dikec...

M3maniac píše:Noé ono to je mrtvej motor i v manuálu myslíma když tam nacpeš full výbavu tak to snad ani neuvezeš
fakt dobrá volba
psena píše:Kdyz me ted jeden pan v bazaru v Praglu, rikal, ze ma dve TDS jedno s chipem jedno bez a s obema kdyz jede dalnici z ostra ma 12 litru...tak vazne nechapu proc to lidi jeste kupujou..Ja kdyz jedu po dalnici 160-200 tak 11-12.Ale je fakt, ze za pomalejsi jizdy se s TDS da usetrit, protoze me to zere tak nejak porad stejne.....
Luky píše:No ja mam 325TDS r.v. 1993 a mozem povedat ze dialnica 140 6,0-6,5l/100km neviem co by to urobilo s chipom ale rozdiel od benzinu to urcite je.
Martinéz píše:psena píše:Kdyz me ted jeden pan v bazaru v Praglu, rikal, ze ma dve TDS jedno s chipem jedno bez a s obema kdyz jede dalnici z ostra ma 12 litru...tak vazne nechapu proc to lidi jeste kupujou..Ja kdyz jedu po dalnici 160-200 tak 11-12.Ale je fakt, ze za pomalejsi jizdy se s TDS da usetrit, protoze me to zere tak nejak porad stejne.....
pravda, dalnice z ostra je pro mou nadrz zhoubna..ja diky chipu a kratsimu diferaku nemam problem i za 14 (kdyz se nenecham predjizdet..cca 170-210)
RedBaron píše:Martinéz píše:psena píše:Kdyz me ted jeden pan v bazaru v Praglu, rikal, ze ma dve TDS jedno s chipem jedno bez a s obema kdyz jede dalnici z ostra ma 12 litru...tak vazne nechapu proc to lidi jeste kupujou..Ja kdyz jedu po dalnici 160-200 tak 11-12.Ale je fakt, ze za pomalejsi jizdy se s TDS da usetrit, protoze me to zere tak nejak porad stejne.....
pravda, dalnice z ostra je pro mou nadrz zhoubna..ja diky chipu a kratsimu diferaku nemam problem i za 14 (kdyz se nenecham predjizdet..cca 170-210)
To jsou dost žalostné výsledky, když M5 a 540i zvládají dálniční sprinty v podstatně jiném stylu za 13-14 litrů.
skautik píše:RedBaron píše:Martinéz píše:[quote="psena"]Kdyz me ted jeden pan v bazaru v Praglu, rikal, ze ma dve TDS jedno s chipem jedno bez a s obema kdyz jede dalnici z ostra ma 12 litru...tak vazne nechapu proc to lidi jeste kupujou..Ja kdyz jedu po dalnici 160-200 tak 11-12.Ale je fakt, ze za pomalejsi jizdy se s TDS da usetrit, protoze me to zere tak nejak porad stejne.....
pravda, dalnice z ostra je pro mou nadrz zhoubna..ja diky chipu a kratsimu diferaku nemam problem i za 14 (kdyz se nenecham predjizdet..cca 170-210)
To jsou dost žalostné výsledky, když M5 a 540i zvládají dálniční sprinty v podstatně jiném stylu za 13-14 litrů.
RedBaron píše:Martinéz píše:psena píše:Kdyz me ted jeden pan v bazaru v Praglu, rikal, ze ma dve TDS jedno s chipem jedno bez a s obema kdyz jede dalnici z ostra ma 12 litru...tak vazne nechapu proc to lidi jeste kupujou..Ja kdyz jedu po dalnici 160-200 tak 11-12.Ale je fakt, ze za pomalejsi jizdy se s TDS da usetrit, protoze me to zere tak nejak porad stejne.....
pravda, dalnice z ostra je pro mou nadrz zhoubna..ja diky chipu a kratsimu diferaku nemam problem i za 14 (kdyz se nenecham predjizdet..cca 170-210)
To jsou dost žalostné výsledky, když M5 a 540i zvládají dálniční sprinty v podstatně jiném stylu za 13-14 litrů.
Dande píše:skautik píše:RedBaron píše:[quote="Martinéz"][quote="psena"]Kdyz me ted jeden pan v bazaru v Praglu, rikal, ze ma dve TDS jedno s chipem jedno bez a s obema kdyz jede dalnici z ostra ma 12 litru...tak vazne nechapu proc to lidi jeste kupujou..Ja kdyz jedu po dalnici 160-200 tak 11-12.Ale je fakt, ze za pomalejsi jizdy se s TDS da usetrit, protoze me to zere tak nejak porad stejne.....
pravda, dalnice z ostra je pro mou nadrz zhoubna..ja diky chipu a kratsimu diferaku nemam problem i za 14 (kdyz se nenecham predjizdet..cca 170-210)
To jsou dost žalostné výsledky, když M5 a 540i zvládají dálniční sprinty v podstatně jiném stylu za 13-14 litrů.