT
Registrovaný
Příspěvky: 219
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Slovensko

#24 Příspěvek od FrajerT »

No čo, poriešil si už s tým niečo? Napíš, čo tomu bolo! :roll:
Marek-is
Registrovaný
Příspěvky: 2708
Registrován: úte 17.08.2004 00:00
Bydliště: Olomoucko:)
Klubové ID: 181

#25 Příspěvek od Marek-is »

Ted nak nestiham ,ale je to cindal horsi tak doufam ze peristi tejden.
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 78
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od Doktor1 »

Ja jsem dal na prepad ventilek,ktery zpomalil pruchod paliva a zacala mi tyct nafta z prepadu prvni trysky.I kdyz jsem vymenil hadicku.tak vymenim trisku a uvidim co se zmeni...
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 78
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Doktor1 »

Doktor1 píše:Ja jsem dal na prepad ventilek,ktery zpomalil pruchod paliva a zacala mi tyct nafta z prepadu prvni trysky.I kdyz jsem vymenil hadicku.tak vymenim trisku a uvidim co se zmeni...
Tak,vymeneno... Ventilek jsem dal pryc.A protoze jsem mel od filtru do cerpadla nepruhlednou hadici,tak jsem nevidel,ze mi cerpadlo v nadrzi tlaci malo nafty,snad proto mi to tak spatne rano startuje.Vzdycky to naskoci jen na maly otacky,asi 300ot. a za chvilku se to zvedne do normalu,az si naftu nabere pumpicka ve vstrikovacim cerpadle.Kdyz jsem vyndal z vika nadrze prepadovou hadici,tak to pri zapnutym klicku(bezicim cerpadle) jen tak ukapavalo.Takze budu muset vymenit cerpadlo v nadrzi,nebo to napred zkusim s predrazenym,pomocnym cerpadylkem,ale to az zitra,je tam desna kosa :evil:
Marek-is
Registrovaný
Příspěvky: 2708
Registrován: úte 17.08.2004 00:00
Bydliště: Olomoucko:)
Klubové ID: 181

#28 Příspěvek od Marek-is »

Tak jsem to prozatimne vyresil tak ze rano zapnu klicek a cekat az vypne cerpadlo v nadrzi pak jeste jednou a chytne okamzite...
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 78
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od Doktor1 »

Marek-is píše:Tak jsem to prozatimne vyresil tak ze rano zapnu klicek a cekat az vypne cerpadlo v nadrzi pak jeste jednou a chytne okamzite...
To ale muze byt taky tim,ze ne ze ti cerpadlo natlaci vic nafty,ale ze se ti za tu dobu staci ta nafta trochu ohrat ve vyhrivani co je na filtru... Ja zkousel kolik mi cerpadlo natlaci nafty za minutu.Ma to byt vic nez 1,6litru.1,5 litrovou lahev to natlacilo v pohode a to bylo -10st. V nedeli to davam chlapovi co dela Diesely se systemem BOSH na opravu,tak jsem zvedav na co prijde...
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 78
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od Doktor1 »

Takže výsledek je ten,ze na 4. a 3.válci je slabší tlak... Já ty tlaky měřil přes otvory po žhavících svíčkách a chyba byla,že jsem je měl venku všechny,čili motor se točil bez odporu a natlačil větší tlaky. On měřil přes vstřiky,a tak,že vytáhl vstřik,změřil,a vstřik zase vrátil :oops: To jsem si uvědomil až když mi to říkal,že jsem to měřil špatně... 4 válce mají kolem 33,34,a ty dva slabší mají 28 a 30. Říkal,že kdyby měly všechny 28,tak by to startovalo líp,než když mají každý něco jinýho... Nicméně čerpadlo je nastavený na setinu přesně,vstřiky dobrý,diagnostika bez chyb... Takže asi v létě až bude stát garáž,se pustím do výměny kroužků a zároveň se tím odstraní klepání na jednom z válců,zřejně 1.,nebo druhej,asi pouzdro pístního čepu... Stejne jsem se chystal motor přetěsňovat,tak to půjde při jednom... Ještě se podívám na hydroštely,ale těma to asi nebude...
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#31 Příspěvek od skautik Čestný člen »

Doktor1 píše:Takže výsledek je ten,ze na 4. a 3.válci je slabší tlak... Já ty tlaky měřil přes otvory po žhavících svíčkách a chyba byla,že jsem je měl venku všechny,čili motor se točil bez odporu a natlačil větší tlaky. On měřil přes vstřiky,a tak,že vytáhl vstřik,změřil,a vstřik zase vrátil :oops: To jsem si uvědomil až když mi to říkal,že jsem to měřil špatně... 4 válce mají kolem 33,34,a ty dva slabší mají 28 a 30. Říkal,že kdyby měly všechny 28,tak by to startovalo líp,než když mají každý něco jinýho... Nicméně čerpadlo je nastavený na setinu přesně,vstřiky dobrý,diagnostika bez chyb... Takže asi v létě až bude stát garáž,se pustím do výměny kroužků a zároveň se tím odstraní klepání na jednom z válců,zřejně 1.,nebo druhej,asi pouzdro pístního čepu... Stejne jsem se chystal motor přetěsňovat,tak to půjde při jednom... Ještě se podívám na hydroštely,ale těma to asi nebude...
pak dej vedet kolik te to stalo
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 78
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od Doktor1 »

1000kc... Plus cesta tam a zpet...
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#33 Příspěvek od skautik Čestný člen »

Doktor1 píše:1000kc... Plus cesta tam a zpet...
myslim, pretesneni motoru, vymena krouzku a pod.
Marek-is
Registrovaný
Příspěvky: 2708
Registrován: úte 17.08.2004 00:00
Bydliště: Olomoucko:)
Klubové ID: 181

#34 Příspěvek od Marek-is »

skautik píše:
Doktor1 píše:1000kc... Plus cesta tam a zpet...
myslim, pretesneni motoru, vymena krouzku a pod.
Mas strach co?
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 78
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od Doktor1 »

Ceny plus minus autobus:
Sada kroužků na celý motor 1400,-
těsnení pod vanu 700,-
a nejdražší je těsnění pod hlavu 3200,-
nový šroub na vačku 150,-
Nutno připočítat vyúhlování ojnic a další drobnosti...

Pokud někdo ví o lepšich cenách za těsnění pod hlavu,nech? dá vědět...
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#36 Příspěvek od skautik Čestný člen »

Marek-is píše:
skautik píše:
Doktor1 píše:1000kc... Plus cesta tam a zpet...
myslim, pretesneni motoru, vymena krouzku a pod.
Mas strach co?
no neni to benzin :)
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 78
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od Doktor1 »

Doktor1 píše:
Pokud někdo ví o lepšich cenách za těsnění pod hlavu,nech? dá vědět...
Tak těsnění pod hlavu budu mít kolem 1500,- Teď ještě aby se mi chtělo do té opravy :cry:
Marek-is
Registrovaný
Příspěvky: 2708
Registrován: úte 17.08.2004 00:00
Bydliště: Olomoucko:)
Klubové ID: 181

#38 Příspěvek od Marek-is »

Tak jsem se objednal na ctvrtek do BOSCHu a pak pisnu cim to teda urcite bylo.
Marek-is
Registrovaný
Příspěvky: 2708
Registrován: úte 17.08.2004 00:00
Bydliště: Olomoucko:)
Klubové ID: 181

#39 Příspěvek od Marek-is »

Tak mam vymeneno horni tesneni vicka cerpadla kde jsem myslel ze to teklo a ted to tece z toho mezikusu.Takze pokracovani pristi tyden.
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 78
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od Doktor1 »

Doktor1 píše:Ceny plus minus autobus:
Sada kroužků na celý motor 1400,- :oops: :oops: :oops: NA JEDEN VÁLEC :oops: :oops: :oops:
Odpovědět