Moje e36 323i LPG :-)
-
Zave
- Registrovaný
- Příspěvky: 7883
- Registrován: sob 22.05.2004 00:00
- Bydliště: Charlie's in da Starobrno
- Klubové ID: 90
-
Meda
- Registrovaný
- Příspěvky: 1040
- Registrován: čtv 18.11.2004 01:00
- Klubové ID: 3310
-
Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
no super za 8.5litru/100km plynu se teda hodně cení. To buď jezdíš fakt pohodu na spotřebu nebo nějaký dálky v tom budou ne?
Anebo fakt precizní seřízení...

Nesmíme zapomenout že má motor celkem novej a k tomu 323 jezdí ekonomicky pokud je v dobrém stavu.
Ale spíše se přikláním k tomu, že Huska jezdí na pohodu a ještě k tomu dálky.
Anebo fakt precizní seřízení...
Nesmíme zapomenout že má motor celkem novej a k tomu 323 jezdí ekonomicky pokud je v dobrém stavu.
Ale spíše se přikláním k tomu, že Huska jezdí na pohodu a ještě k tomu dálky.
-
Speedy
- Čestný člen
- Příspěvky: 6815
- Registrován: ned 05.10.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 51
-
Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
Je to o MPI vstřikování plynu kdy je rozdíl ve spotřebě vzhledem k benzínu proti klasickým systémům minimální..... na benzín to vychází cca o dvě deci líp. Spotřeba co jsem psal je kombinace město dálka, ale ani ve městě se nedostávám přes deset.Speedy píše:Hele, máš tam přímý vstřiky nebo směšovač? Měříš BCčkem? Nezapomeň, že ke spotřebě LPG musíš připočítat nějaké to procentoKaždopádně 10litrů/100km v LPG je těžká pohoda. Co tě stálo to LPG?
Jinak můj motor má najeto skutečných 126tis km a je A1 stav. Cenu LPG jsem tu řešil když jsem hledal solidní servis a pohybovala se od 40-55tis,-Kč za auto s výkonem nad 120PS, R6 a toroidní nádrž (někteří neví co by za to chtěli
Už se těším na nějaký sraz kde odzkoušíme Benzín/LPG na sprintech, protože při běžném provozu je rozdíl malej.
-
Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
Je to o MPI vstřikování plynu kdy je rozdíl ve spotřebě vzhledem k benzínu proti klasickým systémům minimální..... na benzín to vychází cca o dvě deci líp. Spotřeba co jsem psal je kombinace město dálka, ale ani ve městě se nedostávám přes deset a měřím podle tankování, protože zatím nevím jestli na LPG ukazuje BC správně.Speedy píše:Hele, máš tam přímý vstřiky nebo směšovač? Měříš BCčkem? Nezapomeň, že ke spotřebě LPG musíš připočítat nějaké to procentoKaždopádně 10litrů/100km v LPG je těžká pohoda. Co tě stálo to LPG?
Jinak můj motor má najeto skutečných 126tis km a je A1 stav. Cenu LPG jsem tu řešil když jsem hledal solidní servis a pohybovala se od 40-55tis,-Kč za auto s výkonem nad 120PS, R6 a toroidní nádrž (někteří neví co by za to chtěli
Už se těším na nějaký sraz kde odzkoušíme Benzín/LPG na sprintech, protože při běžném provozu je rozdíl malej.
-
P-J
- Registrovaný
- Příspěvky: 757
- Registrován: pon 06.12.2004 01:00
-
Speedy
- Čestný člen
- Příspěvky: 6815
- Registrován: ned 05.10.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 51
Alelale, Alpe, sice plyn má vetší oktanové číslo, ale menší výhřevnost. A jakej chladič vzduchu? Čím ten chladič budeš chladit? Vnějším vzduchem? To ten nasávaný vzduch by musel být nějak stlačovaný, aby mělo smysl ho chladit na teplotu nasávaného vzduchu. Výkon může být stejný jako benzínp ouze v pípadě, když nastavíš větší předstih nebo upravíš kompresi na větší poměr.alp píše:mimochodem kdyz si clovek s plynem trosku vyhraje tak muze byt vykon na plyn i vetsi nez na benal... pro mnohe paradoxni, ale plyn ma vyssi oktanove cislo a "kvalitni" vzduch umi divy a diky tomu se s tim da pohrat. Kdyz by jsi dal na auto sportovni filtr a chladic vzduchu tak mas az o 10%vice vykonu pri plynu na maximalku .... (vykonostni krivka u plynu je zpocatku trosku slabsi, ale cca od 20tisic je srovnatelna a od 35 o neco lepsi ...)
... na sprintech osvedceno... takovej chiptuning mimodek
A trochu praxe: Jeden známý(Alp ví, kdo to je) má 540i. V plynu mu to jede hůř(nepatrne) než na benál. Má vstřiky a v tom autě jsem jel a řídil ho a mohl jsem to porovnat.
Alpe, taky by se mi to líbilo, ale...
2 Huska: Po kolika tis km se Ti to vrátí?
Stejně nechápu, jak to jezdíte, já se kombinace město 80% a mimoměsto pod 10nedostanu, pokud jedu normálně-v klidu, žádný honičky, žádná brzda provozu. A motor mám taky OK.
-
P-J
- Registrovaný
- Příspěvky: 757
- Registrován: pon 06.12.2004 01:00
alp píše:to netvrdim .... ale krivka je o neco lepsi ....P-J píše:Při těch otáčkách už to fakt musí mít pořádný výkon.alp píše:ale cca od 20tisic je srovnatelna a od 35 o neco lepsi ...)
... na sprintech osvedceno... takovej chiptuning mimodek
![]()
No vždy? říkám, ve 20000 - 35000t otáčkách už to fakt musí jet jak raketa.
-
Speedy
- Čestný člen
- Příspěvky: 6815
- Registrován: ned 05.10.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 51
-
Speedy
- Čestný člen
- Příspěvky: 6815
- Registrován: ned 05.10.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 51
jeste OT: Ono i benzin koneckoncu je odpadni latka, ktera vznika drive nez nafta. Tak omozna proto je ted nafta stejne drah jak benal, pac pocet aut na naftu a benal je zhruba stejny, tak neni duvod zvyhodnovat naftu, kdyz se na ni da taky hodne rejzovat. A vuci plynu nejsem zaujaty, naopak, ale predevsim cena prestavby me zatim odrazuje. A tim bych asi debatu zakocnil.
Kazdopádně mužem pak s Huskou zmerit na sprintu, jak nam to frci benal proti plynu.
Kazdopádně mužem pak s Huskou zmerit na sprintu, jak nam to frci benal proti plynu.
-
darmon
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
nafta je drazsi nez benzin ted protoze je zimaSpeedy píše:jeste OT: Ono i benzin koneckoncu je odpadni latka, ktera vznika drive nez nafta. Tak omozna proto je ted nafta stejne drah jak benal, pac pocet aut na naftu a benal je zhruba stejny, tak neni duvod zvyhodnovat naftu, kdyz se na ni da taky hodne rejzovat. A vuci plynu nejsem zaujaty, naopak, ale predevsim cena prestavby me zatim odrazuje. A tim bych asi debatu zakocnil.
Kazdopádně mužem pak s Huskou zmerit na sprintu, jak nam to frci benal proti plynu.
-
Luky
- Registrovaný
- Příspěvky: 28
- Registrován: úte 05.10.2004 00:00
- Bydliště: Nove Zamky, SR
-
ZDRAHY
- Registrovaný
- Příspěvky: 61
- Registrován: stř 26.11.2003 01:00
-
Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
Co to je zase blábolZDRAHY píše:Kamosovi v lete chytnul kufr, mel tam plyn a udajne mu to unikalo, bylo nehorazny vedro, otevrel kufr a hle, plaminky
Už si přestaň vymýšlet, ptrotože v každém druhém příspěvku píšeš podobné nesmysly.
-
Speedy
- Čestný člen
- Příspěvky: 6815
- Registrován: ned 05.10.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 51
-
skautik
- Čestný člen
- Příspěvky: 4132
- Registrován: úte 17.01.2012 18:39
taky je po nafte udajne vetsi poptavkaSpeedy píše:jeste OT: Ono i benzin koneckoncu je odpadni latka, ktera vznika drive nez nafta. Tak omozna proto je ted nafta stejne drah jak benal, pac pocet aut na naftu a benal je zhruba stejny, tak neni duvod zvyhodnovat naftu, kdyz se na ni da taky hodne rejzovat. A vuci plynu nejsem zaujaty, naopak, ale predevsim cena prestavby me zatim odrazuje. A tim bych asi debatu zakocnil.
Kazdopádně mužem pak s Huskou zmerit na sprintu, jak nam to frci benal proti plynu.
-
ZDRAHY
- Registrovaný
- Příspěvky: 61
- Registrován: stř 26.11.2003 01:00
