Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

6-ti kvalt do 328i E36

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
svob
Registrovaný
Příspěvky: 148
Registrován: stř 24.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1692

#21 Příspěvek od svob »

Hanz píše:"3,23 na 3,15"-- k cemu to? tim si jen pohorsis, neb potrebujes prave zvednout prevodovy pomer... krom toho, prevodovkou jen docilis jine odstupnovani kvaltu + jeden navic /M3 3,2 ma tu 6ku na snizeni otacek na dalnici, takze si nepomuzes moc ani timto/... jestli chces lespi zrychleni, musis dat jiny diferencial /328i ma 2,93... takze bud samosvor z 325i s pomerem 3,15 nebo z 320i s pomerem tusim 3,45 ci kolik/... jestli chces mermomoci nejakou frajerinu, dej tam sekvencni razeni /de facto jen prekopana "kulisa-prevod", radis kvalty jako na motoce/, vyjde to na cca 30-50k dle typu auta a je to ve srovnani z prevodovkou o NECEM :-)
vis, musis si to precist od zacatku, ten rozdil 3,23 na 3,15 byl bran v uvahu prestavby Mkove prevodovky do 325 bo 328 (viz ten link v nemcine), proto to snizeni, pac jinak by to na tu 6tku moc nejelo, u te 325 (ma maly tocak)... Co jsem psal dal o bylo, ze kamsos ma ten upravenej difec, to tam ma prave tu 3,15, jaxi psal ty, ze ma smysl. No a uz jsem taky dosel k tomu, ze to asi bude hoodne draha frajerina, takze z toho asi nic nebude.
Co me zajimalo na zacatku a nikdo mi to byl schopen rict, je to, jestli se do te prevodovku u 328 vleze jeste dalsi kvalt bo ne. Tak jestli jste se v tom nekdo vrtal...
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#22 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

svob píše:
Lukas H. píše:
LOPOLO píše:http://www.kramsky.cz/Tuning/K4.php3
Ale je docala zajimavy jak sel dolu kroutak... :shock:
To bude asi nejaky error... To by prece neslo dolu, ale nahoru!
Tezko rict .. ten pokles neni tak dramatickej a nevidel sem graf ani u serie ani u tohodle (kroutak). Dovedu si predstavit ze jsou to spravny hodnoty ale pocitat se mi to nechce.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6220
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#23 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

jen pro ukojeni moji zvedavosti--- jak by jsi to pocital? :shock:
“Ability is what you're capable of doing.”
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od darmon »

Hanz píše:jen pro ukojeni moji zvedavosti--- jak by jsi to pocital? :shock:
logaritmickym pravitkem.
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#25 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Hanz píše:jen pro ukojeni moji zvedavosti--- jak by jsi to pocital? :shock:
Prvne bych asi vzal ten udavanej kroutak a spocital jestli je tech 260hp realnejch v nejakejch rozumnejch otackach. Pokud by to sedelo ... sakra, dost, jak rikam, nechce se mi to pocitat. Zkus to sam :-)
stavca
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: pon 22.11.2010 01:00

#26 Příspěvek od stavca »

ten kroutak sel podle me dolu kvuli toho sani, 328 ma myslim sani z 320 s malym prumerem sacich svodu (seskrceni z fabriky, aby se auto nedostalo pres 200koni) diky cemuz ma temer totozny vykon jako 325, ale daleko vyssi kroutak a to uz od hodne nizkych otacek, ale kdyz se da sani s vetsim prumerem, stoupne vykon a to podstatne, ale hlavne ve vysokych otackach a jako vedlejsi jev se to projevi ubytkem kroutaku :) kazdopadne udajne jen vymenou sacich svodu za ty z 325 jde vykon nahoru o cca 20-30koni
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Před osmi lety holt tyhle motory byly pořád ještě relativně novinka, tak se o nich tolik nevědělo, ani informačních zdrojů nebylo tolik... Podívej, jak staré téma jsi vytáhl.
Odpovědět