Kamos dela v Boschu,tak mi je sehnal... 340/ksvoko21 píše:Kde jsi sehnal ty svíčky BERU?, já je sháněl, ale nakonec jsem dal BOSCHe.Doktor1 píše: Ja ted davam repas cerpadlo,kontroloval jsem si vstriky-dva lehce ukapavaly,novy zhavice Beru,oprava kabelaze u zhavicu,meril jsem tlaky-33-35,coz je parada na 198000km, a jestli to nepojede jak vino,tak to leti z macochy!!!
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Padanie nafty na TDS
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 782
- Registrován: pon 08.12.2003 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 78
- Kontaktovat uživatele:
cece ve kterym miste by ta krabicka mela bejt asi ju tam nemam skoda nosniper píše:Dnes som bol v servise, mam tam tu predpripravu. Musim si len objednat packu. Kabel stoji na Slovensu v BMW 890,-Sk hehe:-) nakoniec budem mat tempomat. Mozes si to skontrolovat aj sam. Je to pod krytom palubovky - zospodu na strne sofera. Je to taka krabicka do ktorej idu kable a je na nej napiane BMW-TempoTech. Ale ajtak by som uz najradsej vyriesil to padanie nafty...Dande píše:Asi nesniper píše:Tak to som netusil, ze kazda TDSa ma predpripravu na Tempomat, takze staci ked kupim novu packu tempomatu a dam ju len zapojit... - dobre som to pochopil?ale jestli je to pravda udelalo by mi to radost
ale o tom pochybuju

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 782
- Registrován: pon 08.12.2003 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 78
- Kontaktovat uživatele:
Tak,vymeneno... Ventilek jsem dal pryc.A protoze jsem mel od filtru do cerpadla nepruhlednou hadici,tak jsem nevidel,ze mi cerpadlo v nadrzi tlaci malo nafty,snad proto mi to tak spatne rano startuje.Vzdycky to naskoci jen na maly otacky,asi 300ot. a za chvilku se to zvedne do normalu,az si naftu nabere pumpicka ve vstrikovacim cerpadle.Kdyz jsem vyndal z vika nadrze prepadovou hadici,tak to pri zapnutym klicku(bezicim cerpadle) jen tak ukapavalo.Takze budu muset vymenit cerpadlo v nadrzi,nebo to napred zkusim s predrazenym,pomocnym cerpadylkem,ale to az zitra,je tam desna kosaDoktor1 píše:Ja jsem dal na prepad ventilek,ktery zpomalil pruchod paliva a zacala mi tyct nafta z prepadu prvni trysky.I kdyz jsem vymenil hadicku.tak vymenim trisku a uvidim co se zmeni...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 782
- Registrován: pon 08.12.2003 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 78
- Kontaktovat uživatele:
To ale muze byt taky tim,ze ne ze ti cerpadlo natlaci vic nafty,ale ze se ti za tu dobu staci ta nafta trochu ohrat ve vyhrivani co je na filtru... Ja zkousel kolik mi cerpadlo natlaci nafty za minutu.Ma to byt vic nez 1,6litru.1,5 litrovou lahev to natlacilo v pohode a to bylo -10st. V nedeli to davam chlapovi co dela Diesely se systemem BOSH na opravu,tak jsem zvedav na co prijde...Marek-is píše:Tak jsem to prozatimne vyresil tak ze rano zapnu klicek a cekat az vypne cerpadlo v nadrzi pak jeste jednou a chytne okamzite...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 782
- Registrován: pon 08.12.2003 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 78
- Kontaktovat uživatele:
Takže výsledek je ten,ze na 4. a 3.válci je slabší tlak... Já ty tlaky měřil přes otvory po žhavících svíčkách a chyba byla,že jsem je měl venku všechny,čili motor se točil bez odporu a natlačil větší tlaky. On měřil přes vstřiky,a tak,že vytáhl vstřik,změřil,a vstřik zase vrátil
To jsem si uvědomil až když mi to říkal,že jsem to měřil špatně... 4 válce mají kolem 33,34,a ty dva slabší mají 28 a 30. Říkal,že kdyby měly všechny 28,tak by to startovalo líp,než když mají každý něco jinýho... Nicméně čerpadlo je nastavený na setinu přesně,vstřiky dobrý,diagnostika bez chyb... Takže asi v létě až bude stát garáž,se pustím do výměny kroužků a zároveň se tím odstraní klepání na jednom z válců,zřejně 1.,nebo druhej,asi pouzdro pístního čepu... Stejne jsem se chystal motor přetěsňovat,tak to půjde při jednom... Ještě se podívám na hydroštely,ale těma to asi nebude...

pak dej vedet kolik te to staloDoktor1 píše:Takže výsledek je ten,ze na 4. a 3.válci je slabší tlak... Já ty tlaky měřil přes otvory po žhavících svíčkách a chyba byla,že jsem je měl venku všechny,čili motor se točil bez odporu a natlačil větší tlaky. On měřil přes vstřiky,a tak,že vytáhl vstřik,změřil,a vstřik zase vrátilTo jsem si uvědomil až když mi to říkal,že jsem to měřil špatně... 4 válce mají kolem 33,34,a ty dva slabší mají 28 a 30. Říkal,že kdyby měly všechny 28,tak by to startovalo líp,než když mají každý něco jinýho... Nicméně čerpadlo je nastavený na setinu přesně,vstřiky dobrý,diagnostika bez chyb... Takže asi v létě až bude stát garáž,se pustím do výměny kroužků a zároveň se tím odstraní klepání na jednom z válců,zřejně 1.,nebo druhej,asi pouzdro pístního čepu... Stejne jsem se chystal motor přetěsňovat,tak to půjde při jednom... Ještě se podívám na hydroštely,ale těma to asi nebude...