Třeba je starší, ale mrkni se na technický parametry současný 2,5 v báwech. Výkon, krou?ák, obsah, spotřeba - všechno je papírově stejný jak v mojí 325i z 94'.LOPOLO píše:Proc neveris? Vzdyt je to o jednu generaci starsi/horsi motor. Pravda je ze ja jezdim po dalnici kolem 170ti a rychleji spis zridka a kratkodobe.Lopatta píše:Nevěřím že by měla 325i vanos žrát nějak víc než 328i. Já mám 13 teď přes zimu, většinou krátký trasy po Praze a celkem často to kotlím. A pokud jedu po dálnici tak jedu tak 190 - 210 km/h takže nic moc úspornýho.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Chci si koupit 325 par otazek
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 155
- Registrován: ned 14.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Mno to je prave ten rozdil o kterej jde! Prave sis sam odpovedel. Ses si opravdu jistej ze je udavana shodna spotreba. Ja se vsadim ze ne. Kone uz nejsou potreba pridavat, jde jen o lepsi rozlozeni kroutaku ( double VANOS ) a spotrebu. Soucasnej motor 2,5 je M54 a krom toho ze je vyrobenej z jinyho materialu i min zere a prosel znacnym vylepsenim.Lopatta píše: Třeba je starší, ale mrkni se na technický parametry současný 2,5 v báwech. Výkon, krou?ák, obsah, spotřeba - všechno je papírově stejný jak v mojí 325i z 94'.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 155
- Registrován: ned 14.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak sem si doladil informace... ta tabulka je součsná 3jka coupé, spotřebu má papírově o 0,2l vyšší než ta moje mrkev!LOPOLO píše:Mno to je prave ten rozdil o kterej jde! Prave sis sam odpovedel. Ses si opravdu jistej ze je udavana shodna spotreba. Ja se vsadim ze ne. Kone uz nejsou potreba pridavat, jde jen o lepsi rozlozeni kroutaku ( double VANOS ) a spotrebu. Soucasnej motor 2,5 je M54 a krom toho ze je vyrobenej z jinyho materialu i min zere a prosel znacnym vylepsenim.Lopatta píše: Třeba je starší, ale mrkni se na technický parametry současný 2,5 v báwech. Výkon, krou?ák, obsah, spotřeba - všechno je papírově stejný jak v mojí 325i z 94'.

- Přílohy
-
- table_spotreba_325Ci.gif (1.01 KiB) Zobrazeno 1057 x
-
- table_motor_325Ci.gif (1.15 KiB) Zobrazeno 1056 x
Tehdy se mestska a mimomestka neudavala a Stadtfahrt je zkusebni jizda. Tedy normalni prumerna spotreba.Lopatta píše:Mám takovej pocit že Stadtfahrt není průměrná ale městská spotřeba. Vycházím z informací co jsou tady na webu, přehled technických paramerů.LOPOLO píše:Tady je to videt ( originalni knizka k auto z roku 1994 ).
Ty mas prumernou podle vseho 11,9 a nova 2,5tka ma 9,0 (9,5).
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 155
- Registrován: ned 14.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No já nevim, podle mě slovo Stadt znamená město, fahrt je nejspíš jízda. A podle těch hodnot mi to taky vychází. i. (Asi zaběhnu do Autecu a? mi tam pučej na pár dní novou 325i abych vyzkoušel ten rozdíl ve spotřeběLOPOLO píše:Tehdy se mestska a mimomestka neudavala a Stadtfahrt je zkusebni jizda. Tedy normalni prumerna spotreba.Lopatta píše:Mám takovej pocit že Stadtfahrt není průměrná ale městská spotřeba. Vycházím z informací co jsou tady na webu, přehled technických paramerů.LOPOLO píše:Tady je to videt ( originalni knizka k auto z roku 1994 ).
Ty mas prumernou podle vseho 11,9 a nova 2,5tka ma 9,0 (9,5).

mas pravdu clovece. Jestli po tom budes dal pidit a na neco zajimavyho narazis, dej mi vedet. Nejak mi to nedava smysl pro by pak novejsi motor vic zral pri zhruba stejnejch parametrech. Nebylo by pak pro automobilku vhodnejsi davat tam stary motory a vysrat se na vyvoj? Je to nejaky divny ale tvoje poznamka je zcela opravnena.
Teda, to jste si pokecali... Já nejsem zrovna ten, co kdo Vám chtěl něco vysvětlovat, ale s tím udáváním spotřeby je to pravda, že se kdysi měřila jinak (viz normy, když se podíváš do nějakýho katalogu BMW, dole je to vždy popsaný!). Navíc 328 má celý motor hliníkový, kdežto 325 myslím jen z části! Takže je tam velkej rodíl ve váze, proto ta spotřeba je tak nízká. A točák má lepší průběh. Tak stará 325 a nová to je to samý. Já jezdím v létě s 328 za 10,2 a v zimně 10,9 - 90% město!!!
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Kdysi davno se merily tri spotreby: ustalenych 90 km/h, ustalenych 120 km/h a mesto, ze kterych se pak vypocetl aritmeticky prumer. Mereni se provadela na autech na polygonu.Lukas H. píše:Tak nam povez jak se merila spotreba v 94tem, ja se rad necham poucit...bpytlik píše:lopatta> nezapomen ze v 94tem se spotreba merila uplne jinak a kdyz tehda udavali 9 tak ta bude zhruba jako kdyby dneska byla prumerna 12...
V soucasnosti se meri myslim na dynamometru s presne specifikovnym simulacnim programem mesto/mimo mesto.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Ja proste neverim ze tvoje predposledni veta je pravdiva. A neni to proto ze bych nechtelsvob píše:Teda, to jste si pokecali... Já nejsem zrovna ten, co kdo Vám chtěl něco vysvětlovat, ale s tím udáváním spotřeby je to pravda, že se kdysi měřila jinak (viz normy, když se podíváš do nějakýho katalogu BMW, dole je to vždy popsaný!). Navíc 328 má celý motor hliníkový, kdežto 325 myslím jen z části! Takže je tam velkej rodíl ve váze, proto ta spotřeba je tak nízká. A točák má lepší průběh. Tak stará 325 a nová to je to samý. Já jezdím v létě s 328 za 10,2 a v zimně 10,9 - 90% město!!!

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 763
- Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No, svob by potřeboval nejdřív začít rozlišovat motory na typy a neplést dohromady M50B25, M52B25 a M54B25... (což je vlastně pořád 325/323, akorát že s různým podílem litiny, hliníku a VANOSů)LOPOLO píše:Ja proste neverim ze tvoje predposledni veta je pravdiva. A neni to proto ze bych nechtelsvob píše:Teda, to jste si pokecali... Já nejsem zrovna ten, co kdo Vám chtěl něco vysvětlovat, ale s tím udáváním spotřeby je to pravda, že se kdysi měřila jinak (viz normy, když se podíváš do nějakýho katalogu BMW, dole je to vždy popsaný!). Navíc 328 má celý motor hliníkový, kdežto 325 myslím jen z části! Takže je tam velkej rodíl ve váze, proto ta spotřeba je tak nízká. A točák má lepší průběh. Tak stará 325 a nová to je to samý. Já jezdím v létě s 328 za 10,2 a v zimně 10,9 - 90% město!!!

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 155
- Registrován: ned 14.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tý tvojí spotřebě se mi nějak nechce věřit. Jestli je to pravda tak to musíš být dobrá brzda provozu. A pokud jezdíš na spotřebu tak si myslím že na to se hoděj spíš jiný auta. Kupovat si Báwo šestivál a pak ho jen tak lechtat... k čemu. Jo a ten litinovej blok, je sice pravda, ale tak brutální hmotnostní rozdíl to není aby to nějak výrazně ovlivnilo spotřebu a dynamický vlastnosti. Ty poznáš na spotřebě jestli si jel sám nebo vedle tebe někdo seděl?svob píše:Teda, to jste si pokecali... Já nejsem zrovna ten, co kdo Vám chtěl něco vysvětlovat, ale s tím udáváním spotřeby je to pravda, že se kdysi měřila jinak (viz normy, když se podíváš do nějakýho katalogu BMW, dole je to vždy popsaný!). Navíc 328 má celý motor hliníkový, kdežto 325 myslím jen z části! Takže je tam velkej rodíl ve váze, proto ta spotřeba je tak nízká. A točák má lepší průběh. Tak stará 325 a nová to je to samý. Já jezdím v létě s 328 za 10,2 a v zimně 10,9 - 90% město!!!
Ps: Hlavně mi tu nepiš že jezdíš kládu a žere ti to deset.