vis, musis si to precist od zacatku, ten rozdil 3,23 na 3,15 byl bran v uvahu prestavby Mkove prevodovky do 325 bo 328 (viz ten link v nemcine), proto to snizeni, pac jinak by to na tu 6tku moc nejelo, u te 325 (ma maly tocak)... Co jsem psal dal o bylo, ze kamsos ma ten upravenej difec, to tam ma prave tu 3,15, jaxi psal ty, ze ma smysl. No a uz jsem taky dosel k tomu, ze to asi bude hoodne draha frajerina, takze z toho asi nic nebude.Hanz píše:"3,23 na 3,15"-- k cemu to? tim si jen pohorsis, neb potrebujes prave zvednout prevodovy pomer... krom toho, prevodovkou jen docilis jine odstupnovani kvaltu + jeden navic /M3 3,2 ma tu 6ku na snizeni otacek na dalnici, takze si nepomuzes moc ani timto/... jestli chces lespi zrychleni, musis dat jiny diferencial /328i ma 2,93... takze bud samosvor z 325i s pomerem 3,15 nebo z 320i s pomerem tusim 3,45 ci kolik/... jestli chces mermomoci nejakou frajerinu, dej tam sekvencni razeni /de facto jen prekopana "kulisa-prevod", radis kvalty jako na motoce/, vyjde to na cca 30-50k dle typu auta a je to ve srovnani z prevodovkou o NECEM
Co me zajimalo na zacatku a nikdo mi to byl schopen rict, je to, jestli se do te prevodovku u 328 vleze jeste dalsi kvalt bo ne. Tak jestli jste se v tom nekdo vrtal...
