
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Klesající volnoběžně ot.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 152
- Registrován: úte 05.11.2002 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
mám celkem zajímavej problém,od pátku pozoruju že mi čím dál víc klesají volnoběžné otáčky.Když sem auto koupil,mělo to cca 1100ot.,vím že to je hodně,ale neřešil sem to protože to beželo jinak absolutně bez chyby a na diagnostiku nebyl nějak čas.Teď v pátek to kleslo na správných 900ot.,tak sem si řikal už se to asi srovnalo protože auto před tím než sem ho koupil dlouho stálo a moná byl někde nějakej bordel.Ale přes výkend už to mělo jen 800ot. a dneska asi tak 700ot. na volnoběh.Motor de pořád krásně,na volnoběh se to neklepe,netřese ani nic nikde neklape.Otáčky nekolísají,jenom sou den ode dne na volnoběh menší.Podle mně je to celkem zajímavý a zní to celkem směšně,já asi určitě budu muset na diagnostiku a nějak to pořešit protože se mi to nelíbí.Potkal ste se s tím někdo nebo víte co by to mohlo bejt ?????????? 

- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Klubové ID: 49
- Kontaktovat uživatele:



E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 494
- Registrován: úte 08.06.2004 00:00
- Bydliště: Pardubicko
- Klubové ID: 73
nevim kolik je normál ale já mám volnoběh by oko tak na 700ot/minpatras píše:pokud to nepujde niz a niz ...Lukas H. píše:Ja bych rekl ze 700 je jeste v pohode, 500 uz by byl problem...
kamošoj zase houpe volnoběh na 325i...... třeba po 2 sekundách to jakoby přidá a pak zase ubere.... všechno řekněme v otáčkách 750/min a přidá to třeba na 800 a zase klesá z5. Furt..... co to může být ? Nevíte?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 152
- Registrován: úte 05.11.2002 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
To není tím,i když už bývalo poslední dobou docela teplo tak si pořád držel volnoběh 1100ot.Dneska to pořád drží 700ot tak snad to bude OK.Níž už to snad nepude,jen mě to fakt docela zarazilo že to najednou po cca třech měsících co to auto mám najednou takhle spadlo.Jinak sem dneska jezdil s kámošovou 325i a co sem koukal tak má volnoběch stejnej jak já,akorát rafička je o cca 2mm víšRedBaron píše:A není ono den ode dne tepleji?

Jinak co se týká houpání otáček tak sem jeden čas kdysi jezdil s 525 a tam se houpali volnoběžný otáčky že to skoro chcípalo jenom když už bylo hodně málo benzínu v nádrží,asi načatá pumpa nebo co.Ale nebylo to tenkrát moje tak sem to neřešil.
Jinak díky za ohlasy,snad to bude OK.Všade sem totiž slišel že Báwo má mít volnoběh cca 900-1000ot.Je¨¨Stejnak jedu za 14dní na dignostiku tak uvidíme

-
patras
- Čestný člen
- Příspěvky: 7095
- Registrován: pát 02.05.2003 00:00
- Bydliště: Náchod
- Klubové ID: 7
- Kontaktovat uživatele:
nespis volnobeznej ventil zasranej karbonemJirka-328 píše:nevim kolik je normál ale já mám volnoběh by oko tak na 700ot/minpatras píše:pokud to nepujde niz a niz ...Lukas H. píše:Ja bych rekl ze 700 je jeste v pohode, 500 uz by byl problem...
kamošoj zase houpe volnoběh na 325i...... třeba po 2 sekundách to jakoby přidá a pak zase ubere.... všechno řekněme v otáčkách 750/min a přidá to třeba na 800 a zase klesá z5. Furt..... co to může být ? Nevíte?

BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Mno, já mám volnoběh cca 600 možná 650 a vše Ok. Což si myslím, že má podle emisní knížky být. Zvýšení ot může způsobit, jak Patras podotkl, volnoběžný ventil či prasklá hadice sání za váhou vzduchu. Zvýšení taky může dělat klimatizace, protože jednotka při zapnutí klimy nejdříve zvýší ot a pak teprve klimu zapne. cca 800-900ot má mít motor po nastartování, když je studený. Takže když jsi měl 1100ot/min, tak to určitě nebylo dobře a teď se to vrací k normálu. To? můj názor..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 152
- Registrován: úte 05.11.2002 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
No jooo ty puntíčkářiSpeedy píše:P.S. slišel se nepíše s y ale s i


Jinak já měl právě paradox že motor za studena po nastartování měl cca 800-900ot. a po ohřátí se to zvedlo na 1100ot. Jinak to fakt asi vypadá že se to vrací do normálu.Uvidíme.
-
patras
- Čestný člen
- Příspěvky: 7095
- Registrován: pát 02.05.2003 00:00
- Bydliště: Náchod
- Klubové ID: 7
- Kontaktovat uživatele:
to me delalo taky, spatny tepl. cidlo ve vazecain píše:No jooo ty puntíčkářiSpeedy píše:P.S. slišel se nepíše s y ale s i,psal sem to po 12hoď. v noci tak už sem moc nepřemejšlel
![]()
Jinak já měl právě paradox že motor za studena po nastartování měl cca 800-900ot. a po ohřátí se to zvedlo na 1100ot. Jinak to fakt asi vypadá že se to vrací do normálu.Uvidíme.
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 152
- Registrován: úte 05.11.2002 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
áha,myslíš že se to teda jako samo opravilo .... nebo že by se zase vzpamatovalo ??patras píše:to me delalo taky, spatny tepl. cidlo ve vazecain píše:No jooo ty puntíčkářiSpeedy píše:P.S. slišel se nepíše s y ale s i,psal sem to po 12hoď. v noci tak už sem moc nepřemejšlel
![]()
Jinak já měl právě paradox že motor za studena po nastartování měl cca 800-900ot. a po ohřátí se to zvedlo na 1100ot. Jinak to fakt asi vypadá že se to vrací do normálu.Uvidíme.
Jak si to řešil Ty ??
-
patras
- Čestný člen
- Příspěvky: 7095
- Registrován: pát 02.05.2003 00:00
- Bydliště: Náchod
- Klubové ID: 7
- Kontaktovat uživatele:
vymenil jsem ho z jiny vahy, kde byla zase spatna uhlikova cestacain píše:áha,myslíš že se to teda jako samo opravilo .... nebo že by se zase vzpamatovalo ??patras píše:to me delalo taky, spatny tepl. cidlo ve vazecain píše: No jooo ty puntíčkáři,psal sem to po 12hoď. v noci tak už sem moc nepřemejšlel
![]()
Jinak já měl právě paradox že motor za studena po nastartování měl cca 800-900ot. a po ohřátí se to zvedlo na 1100ot. Jinak to fakt asi vypadá že se to vrací do normálu.Uvidíme.
Jak si to řešil Ty ??

BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 152
- Registrován: úte 05.11.2002 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
To nevim,dnska večer se chci na to podívat podrobnějc.Kruci už vůbec nevim co by to mohlo bejtHanz píše:a termostat je dobrej?

Dneska už otáčky klesly na asi cca 600,prostě asi 2mm nad tu první čárku na otáčkoměru.Motor de na volnoběh pořád dobře,neklepe se ani ventily necvakaj,nic........ kruci co to může bejt
