Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

rozšašenej motor - please help

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Hitman
Registrovaný
Příspěvky: 2044
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Bydliště: přechodně Afghánistán
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Hitman »

voTon píše:tohle lambdou nebude, kdys je v prdeli lambda DME se prepne do nouzovyho rezimu a jede bez problemu akorat se spatnejma emisema a asi o 1-2l/100 vetsi spotrebou, na chod motoru ma minimalni vliv natoz aby to chciplo, myslim ze to bude spis volnobeznej ventil ten u M40 odchazi po tech letech pomerne pravidelne, taky premer kabely koukni na svicky a rozdelovac.


me u E34 lambda uplne stene srabila motor... zadrhavani, netahlo to, vypadky valcu a tak, kdyz se odpojila tak sice vzrostla spotreba ale auto jelo jak strelene :) vymena stala 1200 kc a byla to nejaka univerzal s vyhrivanim , jen se zmenil konektor.
kutil
Registrovaný
Příspěvky: 263
Registrován: ned 19.09.2004 00:00
Bydliště: Ostrava

#22 Příspěvek od kutil »

Lambda s dá přeměřit v amatérských podmínkách i obyčejným multimetrem používal jsem s barografem pro lepší přehled vypojit sundat chobot zapíchnout zrubu konektoru myslím černý a šedý bilé jsou na vyhřev mělo by to ukazovat kmitání 0-až snad 2 volty(nevzpomenu si už se tu o tom párkrát psalo) dělal jsem už párkrát a vždy s úspěchem odhalilo měření vadnou lambdu u vadných se volty nemění jsou tak 0,8 V možná jsem měl štěstí ale diagnostiku to rozhodně nenahradí a něco bude taky na tom postupném odcházení
Odpovědět