Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Problém se startováním

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Zvire
Registrovaný
Příspěvky: 102
Registrován: čtv 30.05.2002 00:00
Bydliště: U Tábora

#1 Příspěvek od Zvire »

Zdravím všechny,

mám tenhle problém u E36 318i (M40). Když stojím venku a je pod nulou, přijdu třeba za 8 hodin a auto chytne na první protočení. Pokud někam dojedu, třeba po 15minutách jízdy, vypnu motor a přijdu za půl hodiny tak musím tak 3-4 sec točit než to chytne. Když už to chytne, tak se to nemůže chvilinku dostat do otáček. Evidentně je to ulitý, protože je i trochu cejtit benzín. Když to naběhne tak je to v pohodě, žádný vynechávání, nic takovýho. Nikdy jsem s tím problémy neměl. Připadá mi to jako kdyby "někde někam nějaká" vlhkost. Nic jsem ještě nezkoušel. Vyměním svíčky (protože jsou odlítaný) a kabely (protože jsem jeden poškodil). Ale jinak nevím kde začít....
Setkal se s tím někdo ? :oops:

Díky 8O
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od darmon »

chcije naka tryska nebo blbe funkcni regulator tlaku nebo oboje
Zvire
Registrovaný
Příspěvky: 102
Registrován: čtv 30.05.2002 00:00
Bydliště: U Tábora

#3 Příspěvek od Zvire »

darmon píše:chcije naka tryska nebo blbe funkcni regulator tlaku nebo oboje


Každopádně díky za odpověď. Jen bych se ještě zeptal, kde takovej regulátor tlaku je a na co třeba kouknout. Kde taková tryska. Prostě návod pro blbce, zkrátka pro mně :-)
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od darmon »

Zvire píše:
darmon píše:chcije naka tryska nebo blbe funkcni regulator tlaku nebo oboje


Každopádně díky za odpověď. Jen bych se ještě zeptal, kde takovej regulátor tlaku je a na co třeba kouknout. Kde taková tryska. Prostě návod pro blbce, zkrátka pro mně :-)
zajed do servisu
Zvire
Registrovaný
Příspěvky: 102
Registrován: čtv 30.05.2002 00:00
Bydliště: U Tábora

#5 Příspěvek od Zvire »

To je až ta poslední možnost....... Kdybych aspoň věděl jestli na to přijdou. ono to nedělá stále. Nasypu jim mrsk peněz a výsledek neni zajištěnej.... Každopádně díííky :roll:
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od darmon »

ale je to vono, ja bych spis typoval ten regulator.
Zvire
Registrovaný
Příspěvky: 102
Registrován: čtv 30.05.2002 00:00
Bydliště: U Tábora

#7 Příspěvek od Zvire »

darmon píše:ale je to vono, ja bych spis typoval ten regulator.


Hele a kde je takovej hen ten oný regulátor? Jak vypadá? A co to tak koštuje, kdyby teda jako byl v riti...
P-J
Registrovaný
Příspěvky: 757
Registrován: pon 06.12.2004 01:00

#8 Příspěvek od P-J »

Mě to dělalo to samé u E30 (taky s motorem M40) a byla to lambda sonda. Když se odpojila, tak si jednotka asi dosadila nějakou nouzovou hodnotu z programu a jezdilo to normálně. Zkus ji odpojit a vyzkoušej, jestli to bude dělat.
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od darmon »

Zvire píše:
darmon píše:ale je to vono, ja bych spis typoval ten regulator.


Hele a kde je takovej hen ten oný regulátor? Jak vypadá? A co to tak koštuje, kdyby teda jako byl v riti...
kdyz tomuhle hovno rozumis tak to odvez do servisu !
Zvire
Registrovaný
Příspěvky: 102
Registrován: čtv 30.05.2002 00:00
Bydliště: U Tábora

#10 Příspěvek od Zvire »

No tak asi teda dojedu do toho servisu..... Třeba je někde oxidace na konektoru...to bych zvládnul....
Odpovědět