Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

sportovni sedacky + vicebodovy pasy, brdy

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
voTon
Registrovaný
Příspěvky: 514
Registrován: ned 08.08.2004 00:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od voTon »

otazka zni jestli ma cenu prodat kozeny vydrejvany anatomy z mka a investovat radsi do nejakych zavodnich anatomu a knim vicebodovy pasy a nebo si myslite ze ty origo sedaky jsou na tom s bezpecnosti dostatecne a treba 3 nebo 4 bodovky se daj namontovat k nim?
a co bude lepsi poloskorepina a nebo sedacky s trubkovym ramem?, nesnizi jejich bezpecnost funkce sklapeni operadla?
kam se montujou vicebodovky ke kastli a nebo k sesli? ma nekdo zkusenosti s necim podobnym a jak se to da spachat nejak setrne a pritom efektivne?
a bezpecnost podruhe, je lepsi investovat do zavodnich vrtanych brzd brembo komplet i s 4pistkovyma trmenama a nebo jsou lepsi ty origo ATE?
Miki_JI
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: čtv 01.07.2004 00:00
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Miki_JI »

No když se rozhodnes prodat M3 sedacky ... ozvi se mi ! urcite se domluvime ! 8)
Fenri
Registrovaný
Příspěvky: 1526
Registrován: pát 23.07.2004 00:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Fenri »

Andrej píše:otazka zni jestli ma cenu prodat kozeny vydrejvany anatomy z mka a investovat radsi do nejakych zavodnich anatomu a knim vicebodovy pasy a nebo si myslite ze ty origo sedaky jsou na tom s bezpecnosti dostatecne a treba 3 nebo 4 bodovky se daj namontovat k nim?
a co bude lepsi poloskorepina a nebo sedacky s trubkovym ramem?, nesnizi jejich bezpecnost funkce sklapeni operadla?
kam se montujou vicebodovky ke kastli a nebo k sesli? ma nekdo zkusenosti s necim podobnym a jak se to da spachat nejak setrne a pritom efektivne?
a bezpecnost podruhe, je lepsi investovat do zavodnich vrtanych brzd brembo komplet i s 4pistkovyma trmenama a nebo jsou lepsi ty origo ATE?


K těm pásům s vícebodovým upínáním... Stačí mrknout někam na web kde to prodávaj,někde sem u toho viděl i plánek... Tušim že to bylo teda u sedaček,tušim recaro :?: Jinak ta montáž nebyla moc oku lahodivá co si vzpomínám:-)

Jinak proč chceš jiný sedáky? Mkový vypadaj dost cool,teda mě se v tom autě líběj.
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Klakson »

do E36 jdou namontovat vícebodový pásy dobře, měl jsem je tam, líp než do E30 :lol:
Uživatelský avatar
voTon
Registrovaný
Příspěvky: 514
Registrován: ned 08.08.2004 00:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od voTon »

ty origo vypada dobre to jo ale chystam se na rozsahlejsi upravy motoru a jeste k tom u zacinam jezdit jako prase, myslim ze min 4 bodovy pasy je nutnost mno a ty zavdoni sedaky taky. proste jde mi ciste o bezpecnost ne vzhled.
Bubi
Registrovaný
Příspěvky: 466
Registrován: ned 09.03.2003 01:00

#6 Příspěvek od Bubi »

já je tam budu muset dát asi určitě... dneska jsem dokončil konečně výměnu brzd za profi sadu AP RACING, to je neskutečný efekt...

lze přidat vícebodové pásy a přitom neměnit sedáky?
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#7 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

co já si pamatuju, tak 4-bodový pásy,aby měli nějaký efekt se montovaly na rám. Každopádně přidělat je na sedačku je blbost, protože když se utrhne sedačka, tak pak i s pásama a už Tě nic nedrží.
Uživatelský avatar
voTon
Registrovaný
Příspěvky: 514
Registrován: ned 08.08.2004 00:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od voTon »

samozrejme zaklad by by l dobre ukotvit ty zavodni s trubkovym ramem. kazdopadne je to pro me docela velky dilema, dys tam zacnu neco velkyho pachat tak to mko zkurvim, ale na druhou stranu myslim ze by to zato mohlo stat. problem je prave v tom ze s tema zavodnima vc. pasu nemam ubec zadny zkusenosti ani sem v tom nesedel. dys mi nekdo rekne z se v tom neda sedet vic jak hodina v kuse, ze je to nepohodlny a nebo ze nakej pomyslnej prirustek bezpecnosti je par procent tak se na to samozrejme vykaslu....
Uživatelský avatar
voTon
Registrovaný
Příspěvky: 514
Registrován: ned 08.08.2004 00:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od voTon »

Bubi píše:já je tam budu muset dát asi určitě... dneska jsem dokončil konečně výměnu brzd za profi sadu AP RACING, to je neskutečný efekt...

lze přidat vícebodové pásy a přitom neměnit sedáky?


k tem brzdam gratuluju, ja prave myselna ty bremba videl sem je za dost slusnou cenu..4pistky, vrtany kotouce i vetsich rozmeru a desticky. ted tam mam totouce z 3.2 origo ATE vrtany ale uz sou v prdeli a hazou jaxvine. kolika pistkovy sou ubec ty originaly ate? jeste sem to nezkoumal .
Bubi
Registrovaný
Příspěvky: 466
Registrován: ned 09.03.2003 01:00

#10 Příspěvek od Bubi »

ATE neznám, tyhle jsou 6ti pístkový, kotouče drážkovaný 343 mm

vzadu mám děrovaný Zimmermanny, maximální spokojenost (pozor na druhovýrobu!!!)
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#11 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Ve skořepinách se moc nepovozíš.. a pokud budeš chtít sklápěcí a různě štelovací, tak si připrav prasátko...prase...megaprase 8O
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#12 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

jinak ty 4-bod pásy se daj taky uchytit na zadní pásy, jsem to už párkrát viděl. Má to tu výhodu pro normální provoz, že jsou natahovácí, ale pro sportovní režim Tě moc v sedačce nedržej..
Uživatelský avatar
voTon
Registrovaný
Příspěvky: 514
Registrován: ned 08.08.2004 00:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od voTon »

Speedy píše:jinak ty 4-bod pásy se daj taky uchytit na zadní pásy, jsem to už párkrát viděl. Má to tu výhodu pro normální provoz, že jsou natahovácí, ale pro sportovní režim Tě moc v sedačce nedržej..


mno to je mi jasny ty polohovatelny bych nechtel navic co sem koukal tak sim drazi sportovni polohovatelny tim vic se podobaj tem originalnim :)
napadlo me ty ctyr pripadne jen tribodovky zacvakavat do klipsny zasu u zadnich sedacek stejne tak treba pravou stranu v predu, a ta leva by se u kupe dalka pridelat stejne jako ty origo na tej tyci.
Odpovědět