Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Klesající volnoběžně ot.

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
cain
Registrovaný
Příspěvky: 152
Registrován: úte 05.11.2002 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od cain »

mám celkem zajímavej problém,od pátku pozoruju že mi čím dál víc klesají volnoběžné otáčky.Když sem auto koupil,mělo to cca 1100ot.,vím že to je hodně,ale neřešil sem to protože to beželo jinak absolutně bez chyby a na diagnostiku nebyl nějak čas.Teď v pátek to kleslo na správných 900ot.,tak sem si řikal už se to asi srovnalo protože auto před tím než sem ho koupil dlouho stálo a moná byl někde nějakej bordel.Ale přes výkend už to mělo jen 800ot. a dneska asi tak 700ot. na volnoběh.Motor de pořád krásně,na volnoběh se to neklepe,netřese ani nic nikde neklape.Otáčky nekolísají,jenom sou den ode dne na volnoběh menší.Podle mně je to celkem zajímavý a zní to celkem směšně,já asi určitě budu muset na diagnostiku a nějak to pořešit protože se mi to nelíbí.Potkal ste se s tím někdo nebo víte co by to mohlo bejt ?????????? 8O
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Klubové ID: 178
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od RedBaron »

A není ono den ode dne tepleji? :)
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Klubové ID: 49
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od George_D »

:oha: Mě se taky zdalo že mi malonko stouply ale ne tak vyrazne jako Cainovi :wink:
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10
Klubové ID: 3

#4 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Ja bych rekl ze 700 je jeste v pohode, 500 uz by byl problem...
N54 PWR
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od patras Čestný člen »

Lukas H. píše:Ja bych rekl ze 700 je jeste v pohode, 500 uz by byl problem...
pokud to nepujde niz a niz ... :)
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Jirka-328
Registrovaný
Příspěvky: 494
Registrován: úte 08.06.2004 00:00
Bydliště: Pardubicko
Klubové ID: 73

#6 Příspěvek od Jirka-328 »

patras píše:
Lukas H. píše:Ja bych rekl ze 700 je jeste v pohode, 500 uz by byl problem...
pokud to nepujde niz a niz ... :)
nevim kolik je normál ale já mám volnoběh by oko tak na 700ot/min

kamošoj zase houpe volnoběh na 325i...... třeba po 2 sekundách to jakoby přidá a pak zase ubere.... všechno řekněme v otáčkách 750/min a přidá to třeba na 800 a zase klesá z5. Furt..... co to může být ? Nevíte?
cain
Registrovaný
Příspěvky: 152
Registrován: úte 05.11.2002 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od cain »

RedBaron píše:A není ono den ode dne tepleji? :)
To není tím,i když už bývalo poslední dobou docela teplo tak si pořád držel volnoběh 1100ot.Dneska to pořád drží 700ot tak snad to bude OK.Níž už to snad nepude,jen mě to fakt docela zarazilo že to najednou po cca třech měsících co to auto mám najednou takhle spadlo.Jinak sem dneska jezdil s kámošovou 325i a co sem koukal tak má volnoběch stejnej jak já,akorát rafička je o cca 2mm víš :) .Tak snad to bude v poho.

Jinak co se týká houpání otáček tak sem jeden čas kdysi jezdil s 525 a tam se houpali volnoběžný otáčky že to skoro chcípalo jenom když už bylo hodně málo benzínu v nádrží,asi načatá pumpa nebo co.Ale nebylo to tenkrát moje tak sem to neřešil.

Jinak díky za ohlasy,snad to bude OK.Všade sem totiž slišel že Báwo má mít volnoběh cca 900-1000ot.Je¨¨Stejnak jedu za 14dní na dignostiku tak uvidíme :wink:
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od patras Čestný člen »

Jirka-328 píše:
patras píše:
Lukas H. píše:Ja bych rekl ze 700 je jeste v pohode, 500 uz by byl problem...
pokud to nepujde niz a niz ... :)
nevim kolik je normál ale já mám volnoběh by oko tak na 700ot/min

kamošoj zase houpe volnoběh na 325i...... třeba po 2 sekundách to jakoby přidá a pak zase ubere.... všechno řekněme v otáčkách 750/min a přidá to třeba na 800 a zase klesá z5. Furt..... co to může být ? Nevíte?
nespis volnobeznej ventil zasranej karbonem :) nebo muze byt napraskla vzduchova hadice
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#9 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Mno, já mám volnoběh cca 600 možná 650 a vše Ok. Což si myslím, že má podle emisní knížky být. Zvýšení ot může způsobit, jak Patras podotkl, volnoběžný ventil či prasklá hadice sání za váhou vzduchu. Zvýšení taky může dělat klimatizace, protože jednotka při zapnutí klimy nejdříve zvýší ot a pak teprve klimu zapne. cca 800-900ot má mít motor po nastartování, když je studený. Takže když jsi měl 1100ot/min, tak to určitě nebylo dobře a teď se to vrací k normálu. To? můj názor..
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#10 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

P.S. slišel se nepíše s y ale s i :-)
cabadaj
Registrovaný
Příspěvky: 249
Registrován: pát 17.10.2003 00:00
Bydliště: Uherské Hradiště
Klubové ID: 68

#11 Příspěvek od cabadaj »

Mám 320i a optimální otáčky jsou 700 a u 323i to asi nebude jinak.
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#12 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

cabadaj píše:Mám 320i a optimální otáčky jsou 700 a u 323i to asi nebude jinak.
, mno možná si to dobře nepamatuju, takže se večer doma podívám a pak se uvidí :twisted:
cain
Registrovaný
Příspěvky: 152
Registrován: úte 05.11.2002 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od cain »

Speedy píše:P.S. slišel se nepíše s y ale s i :-)
No jooo ty puntíčkáři :) ,psal sem to po 12hoď. v noci tak už sem moc nepřemejšlel :roll:

Jinak já měl právě paradox že motor za studena po nastartování měl cca 800-900ot. a po ohřátí se to zvedlo na 1100ot. Jinak to fakt asi vypadá že se to vrací do normálu.Uvidíme.
cain
Registrovaný
Příspěvky: 152
Registrován: úte 05.11.2002 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od cain »

Jinak klimu nemám.
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od patras Čestný člen »

cain píše:
Speedy píše:P.S. slišel se nepíše s y ale s i :-)
No jooo ty puntíčkáři :) ,psal sem to po 12hoď. v noci tak už sem moc nepřemejšlel :roll:

Jinak já měl právě paradox že motor za studena po nastartování měl cca 800-900ot. a po ohřátí se to zvedlo na 1100ot. Jinak to fakt asi vypadá že se to vrací do normálu.Uvidíme.
to me delalo taky, spatny tepl. cidlo ve vaze
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
cain
Registrovaný
Příspěvky: 152
Registrován: úte 05.11.2002 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od cain »

patras píše:
cain píše:
Speedy píše:P.S. slišel se nepíše s y ale s i :-)
No jooo ty puntíčkáři :) ,psal sem to po 12hoď. v noci tak už sem moc nepřemejšlel :roll:

Jinak já měl právě paradox že motor za studena po nastartování měl cca 800-900ot. a po ohřátí se to zvedlo na 1100ot. Jinak to fakt asi vypadá že se to vrací do normálu.Uvidíme.
to me delalo taky, spatny tepl. cidlo ve vaze
áha,myslíš že se to teda jako samo opravilo .... nebo že by se zase vzpamatovalo ??

Jak si to řešil Ty ??
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#17 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

a termostat je dobrej?
“Ability is what you're capable of doing.”
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#18 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Speedy píše:P.S. slišel se nepíše s y ale s i :-)
chichi, to je dobrý :lol: :banana: To se někomu povedlo, přiznejte se :twisted:
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od patras Čestný člen »

cain píše:
patras píše:
cain píše: No jooo ty puntíčkáři :) ,psal sem to po 12hoď. v noci tak už sem moc nepřemejšlel :roll:

Jinak já měl právě paradox že motor za studena po nastartování měl cca 800-900ot. a po ohřátí se to zvedlo na 1100ot. Jinak to fakt asi vypadá že se to vrací do normálu.Uvidíme.
to me delalo taky, spatny tepl. cidlo ve vaze
áha,myslíš že se to teda jako samo opravilo .... nebo že by se zase vzpamatovalo ??

Jak si to řešil Ty ??
vymenil jsem ho z jiny vahy, kde byla zase spatna uhlikova cesta :)
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
cain
Registrovaný
Příspěvky: 152
Registrován: úte 05.11.2002 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od cain »

Hanz píše:a termostat je dobrej?
To nevim,dnska večer se chci na to podívat podrobnějc.Kruci už vůbec nevim co by to mohlo bejt :? .

Dneska už otáčky klesly na asi cca 600,prostě asi 2mm nad tu první čárku na otáčkoměru.Motor de na volnoběh pořád dobře,neklepe se ani ventily necvakaj,nic........ kruci co to může bejt :oops:
Odpovědět