zapojeni ampermetru
-
MADmaniac
- Registrovaný
- Příspěvky: 17
- Registrován: ned 09.05.2004 00:00
- Bydliště: Ceske Budejovice
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
Asi maji na mysli rozpojit ten tlusty a zapojit na ampermetr tak aby proud pres ampermetr protekal.MADmaniac píše:jedna se konkretne o pridavnej budik do interieru, v navodu pisou zapojeni mezi alternator resp. regulator napeti a baterku, to zn premostit ten slabsi ze dvou kabelu vedoucich od alternatoru?
diky
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
skautik
- Čestný člen
- Příspěvky: 4132
- Registrován: úte 17.01.2012 18:39
jj musi to jit do serieFrancis píše:Asi maji na mysli rozpojit ten tlusty a zapojit na ampermetr tak aby proud pres ampermetr protekal.MADmaniac píše:jedna se konkretne o pridavnej budik do interieru, v navodu pisou zapojeni mezi alternator resp. regulator napeti a baterku, to zn premostit ten slabsi ze dvou kabelu vedoucich od alternatoru?
diky
-
MADmaniac
- Registrovaný
- Příspěvky: 17
- Registrován: ned 09.05.2004 00:00
- Bydliště: Ceske Budejovice
-
darmon
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
no proste to dej tam kde ten proud chces meritMADmaniac píše:mno je mi jasny ze do serie![]()
ale k tomu tenkymu nebo k tomu tlustymu? ja myslim ze k tomu tlustymu ne pac preci nepovedu kael tlustej jak malicek dovnitr do interieru a pak zas ven.
pravdaovsem je ze u toho tenkyho to neukazuje nic coz me taky docela zarazi..
-
MADmaniac
- Registrovaný
- Příspěvky: 17
- Registrován: ned 09.05.2004 00:00
- Bydliště: Ceske Budejovice
protoze je nemame?darmon píše:no proste to dej tam kde ten proud chces meritMADmaniac píše:mno je mi jasny ze do serie![]()
ale k tomu tenkymu nebo k tomu tlustymu? ja myslim ze k tomu tlustymu ne pac preci nepovedu kael tlustej jak malicek dovnitr do interieru a pak zas ven.
pravdaovsem je ze u toho tenkyho to neukazuje nic coz me taky docela zarazi..Jo a slabej drat, to je v klidu, ten zadny proudy ukazovat takhle nema. Ten vede na diagnostickou zasuvku. Proboha lidi proc se nekouknete do schemat ?
popravde ten budik ampermetru sem zakoupil jen do poctu ve skutecnosti me zatim ten udaj nijak netrapi ale chci to zapojit tak aby to radne fungovalo, tak mi radsi porad kam to dat aby to melo nejakej smysl
-
alexmol
- Registrovaný
- Příspěvky: 78
- Registrován: pon 31.05.2004 00:00
Na tvojom mieste by som bocnik (cosi ako kabel, alebo tycinka z kovu, v podstate je to len rezistor s velmi malou hodnotou) vykuchal z ampermetra a zapojil niekde k alterrnatoru, aby si ten hruby kabel netahal cez cele auto a od neho uz iba "tenke" (napriklad dvojlinka 2x1,5, pripadne 2x2,5) kabliky do budiku, ktory bude dnu.
-
darmon
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
boze, to mi netvrd ze nemas par stovek na servisni manualMADmaniac píše:protoze je nemame?darmon píše:no proste to dej tam kde ten proud chces meritMADmaniac píše:mno je mi jasny ze do serie![]()
ale k tomu tenkymu nebo k tomu tlustymu? ja myslim ze k tomu tlustymu ne pac preci nepovedu kael tlustej jak malicek dovnitr do interieru a pak zas ven.
pravdaovsem je ze u toho tenkyho to neukazuje nic coz me taky docela zarazi..Jo a slabej drat, to je v klidu, ten zadny proudy ukazovat takhle nema. Ten vede na diagnostickou zasuvku. Proboha lidi proc se nekouknete do schemat ?
![]()
popravde ten budik ampermetru sem zakoupil jen do poctu ve skutecnosti me zatim ten udaj nijak netrapi ale chci to zapojit tak aby to radne fungovalo, tak mi radsi porad kam to dat aby to melo nejakej smysl
jako ja bych ti poradil, ale kdyz ses nevymack ceho odber chces hlidat tak se tezko radi, takze bych zustal u toho co bylo receno a meril total co leze z altiku
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
Aby to melo smysl, musel by byt ampermetr zapojen na vyvod z akumulatoru (mezi akumulator a spotrebice/alternator), aby bylo videt zda se nabiji nebo vybiji.MADmaniac píše:... chci to zapojit tak aby to radne fungovalo, tak mi radsi porad kam to dat aby to melo nejakej smysl
Myslim ze voltmetr udela podobnou sluzbu a nemusis prerusovat silovy kabel.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
darmon
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
-
skautik
- Čestný člen
- Příspěvky: 4132
- Registrován: úte 17.01.2012 18:39
-
darmon
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
-
skautik
- Čestný člen
- Příspěvky: 4132
- Registrován: úte 17.01.2012 18:39
-
Pavel 528
- Registrovaný
- Příspěvky: 1263
- Registrován: stř 09.07.2003 00:00
- Bydliště: Praha
-
Lukas H.
- Čestný člen
- Příspěvky: 5108
- Registrován: úte 17.04.2012 09:10
- Klubové ID: 3
-
skautik
- Čestný člen
- Příspěvky: 4132
- Registrován: úte 17.01.2012 18:39
-
Lukas H.
- Čestný člen
- Příspěvky: 5108
- Registrován: úte 17.04.2012 09:10
- Klubové ID: 3
-
skautik
- Čestný člen
- Příspěvky: 4132
- Registrován: úte 17.01.2012 18:39
-
Lukas H.
- Čestný člen
- Příspěvky: 5108
- Registrován: úte 17.04.2012 09:10
- Klubové ID: 3
-
RuDoSh
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
nevim jak e36, ale u e34 jsou CC a BC oddelene.... (BC vedle radia a CC pod budikama)Lukas H. píše:Ja bych check controlu board computer fakt nerikal...skautik píše:jak to ze ne? to ze to neukazuje spotrebu, dojezd a pod. neznamena ze to neni pocitacLukas H. píše:Check control neni BC...
BC nejsou jen digi hodiny s teplomerem
