Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Ví někdo, co je ta orig. bílá krabička...
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
Bylo mi řečeno, že je to čidlo naklonění vozidla (zřejmě k alarmu)MK píše:...vzadu v kufru za CD changerem, ve které šplouchá tekutina (!) a vedou do ní dráty? Máte to taky někdo? Dík.




...a to znamená, že začne houkatHuska píše:Bylo mi řečeno, že je to čidlo naklonění vozidla (zřejmě k alarmu)MK píše:...vzadu v kufru za CD changerem, ve které šplouchá tekutina (!) a vedou do ní dráty? Máte to taky někdo? Dík.




Já ji vyndal z auta, když jsem se potřeboval dostat k drátům na CD changer. Skutečně je v ní tekutina, nedá se to rozebrat. Pak jsem ji zase přišrouboval. Mně to připadá spíše jako čidlo nebezpečného naklonění vozu, jak tady zmínil Huska /díky ti/. Třeba to taky vypne přívod paliva, co já vím
Je to jedno, nechci s tím tady otravovat.

opis cislo a podivej se od etk co to jeMK píše:Já ji vyndal z auta, když jsem se potřeboval dostat k drátům na CD changer. Skutečně je v ní tekutina, nedá se to rozebrat. Pak jsem ji zase přišrouboval. Mně to připadá spíše jako čidlo nebezpečného naklonění vozu, jak tady zmínil Huska /díky ti/. Třeba to taky vypne přívod paliva, co já vímJe to jedno, nechci s tím tady otravovat.

Kurň, co by jsi otravoval? Máš dotaz ohledně káry, tak přece neotravuješ. Jak vidíš, níikdo neví, co to je, ale určitě na to někdo přijde. Tohle je celkem zajímavý vědět, jsou tu daleko horší blbůstky, co se tu řeší...MK píše:Já ji vyndal z auta, když jsem se potřeboval dostat k drátům na CD changer. Skutečně je v ní tekutina, nedá se to rozebrat. Pak jsem ji zase přišrouboval. Mně to připadá spíše jako čidlo nebezpečného naklonění vozu, jak tady zmínil Huska /díky ti/. Třeba to taky vypne přívod paliva, co já vímJe to jedno, nechci s tím tady otravovat.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1035
- Registrován: pát 23.01.2004 01:00
- Bydliště: Old Pillsen
- Klubové ID: 151
- Kontaktovat uživatele:
Jestli do toho vedou dráty, tak se podívej, kam vedou dál.
Je možný, že to je pro ten alarm. Pro vozy do ameriky se to prý dělalo, aby když tě odtahují nehoukal alarm. To by se dalo vyzkoušel:" Udělej k tomu prodlužku a polož to vedle auta. Rozbij si přední okno, aby jsi spustil alarm a zkus to naklonit. Jestli se vypne alarm, tak jsi doma a stačí ti jen sehnat nové přední okno!
"
Je možný, že to je pro ten alarm. Pro vozy do ameriky se to prý dělalo, aby když tě odtahují nehoukal alarm. To by se dalo vyzkoušel:" Udělej k tomu prodlužku a polož to vedle auta. Rozbij si přední okno, aby jsi spustil alarm a zkus to naklonit. Jestli se vypne alarm, tak jsi doma a stačí ti jen sehnat nové přední okno!

Zdar, je to čidlo náklonu vozu, patří to k alarmu, když ho vyndáš, zapneš alarm a budeš s ním hejbat, tak to nesepne. Ale jak začneš třeba zvedat auto na heveru, tak to pustí alarm ( stalo se mně 2x, protože jsem nejdřív zvedal a zapomněl odemknout). Mělo by reagovat na změnu náklonu, ne na otřesy. Alespoň takhle jsem to někde četl. 

Takže kravál na odtahovceJRC píše:Zdar, je to čidlo náklonu vozu, patří to k alarmu, když ho vyndáš, zapneš alarm a budeš s ním hejbat, tak to nesepne. Ale jak začneš třeba zvedat auto na heveru, tak to pustí alarm ( stalo se mně 2x, protože jsem nejdřív zvedal a zapomněl odemknout). Mělo by reagovat na změnu náklonu, ne na otřesy. Alespoň takhle jsem to někde četl.

Jestli s tím máte někdo zkušenosti, nebylo by možná od věci na fórum něco napsat, na co si dát třeba pozor při vyzvedávání auta (odření apod.), protože pak je každá rada drahá - zvláš? když ty auta nemaj tažný oka vpředu, tak bůhví kolik způsobů natahování oni používají, když se nikdo nedívá. Doufám, že těma řečma něco nepřivolám

