
Jaké kotouče a destičky doporučujete na M3 E36? Zvažuju OZ Zimmermann + Ferodo DS 2000. Co vy na to? Díky za rady!
P.S.: Jak se ti včera jelo, René? Já to docela prohnal, myslím, že těch pavouků už tam moc nezbylo

rene ja si myslim ze ti to domrdali kdyz ti tam ty zimermany davali, zimmermanovsky kotouce maj fia homologaci a nemuzou si dovolit delat sracky, a z vlastni zkusenosti vim co nadela trocha nechanyho bordelu na naboji.M3maniac píše:jo jelo se pěkně na půl plynu za 6 ,ale stejně jsem byl jaksi nejrychlejší....no a k těm brzdám,není to v tvém případě ještě brzo? ten homosexuál na tom zkuvil v těchto km kotouče? Z mé zkušenosti s zimmermanama nee,taky jsem si myslel,že good volba...koupil jsem celej komplet předek,zadek plus nový desky a po 2500km začly přední kotouče kopat a to jsen je poctivě zajížděl,do 500km jsem brzdil jen očima,pad do 1000 lehce jo a navíc byl komplet podvozek po GO,to znamená že já už nikdy.... buď origo BMW a pokud něco jinýho tak něco v racingovém stylu ap,brembo ...ale to je o jiných penězích.... můžu jen dodat,že M3 3,2 měla v testu Autobildu v roce 98 lepší brzdy než Porsche 911
a to mluví za vše myslím....
Neboj taky vím co udělá neošmirglovanej náboj.... a taky vím,že to bylo pořádně vyčištěný... navíc pokud by tam zůstal nějakej bordel,muselo by to kopat hned a né po 2500km... ale to je celkem jedno,dneska stojí sada zimmermanů na emko přední kolem 100-120 euro,takže v tom bych to viděl.... je to stejná cena jako na jiný obyč bávo,ale čert ví.... můžu hodnotit po pár kilometrech,mám na emku ted komplet nové brzdy-kotouče-desky i třmeny s faktůrou 2200,- eur a je to jedovatý tak uvidíme....darmon píše:rene ja si myslim ze ti to domrdali kdyz ti tam ty zimermany davali, zimmermanovsky kotouce maj fia homologaci a nemuzou si dovolit delat sracky, a z vlastni zkusenosti vim co nadela trocha nechanyho bordelu na naboji.M3maniac píše:jo jelo se pěkně na půl plynu za 6 ,ale stejně jsem byl jaksi nejrychlejší....no a k těm brzdám,není to v tvém případě ještě brzo? ten homosexuál na tom zkuvil v těchto km kotouče? Z mé zkušenosti s zimmermanama nee,taky jsem si myslel,že good volba...koupil jsem celej komplet předek,zadek plus nový desky a po 2500km začly přední kotouče kopat a to jsen je poctivě zajížděl,do 500km jsem brzdil jen očima,pad do 1000 lehce jo a navíc byl komplet podvozek po GO,to znamená že já už nikdy.... buď origo BMW a pokud něco jinýho tak něco v racingovém stylu ap,brembo ...ale to je o jiných penězích.... můžu jen dodat,že M3 3,2 měla v testu Autobildu v roce 98 lepší brzdy než Porsche 911
a to mluví za vše myslím....
Jo, dle všeho používal víc pedál brzdy než plynu, jsou dost ojetý. Navíc to děsně kope do volantu, hlavně kvůli tomu je chci vyměnit. Někde jsem zahlédl, možná na tomto fóru, že Zimmermann dělal pro M3 kotouče do prvovýroby. Nabízí mě je můj expert na brzdy, že jsou za dobrý peníze (oproti origo nebo AP + Brembo).M3maniac píše:jo jelo se pěkně na půl plynu za 6 ,ale stejně jsem byl jaksi nejrychlejší....no a k těm brzdám,není to v tvém případě ještě brzo? ten homosexuál na tom zkuvil v těchto km kotouče? Z mé zkušenosti s zimmermanama nee,taky jsem si myslel,že good volba...koupil jsem celej komplet předek,zadek plus nový desky a po 2500km začly přední kotouče kopat a to jsen je poctivě zajížděl,do 500km jsem brzdil jen očima,pad do 1000 lehce jo a navíc byl komplet podvozek po GO,to znamená že já už nikdy.... buď origo BMW a pokud něco jinýho tak něco v racingovém stylu ap,brembo ...ale to je o jiných penězích.... můžu jen dodat,že M3 3,2 měla v testu Autobildu v roce 98 lepší brzdy než Porsche 911
a to mluví za vše myslím....
těžko říct,taky jsem je dal na doporučení člověka co jezdí s emkama závody a desky textar jak mi poradil... nejsem jedinej komu ty zimmermany kopaly.... já bych volil na emko jedině origo.Nevím přesně kolik stojej,počítej přední kotouč kolem 4k,ale chce se poptat a domluvit to se slevou....MikeT píše:Jo, dle všeho používal víc pedál brzdy než plynu, jsou dost ojetý. Navíc to děsně kope do volantu, hlavně kvůli tomu je chci vyměnit. Někde jsem zahlédl, možná na tomto fóru, že Zimmermann dělal pro M3 kotouče do prvovýroby. Nabízí mě je můj expert na brzdy, že jsou za dobrý peníze (oproti origo nebo AP + Brembo).M3maniac píše:jo jelo se pěkně na půl plynu za 6 ,ale stejně jsem byl jaksi nejrychlejší....no a k těm brzdám,není to v tvém případě ještě brzo? ten homosexuál na tom zkuvil v těchto km kotouče? Z mé zkušenosti s zimmermanama nee,taky jsem si myslel,že good volba...koupil jsem celej komplet předek,zadek plus nový desky a po 2500km začly přední kotouče kopat a to jsen je poctivě zajížděl,do 500km jsem brzdil jen očima,pad do 1000 lehce jo a navíc byl komplet podvozek po GO,to znamená že já už nikdy.... buď origo BMW a pokud něco jinýho tak něco v racingovém stylu ap,brembo ...ale to je o jiných penězích.... můžu jen dodat,že M3 3,2 měla v testu Autobildu v roce 98 lepší brzdy než Porsche 911
a to mluví za vše myslím....
K těm tvým problémům: nemohlo se stát, že si ty kotouče "nerozuměli" s destičkama?
BTW: Za kolik jsou originály + destičky?
no díky bohu,že to zůstane emkodarmon píše:no to je mozna dalsi vec, ja proste z praxe vim ze spina tloustky papiru (cili nula nula hovno) se projevi asi po petiset kilacich. nadruhou stranu kopcar ti poradi ultimatni brzdici kombinaci s tim ze z jeho pohledu je normalni menit vsechno po petistech kilacich a necha kotouce roztect deskama....seriovejma brzdama se rozhodne nic nezkazi, brzdit to bude porad dost dobre a kdyz chce clovek vic tak to je uz asi v penezech. (ale porad to bude emko)
tvoje baba je rejzeM3maniac píše:no díky bohu,že to zůstane emkodarmon píše:no to je mozna dalsi vec, ja proste z praxe vim ze spina tloustky papiru (cili nula nula hovno) se projevi asi po petiset kilacich. nadruhou stranu kopcar ti poradi ultimatni brzdici kombinaci s tim ze z jeho pohledu je normalni menit vsechno po petistech kilacich a necha kotouce roztect deskama....seriovejma brzdama se rozhodne nic nezkazi, brzdit to bude porad dost dobre a kdyz chce clovek vic tak to je uz asi v penezech. (ale porad to bude emko)
ty rejže jedna
jojojo.... mi ale vůbec nevadí jezdit v takový vládní limuzýnědarmon píše:tvoje baba je rejzeM3maniac píše:no díky bohu,že to zůstane emkodarmon píše:no to je mozna dalsi vec, ja proste z praxe vim ze spina tloustky papiru (cili nula nula hovno) se projevi asi po petiset kilacich. nadruhou stranu kopcar ti poradi ultimatni brzdici kombinaci s tim ze z jeho pohledu je normalni menit vsechno po petistech kilacich a necha kotouce roztect deskama....seriovejma brzdama se rozhodne nic nezkazi, brzdit to bude porad dost dobre a kdyz chce clovek vic tak to je uz asi v penezech. (ale porad to bude emko)
ty rejže jedna
(az do toho emka zacnou davat lepsi rizeni tak se o tom da diskutovat, sportak co ma z plnyho levyho rejdu do plnyho pravyho stejne otoceni volantem jako vladni limuzina je ..... )