

Je to o MPI vstřikování plynu kdy je rozdíl ve spotřebě vzhledem k benzínu proti klasickým systémům minimální..... na benzín to vychází cca o dvě deci líp. Spotřeba co jsem psal je kombinace město dálka, ale ani ve městě se nedostávám přes deset.Speedy píše:Hele, máš tam přímý vstřiky nebo směšovač? Měříš BCčkem? Nezapomeň, že ke spotřebě LPG musíš připočítat nějaké to procentoKaždopádně 10litrů/100km v LPG je těžká pohoda. Co tě stálo to LPG?
Je to o MPI vstřikování plynu kdy je rozdíl ve spotřebě vzhledem k benzínu proti klasickým systémům minimální..... na benzín to vychází cca o dvě deci líp. Spotřeba co jsem psal je kombinace město dálka, ale ani ve městě se nedostávám přes deset a měřím podle tankování, protože zatím nevím jestli na LPG ukazuje BC správně.Speedy píše:Hele, máš tam přímý vstřiky nebo směšovač? Měříš BCčkem? Nezapomeň, že ke spotřebě LPG musíš připočítat nějaké to procentoKaždopádně 10litrů/100km v LPG je těžká pohoda. Co tě stálo to LPG?
Alelale, Alpe, sice plyn má vetší oktanové číslo, ale menší výhřevnost. A jakej chladič vzduchu? Čím ten chladič budeš chladit? Vnějším vzduchem? To ten nasávaný vzduch by musel být nějak stlačovaný, aby mělo smysl ho chladit na teplotu nasávaného vzduchu. Výkon může být stejný jako benzínp ouze v pípadě, když nastavíš větší předstih nebo upravíš kompresi na větší poměr.alp píše:mimochodem kdyz si clovek s plynem trosku vyhraje tak muze byt vykon na plyn i vetsi nez na benal... pro mnohe paradoxni, ale plyn ma vyssi oktanove cislo a "kvalitni" vzduch umi divy a diky tomu se s tim da pohrat. Kdyz by jsi dal na auto sportovni filtr a chladic vzduchu tak mas az o 10%vice vykonu pri plynu na maximalku .... (vykonostni krivka u plynu je zpocatku trosku slabsi, ale cca od 20tisic je srovnatelna a od 35 o neco lepsi ...)
... na sprintech osvedceno... takovej chiptuning mimodek
alp píše:to netvrdim .... ale krivka je o neco lepsi ....P-J píše:Při těch otáčkách už to fakt musí mít pořádný výkon.alp píše:ale cca od 20tisic je srovnatelna a od 35 o neco lepsi ...)
... na sprintech osvedceno... takovej chiptuning mimodek
![]()
nafta je drazsi nez benzin ted protoze je zimaSpeedy píše:jeste OT: Ono i benzin koneckoncu je odpadni latka, ktera vznika drive nez nafta. Tak omozna proto je ted nafta stejne drah jak benal, pac pocet aut na naftu a benal je zhruba stejny, tak neni duvod zvyhodnovat naftu, kdyz se na ni da taky hodne rejzovat. A vuci plynu nejsem zaujaty, naopak, ale predevsim cena prestavby me zatim odrazuje. A tim bych asi debatu zakocnil.
Kazdopádně mužem pak s Huskou zmerit na sprintu, jak nam to frci benal proti plynu.
Co to je zase blábolZDRAHY píše:Kamosovi v lete chytnul kufr, mel tam plyn a udajne mu to unikalo, bylo nehorazny vedro, otevrel kufr a hle, plaminky
taky je po nafte udajne vetsi poptavkaSpeedy píše:jeste OT: Ono i benzin koneckoncu je odpadni latka, ktera vznika drive nez nafta. Tak omozna proto je ted nafta stejne drah jak benal, pac pocet aut na naftu a benal je zhruba stejny, tak neni duvod zvyhodnovat naftu, kdyz se na ni da taky hodne rejzovat. A vuci plynu nejsem zaujaty, naopak, ale predevsim cena prestavby me zatim odrazuje. A tim bych asi debatu zakocnil.
Kazdopádně mužem pak s Huskou zmerit na sprintu, jak nam to frci benal proti plynu.