Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Měřič okamžité spotřeby paliva na palubce

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Jiras
Registrovaný
Příspěvky: 188
Registrován: čtv 02.12.2004 01:00
Bydliště: Jihlava

#1 Příspěvek od Jiras »

Měření okamžité spotřeby se mi nějak zbláznilo. Při normální jízdě pod plynem se to zdá v pořádku, ale když zastavím, např. na křižovatce, dám neutrál a stojím, ručička se pomalu rozjede a skončí někde za 30. Otáčky jsou ale v poho, konstantních 900, zvuk motoru v pořádku. Když se rozjedu, zase ukazuje těch klasických 10-20.

Pri jízdě z kopce úplně bez plynu, např na čtyřku, by to myslím mělo ukazovat 0 ne? Aspoň dřív to taky bylo. Teď je to na nějakých 6...

Nevíte čím to?
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#2 Příspěvek od skautik Čestný člen »

kdyz zastavis na krizovatce tak to chce ukazovat nekonecno, pac mas rychlost nula :)

pokud jedes z kopce a uplne das nohu z plynu, tak by to melo ukazovat 0L
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od RuDoSh »

Jiras píše:Měření okamžité spotřeby se mi nějak zbláznilo. Při normální jízdě pod plynem se to zdá v pořádku, ale když zastavím, např. na křižovatce, dám neutrál a stojím, ručička se pomalu rozjede a skončí někde za 30. Otáčky jsou ale v poho, konstantních 900, zvuk motoru v pořádku. Když se rozjedu, zase ukazuje těch klasických 10-20.

Pri jízdě z kopce úplně bez plynu, např na čtyřku, by to myslím mělo ukazovat 0 ne? Aspoň dřív to taky bylo. Teď je to na nějakých 6...

Nevíte čím to?
je to uplne v poradku.... tomu bodiku se rika ekonomer ;-) uz se to tady resilo, ze kdyz stojis tak mas spotrebu na 100km logicky nekonecno (benzin to bere, ale stojis, takze to nikdy neujedes), s tou ctverkou z kopce je to jak kdy, taky zalezi na otackach... kdyz mas malo otacek tak to ukazuje a kdyz vic brzdis motorem tak je tam nula.... aspon tak mi to pripada...
Jiras
Registrovaný
Příspěvky: 188
Registrován: čtv 02.12.2004 01:00
Bydliště: Jihlava

#4 Příspěvek od Jiras »

OK díky, mám to auto krátce a myslím že to všechno moc zkoumám :)
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#5 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Když brzdíš motorem a máš více jak 1500ot/min, tak to musí ukazovat 0. Pokud máš míň jak 1500ot/min, tak to ukazuje jako když jedeš na volnoběh.
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od RuDoSh »

Speedy píše:Když brzdíš motorem a máš více jak 1500ot/min, tak to musí ukazovat 0. Pokud máš míň jak 1500ot/min, tak to ukazuje jako když jedeš na volnoběh.
jo je to presne tak, ted jsem to zkoumal pri ceste z obeda... nad 1,5k ukazuje nulu
Jiras
Registrovaný
Příspěvky: 188
Registrován: čtv 02.12.2004 01:00
Bydliště: Jihlava

#7 Příspěvek od Jiras »

Speedy píše:Když brzdíš motorem a máš více jak 1500ot/min, tak to musí ukazovat 0. Pokud máš míň jak 1500ot/min, tak to ukazuje jako když jedeš na volnoběh.
Jo tak to asi bude v pořádku, danke šén.
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Klubové ID: 90
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Zave »

me to ukazuje nulu i kdyz sem jel 1000otacek... jednou sem to zkousel...

a to ze to na volnobeh ukazuje nekonecno, neni to nahodou tim ze je otavrena klapka naplno? :?:
P-J
Registrovaný
Příspěvky: 757
Registrován: pon 06.12.2004 01:00

#9 Příspěvek od P-J »

Zave_M50 píše:me to ukazuje nulu i kdyz sem jel 1000otacek... jednou sem to zkousel...
Pokud ti to tam klesalo se zařazenou rychlostí z vyšších otáček, tak je to možné.

Zave_M50 píše:a to ze to na volnobeh ukazuje nekonecno, neni to nahodou tim ze je otavrena klapka naplno? :?:
Na volnoběh ukazuje třeba E30 a E36 nekonečno, ale třeba E39 nulu.
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Klubové ID: 90
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Zave »

.... kdyz dojizdim a mam vyrazeno (volnobeh) tak tam mam nulu a kdyz stojim na volnobeh tak to mam schovane(nekonecno)...
P-J
Registrovaný
Příspěvky: 757
Registrován: pon 06.12.2004 01:00

#11 Příspěvek od P-J »

Zave_M50 píše:.... kdyz dojizdim a mam vyrazeno (volnobeh) tak tam mam nulu...
Čistá nula to určitě nebude. Když vyřadíš třeba v 90-ti tak to může být jenom těsně nad ní.
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Klubové ID: 356

#12 Příspěvek od Martinéz »

ja tam mam nulu i kdyz jedu fakt pomalu a mam tam treba 800ot se zarazenou rychlosti. Ono to ma vazne nulovou spotrebu, pac motor pohanej kola a vypnou se vstriky.. 8)
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#13 Příspěvek od skautik Čestný člen »

u dieslu je to mozna trochu jinak :)

taky tam mam nulu, ale 800 je fuckt uz dost malo, si mylsim :)
Jirka-328
Registrovaný
Příspěvky: 494
Registrován: úte 08.06.2004 00:00
Bydliště: Pardubicko
Klubové ID: 73

#14 Příspěvek od Jirka-328 »

jestli máte velkej BC tak po zmáčknutí 1000 a 1 zaráz zadejte tlačíktem 1 kod 2 // 2x press tl 1 // a BC bude ukazovat okamžitou spotřebu na desetiny litru....... docela zábava to sledovat pří rozjezdu nebo zastavování, třeba při zastavování kdy už jedu krokem je i 400i/100km.... jak zastavim tak 0 l/100km.....
Jinak pod 3kou je okamžitá spotřeba v l/hod. Při stání na volnoběh asi 1l za hod......

Těch údajů co to ukazuje je víc, už se to tady někde probíralo......
/// voltmetr, litry v nádrži, změna jazyku...........///





Jinak při brždění motorem tam fakt nic neteče - spotřeba 0 l/100km. Ale od určitejch ot tam naskočí..... myslim že se chrání aby nezhasl. No a ještě se ty otáčky měněj podle zahřátí motoru... studenej bude mít víc ....... ale je asi kravina jezdit s ledovým motorem z kopce a brzdit přitom motorem...
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#15 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Pokud brzdiš motorem a máš více jak 1500ot/min, tak se vypne vstřikování. Pokud ot klesnou pod 1000ot/min, tak se vstřiky opět zapnout, je to z důvodu, aby motor nezhasl. Alespoň takto se chová M52 a M60. Jinak když je motor studeny(ted v zime) a brzdi se motorem, tak cca 2minuty od startu toto neplati a vstriky bezi furt.
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Klubové ID: 356

#16 Příspěvek od Martinéz »

asi jsem vagabund, ale ja mam celkem dlouhej prudsi kopecek asi 50metru od baraku a kdyz rano jedu se zmrzlym motorem a brzdim tam motorem, tak to i pri 1000ot ukazuje nulu..ropa se asi fakt chova jinak..
Odpovědět