Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Měřič okamžité spotřeby paliva na palubce
Měření okamžité spotřeby se mi nějak zbláznilo. Při normální jízdě pod plynem se to zdá v pořádku, ale když zastavím, např. na křižovatce, dám neutrál a stojím, ručička se pomalu rozjede a skončí někde za 30. Otáčky jsou ale v poho, konstantních 900, zvuk motoru v pořádku. Když se rozjedu, zase ukazuje těch klasických 10-20.
Pri jízdě z kopce úplně bez plynu, např na čtyřku, by to myslím mělo ukazovat 0 ne? Aspoň dřív to taky bylo. Teď je to na nějakých 6...
Nevíte čím to?
Pri jízdě z kopce úplně bez plynu, např na čtyřku, by to myslím mělo ukazovat 0 ne? Aspoň dřív to taky bylo. Teď je to na nějakých 6...
Nevíte čím to?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
- Kontaktovat uživatele:
je to uplne v poradku.... tomu bodiku se rika ekonomerJiras píše:Měření okamžité spotřeby se mi nějak zbláznilo. Při normální jízdě pod plynem se to zdá v pořádku, ale když zastavím, např. na křižovatce, dám neutrál a stojím, ručička se pomalu rozjede a skončí někde za 30. Otáčky jsou ale v poho, konstantních 900, zvuk motoru v pořádku. Když se rozjedu, zase ukazuje těch klasických 10-20.
Pri jízdě z kopce úplně bez plynu, např na čtyřku, by to myslím mělo ukazovat 0 ne? Aspoň dřív to taky bylo. Teď je to na nějakých 6...
Nevíte čím to?

Pokud ti to tam klesalo se zařazenou rychlostí z vyšších otáček, tak je to možné.Zave_M50 píše:me to ukazuje nulu i kdyz sem jel 1000otacek... jednou sem to zkousel...
Na volnoběh ukazuje třeba E30 a E36 nekonečno, ale třeba E39 nulu.Zave_M50 píše:a to ze to na volnobeh ukazuje nekonecno, neni to nahodou tim ze je otavrena klapka naplno?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 494
- Registrován: úte 08.06.2004 00:00
- Bydliště: Pardubicko
- Klubové ID: 73
jestli máte velkej BC tak po zmáčknutí 1000 a 1 zaráz zadejte tlačíktem 1 kod 2 // 2x press tl 1 // a BC bude ukazovat okamžitou spotřebu na desetiny litru....... docela zábava to sledovat pří rozjezdu nebo zastavování, třeba při zastavování kdy už jedu krokem je i 400i/100km.... jak zastavim tak 0 l/100km.....
Jinak pod 3kou je okamžitá spotřeba v l/hod. Při stání na volnoběh asi 1l za hod......
Těch údajů co to ukazuje je víc, už se to tady někde probíralo......
/// voltmetr, litry v nádrži, změna jazyku...........///
Jinak při brždění motorem tam fakt nic neteče - spotřeba 0 l/100km. Ale od určitejch ot tam naskočí..... myslim že se chrání aby nezhasl. No a ještě se ty otáčky měněj podle zahřátí motoru... studenej bude mít víc ....... ale je asi kravina jezdit s ledovým motorem z kopce a brzdit přitom motorem...
Jinak pod 3kou je okamžitá spotřeba v l/hod. Při stání na volnoběh asi 1l za hod......
Těch údajů co to ukazuje je víc, už se to tady někde probíralo......
/// voltmetr, litry v nádrži, změna jazyku...........///
Jinak při brždění motorem tam fakt nic neteče - spotřeba 0 l/100km. Ale od určitejch ot tam naskočí..... myslim že se chrání aby nezhasl. No a ještě se ty otáčky měněj podle zahřátí motoru... studenej bude mít víc ....... ale je asi kravina jezdit s ledovým motorem z kopce a brzdit přitom motorem...
Pokud brzdiš motorem a máš více jak 1500ot/min, tak se vypne vstřikování. Pokud ot klesnou pod 1000ot/min, tak se vstřiky opět zapnout, je to z důvodu, aby motor nezhasl. Alespoň takto se chová M52 a M60. Jinak když je motor studeny(ted v zime) a brzdi se motorem, tak cca 2minuty od startu toto neplati a vstriky bezi furt.