darmon píše:no tak si ho treba do motoru co ma namotano trista na polosyntetiku nalej kdyz myslis ze to nic nezkazi
no ja se te prave ptal co tim zkazis,kdyz ho do takovyho motoru nalijes.
Ja nemam na aute sice trista,ale liju tam plnou syntetiku a nic jinyho bych tam ani nedal.
Me tece tim zadni na klice... Neni to treba tim ze tak leju spatnej oil?
ne, je to tim ze to auto je zabehly na polosyntetiku. To auto je na ni navrzeny a lepsi olej ti nepomuze. Je to jako do auta na natural95 lejt natural98, strasne ti stoupne subjektivni pocit ze se fakt neco deje ale to co to doopravdy prida neni adekvatni tem penezum co za to das, proste to na to neni staveny. Stejny to je s tim olejem, vec jako gufero musi bejt dimenzovany na nakou hustotu oleje a plna syntetika je mnohem ridsi, no a navic to je uz po tech letech na to zabehly a zacne to treba rozpoustet bordel co ty polosyntetice nevadi. Pri prechodu jedine totalni pruplach a je pravdepodobny i pretesneni, pak vyuzijes vyhody lepsiho oleje. Samozrejmne stat se to nemusi ale tak z 70 procent to je proste pravda.
Me tece tim zadni na klice... Neni to treba tim ze tak leju spatnej oil?
ne, je to tim ze to auto je zabehly na polosyntetiku. To auto je na ni navrzeny a lepsi olej ti nepomuze. Je to jako do auta na natural95 lejt natural98, strasne ti stoupne subjektivni pocit ze se fakt neco deje ale to co to doopravdy prida neni adekvatni tem penezum co za to das, proste to na to neni staveny. Stejny to je s tim olejem, vec jako gufero musi bejt dimenzovany na nakou hustotu oleje a plna syntetika je mnohem ridsi, no a navic to je uz po tech letech na to zabehly a zacne to treba rozpoustet bordel co ty polosyntetice nevadi. Pri prechodu jedine totalni pruplach a je pravdepodobny i pretesneni, pak vyuzijes vyhody lepsiho oleje. Samozrejmne stat se to nemusi ale tak z 70 procent to je proste pravda.
Zave_M50 píše:
Me tece tim zadni na klice... Neni to treba tim ze tak leju spatnej oil?
ne, je to tim ze to auto je zabehly na polosyntetiku. To auto je na ni navrzeny a lepsi olej ti nepomuze. Je to jako do auta na natural95 lejt natural98, strasne ti stoupne subjektivni pocit ze se fakt neco deje ale to co to doopravdy prida neni adekvatni tem penezum co za to das, proste to na to neni staveny. Stejny to je s tim olejem, vec jako gufero musi bejt dimenzovany na nakou hustotu oleje a plna syntetika je mnohem ridsi, no a navic to je uz po tech letech na to zabehly a zacne to treba rozpoustet bordel co ty polosyntetice nevadi. Pri prechodu jedine totalni pruplach a je pravdepodobny i pretesneni, pak vyuzijes vyhody lepsiho oleje. Samozrejmne stat se to nemusi ale tak z 70 procent to je proste pravda.
No ja tam polosyntetiku mel a jen ji dolejvam... Takze jak vymenim to gufero, tak klidne muzu zmenit jinej olej, ale potreboval bych vedet ktery je nejlepsi...
Zave_M50 píše:No ja tam polosyntetiku mel a jen ji dolejvam... Takze jak vymenim to gufero, tak klidne muzu zmenit jinej olej, ale potreboval bych vedet ktery je nejlepsi...
do techto motoru co mas napsany pod nickem v pohode staci polosyntetika a plna je zcela zbytecna
ten na kterej ten motor bezel od zacatku.
sakra je tu to pojednani o olejich, ja ho teda necet ale urcite se tam doctete to dulezity.
Jsou lidi co pouzivaj zasadne 0w40 oleje, ja do normalnich aut neplacam a davam 10w40. do turbin 10w60