Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
sportovni sedacky + vicebodovy pasy, brdy
- voTon
- Registrovaný
- Příspěvky: 514
- Registrován: ned 08.08.2004 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
otazka zni jestli ma cenu prodat kozeny vydrejvany anatomy z mka a investovat radsi do nejakych zavodnich anatomu a knim vicebodovy pasy a nebo si myslite ze ty origo sedaky jsou na tom s bezpecnosti dostatecne a treba 3 nebo 4 bodovky se daj namontovat k nim?
a co bude lepsi poloskorepina a nebo sedacky s trubkovym ramem?, nesnizi jejich bezpecnost funkce sklapeni operadla?
kam se montujou vicebodovky ke kastli a nebo k sesli? ma nekdo zkusenosti s necim podobnym a jak se to da spachat nejak setrne a pritom efektivne?
a bezpecnost podruhe, je lepsi investovat do zavodnich vrtanych brzd brembo komplet i s 4pistkovyma trmenama a nebo jsou lepsi ty origo ATE?
a co bude lepsi poloskorepina a nebo sedacky s trubkovym ramem?, nesnizi jejich bezpecnost funkce sklapeni operadla?
kam se montujou vicebodovky ke kastli a nebo k sesli? ma nekdo zkusenosti s necim podobnym a jak se to da spachat nejak setrne a pritom efektivne?
a bezpecnost podruhe, je lepsi investovat do zavodnich vrtanych brzd brembo komplet i s 4pistkovyma trmenama a nebo jsou lepsi ty origo ATE?
Andrej píše:otazka zni jestli ma cenu prodat kozeny vydrejvany anatomy z mka a investovat radsi do nejakych zavodnich anatomu a knim vicebodovy pasy a nebo si myslite ze ty origo sedaky jsou na tom s bezpecnosti dostatecne a treba 3 nebo 4 bodovky se daj namontovat k nim?
a co bude lepsi poloskorepina a nebo sedacky s trubkovym ramem?, nesnizi jejich bezpecnost funkce sklapeni operadla?
kam se montujou vicebodovky ke kastli a nebo k sesli? ma nekdo zkusenosti s necim podobnym a jak se to da spachat nejak setrne a pritom efektivne?
a bezpecnost podruhe, je lepsi investovat do zavodnich vrtanych brzd brembo komplet i s 4pistkovyma trmenama a nebo jsou lepsi ty origo ATE?
K těm pásům s vícebodovým upínáním... Stačí mrknout někam na web kde to prodávaj,někde sem u toho viděl i plánek... Tušim že to bylo teda u sedaček,tušim recaro

Jinak proč chceš jiný sedáky? Mkový vypadaj dost cool,teda mě se v tom autě líběj.
- voTon
- Registrovaný
- Příspěvky: 514
- Registrován: ned 08.08.2004 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
samozrejme zaklad by by l dobre ukotvit ty zavodni s trubkovym ramem. kazdopadne je to pro me docela velky dilema, dys tam zacnu neco velkyho pachat tak to mko zkurvim, ale na druhou stranu myslim ze by to zato mohlo stat. problem je prave v tom ze s tema zavodnima vc. pasu nemam ubec zadny zkusenosti ani sem v tom nesedel. dys mi nekdo rekne z se v tom neda sedet vic jak hodina v kuse, ze je to nepohodlny a nebo ze nakej pomyslnej prirustek bezpecnosti je par procent tak se na to samozrejme vykaslu....
- voTon
- Registrovaný
- Příspěvky: 514
- Registrován: ned 08.08.2004 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Bubi píše:já je tam budu muset dát asi určitě... dneska jsem dokončil konečně výměnu brzd za profi sadu AP RACING, to je neskutečný efekt...
lze přidat vícebodové pásy a přitom neměnit sedáky?
k tem brzdam gratuluju, ja prave myselna ty bremba videl sem je za dost slusnou cenu..4pistky, vrtany kotouce i vetsich rozmeru a desticky. ted tam mam totouce z 3.2 origo ATE vrtany ale uz sou v prdeli a hazou jaxvine. kolika pistkovy sou ubec ty originaly ate? jeste sem to nezkoumal .
- voTon
- Registrovaný
- Příspěvky: 514
- Registrován: ned 08.08.2004 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Speedy píše:jinak ty 4-bod pásy se daj taky uchytit na zadní pásy, jsem to už párkrát viděl. Má to tu výhodu pro normální provoz, že jsou natahovácí, ale pro sportovní režim Tě moc v sedačce nedržej..
mno to je mi jasny ty polohovatelny bych nechtel navic co sem koukal tak sim drazi sportovni polohovatelny tim vic se podobaj tem originalnim

napadlo me ty ctyr pripadne jen tribodovky zacvakavat do klipsny zasu u zadnich sedacek stejne tak treba pravou stranu v predu, a ta leva by se u kupe dalka pridelat stejne jako ty origo na tej tyci.