Měřič okamžité spotřeby paliva na palubce
-
Jiras
- Registrovaný
- Příspěvky: 188
- Registrován: čtv 02.12.2004 01:00
- Bydliště: Jihlava
Měření okamžité spotřeby se mi nějak zbláznilo. Při normální jízdě pod plynem se to zdá v pořádku, ale když zastavím, např. na křižovatce, dám neutrál a stojím, ručička se pomalu rozjede a skončí někde za 30. Otáčky jsou ale v poho, konstantních 900, zvuk motoru v pořádku. Když se rozjedu, zase ukazuje těch klasických 10-20.
Pri jízdě z kopce úplně bez plynu, např na čtyřku, by to myslím mělo ukazovat 0 ne? Aspoň dřív to taky bylo. Teď je to na nějakých 6...
Nevíte čím to?
Pri jízdě z kopce úplně bez plynu, např na čtyřku, by to myslím mělo ukazovat 0 ne? Aspoň dřív to taky bylo. Teď je to na nějakých 6...
Nevíte čím to?
-
skautik
- Čestný člen
- Příspěvky: 4132
- Registrován: úte 17.01.2012 18:39
-
RuDoSh
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
je to uplne v poradku.... tomu bodiku se rika ekonomerJiras píše:Měření okamžité spotřeby se mi nějak zbláznilo. Při normální jízdě pod plynem se to zdá v pořádku, ale když zastavím, např. na křižovatce, dám neutrál a stojím, ručička se pomalu rozjede a skončí někde za 30. Otáčky jsou ale v poho, konstantních 900, zvuk motoru v pořádku. Když se rozjedu, zase ukazuje těch klasických 10-20.
Pri jízdě z kopce úplně bez plynu, např na čtyřku, by to myslím mělo ukazovat 0 ne? Aspoň dřív to taky bylo. Teď je to na nějakých 6...
Nevíte čím to?
-
Jiras
- Registrovaný
- Příspěvky: 188
- Registrován: čtv 02.12.2004 01:00
- Bydliště: Jihlava
-
Speedy
- Čestný člen
- Příspěvky: 6815
- Registrován: ned 05.10.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 51
-
RuDoSh
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
-
Jiras
- Registrovaný
- Příspěvky: 188
- Registrován: čtv 02.12.2004 01:00
- Bydliště: Jihlava
-
Zave
- Registrovaný
- Příspěvky: 7883
- Registrován: sob 22.05.2004 00:00
- Bydliště: Charlie's in da Starobrno
- Klubové ID: 90
-
P-J
- Registrovaný
- Příspěvky: 757
- Registrován: pon 06.12.2004 01:00
Pokud ti to tam klesalo se zařazenou rychlostí z vyšších otáček, tak je to možné.Zave_M50 píše:me to ukazuje nulu i kdyz sem jel 1000otacek... jednou sem to zkousel...
Na volnoběh ukazuje třeba E30 a E36 nekonečno, ale třeba E39 nulu.Zave_M50 píše:a to ze to na volnobeh ukazuje nekonecno, neni to nahodou tim ze je otavrena klapka naplno?
-
Zave
- Registrovaný
- Příspěvky: 7883
- Registrován: sob 22.05.2004 00:00
- Bydliště: Charlie's in da Starobrno
- Klubové ID: 90
-
P-J
- Registrovaný
- Příspěvky: 757
- Registrován: pon 06.12.2004 01:00
-
Martinéz
- Registrovaný
- Příspěvky: 4435
- Registrován: stř 19.02.2003 01:00
- Klubové ID: 356
-
skautik
- Čestný člen
- Příspěvky: 4132
- Registrován: úte 17.01.2012 18:39
-
Jirka-328
- Registrovaný
- Příspěvky: 494
- Registrován: úte 08.06.2004 00:00
- Bydliště: Pardubicko
- Klubové ID: 73
jestli máte velkej BC tak po zmáčknutí 1000 a 1 zaráz zadejte tlačíktem 1 kod 2 // 2x press tl 1 // a BC bude ukazovat okamžitou spotřebu na desetiny litru....... docela zábava to sledovat pří rozjezdu nebo zastavování, třeba při zastavování kdy už jedu krokem je i 400i/100km.... jak zastavim tak 0 l/100km.....
Jinak pod 3kou je okamžitá spotřeba v l/hod. Při stání na volnoběh asi 1l za hod......
Těch údajů co to ukazuje je víc, už se to tady někde probíralo......
/// voltmetr, litry v nádrži, změna jazyku...........///
Jinak při brždění motorem tam fakt nic neteče - spotřeba 0 l/100km. Ale od určitejch ot tam naskočí..... myslim že se chrání aby nezhasl. No a ještě se ty otáčky měněj podle zahřátí motoru... studenej bude mít víc ....... ale je asi kravina jezdit s ledovým motorem z kopce a brzdit přitom motorem...
Jinak pod 3kou je okamžitá spotřeba v l/hod. Při stání na volnoběh asi 1l za hod......
Těch údajů co to ukazuje je víc, už se to tady někde probíralo......
/// voltmetr, litry v nádrži, změna jazyku...........///
Jinak při brždění motorem tam fakt nic neteče - spotřeba 0 l/100km. Ale od určitejch ot tam naskočí..... myslim že se chrání aby nezhasl. No a ještě se ty otáčky měněj podle zahřátí motoru... studenej bude mít víc ....... ale je asi kravina jezdit s ledovým motorem z kopce a brzdit přitom motorem...
-
Speedy
- Čestný člen
- Příspěvky: 6815
- Registrován: ned 05.10.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 51
Pokud brzdiš motorem a máš více jak 1500ot/min, tak se vypne vstřikování. Pokud ot klesnou pod 1000ot/min, tak se vstřiky opět zapnout, je to z důvodu, aby motor nezhasl. Alespoň takto se chová M52 a M60. Jinak když je motor studeny(ted v zime) a brzdi se motorem, tak cca 2minuty od startu toto neplati a vstriky bezi furt.
-
Martinéz
- Registrovaný
- Příspěvky: 4435
- Registrován: stř 19.02.2003 01:00
- Klubové ID: 356
