V současné době jezdím v E30 318i a chci přesednout do jednoho z těchto modelů Papírově se mi rozdíl nezdá tak veliký, ale ve skutečnosti je to prej značnej rozdíl.... Prosím řekněte mi reálný rozdíl (zrychlení, spotřeba,.......)
PS: Pokud by jste někdo věděl o nějakém autě v plné výbavě (kůži bych oželel) ale pouze v černé barvě díky za informaci.
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Huska píše: V současné době jezdím v E30 318i a chci přesednout do jednoho z těchto modelů Papírově se mi rozdíl nezdá tak veliký, ale ve skutečnosti je to prej značnej rozdíl.... Prosím řekněte mi reálný rozdíl (zrychlení, spotřeba,.......)
PS: Pokud by jste někdo věděl o nějakém autě v plné výbavě (kůži bych oželel) ale pouze v černé barvě díky za informaci.
Jako majitel 328 ti samozrejme reknu ze M52 motor je to nejlepsi co muzes z E36 rady mit ( kdyz nebudeme mluvit o dieslech a S motorech)
Je to zkratka novej motor z roku 1996. Nejsou totiz tak tezky, vsechny maj VANOS a tim i lepsi zatah v nizsich votackach a dobrou spotrebu. Ja jezdim s dlouhodobou prumernu spotrebou 10.1l/100km vcetne kraveni, sprintu, jizd po praze atd. Po dalnici se da jet za 7,x a ja jezdim tak za 8,5 (150km/hod) Realnej rozdil pri sportovni jizde skoro nepoznas ( kdyz drzis 325tku porad v otackach) krome vysokejch rychlosti nebo pri divnym zpusobu jizdy (jakoze roztahovat to z 2500 otacek atd.) kde ma 328 diky kroutaku hodne navrch. Jedna pomerne pekna 328 je na tipcars ale jeji realnej stav neznam.
..áááá brášin nakupuje M3 M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3M3SI KUP,TA JE NEJ! :cigo2: TO SEM CHYTREJ, JAK RÁDIO :mhihi:
Hanz píše:nez 325i radsi 323i /lehci blok- celohlinik + Vanos + dalsi drobne vychytavky/, pokud nejsi pan Setrim, jdi do 328i coupe
nezlob se ale 323i nechci...prostě jsem se rozhodl pro jeden z 325i nebo 328i.....a rozhodně šetřím a původně jsem 2,8 nechtěl, ale získal jsem pár informací a chci mít jistotu že vyberu správně...zatím jednoznačně vede 2,5i ...Jsem ten člověk co si pečlivě vybere a pak shání to co chce.nechci to uspěchat proto doufám že mi tu řeknete své zkušenosti....
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
RuDoSh píše:proc nechces 323i? Ten motor je dvaapul litr, neni to 2,3jka....
protože nemá 141KW.....chci auto s pořádným výkonem ale na M3 ještě nějakej pátek mít nebudu
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
RuDoSh píše:proc nechces 323i? Ten motor je dvaapul litr, neni to 2,3jka....
protože nemá 141KW.....chci auto s pořádným výkonem ale na M3 ještě nějakej pátek mít nebudu
No to je fakt trágo, mít o 16 kW míň (ještě k tomu uškrcenejch na programu). Zvláš? když jsi doteď jezdil se 318. Komu není rady, tomu není pomoci...
no právě že jezdím v 1,8...ale mám možnost se vozit i silnějších proto volím toto
Prosím ty z vás co mi jsou schopni napsat reálné informace mnou zvolených motorech...nechci tu rozebírat svou volbu dík
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Huska píše:
Prosím ty z vás co mi jsou schopni napsat reálné informace mnou zvolených motorech...nechci tu rozebírat svou volbu dík
Ja ti svuj nazor rekl a mam otazku. Proc u tebe vede 325i?
Tvůj názor mi zatím nejvíce pomohl, díky.......2,5 vede pro mensi pojistku a pro trošičku menší spotřebu...... Taky to že jsi napsal že když budu 2,5tku točit tak není rozdíl až tak veliky a 2,8 se projeví spíše kroutákem v nižších točkách....
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Huska píše:
Prosím ty z vás co mi jsou schopni napsat reálné informace mnou zvolených motorech...nechci tu rozebírat svou volbu dík
Ja ti svuj nazor rekl a mam otazku. Proc u tebe vede 325i?
Tvůj názor mi zatím nejvíce pomohl, díky.......2,5 vede pro mensi pojistku a pro trošičku menší spotřebu...... Taky to že jsi napsal že když budu 2,5tku točit tak není rozdíl až tak veliky a 2,8 se projeví spíše kroutákem v nižších točkách....
kdyz budes 2.5 vic tocit bude mit vetsi spotrebu, samozrejme myslis 325i s vanosem, protoze bez neho je to opravdu onicem myslim ve srovnani s nim...ale i tak, radsi 323i nez 325i ze stejnych duvodu jako uvedl Lopolo + mensi pojistka a spotreba
No podle mně jsou obě verze dobré volby to značí že tet jedině zhánět dobrý ,nezbořený a servisovaný kus....jinak 323 taky není špatná volba ,bych řek ,že i když papírově je slabší než 325i tak to na cestě díky novější koncepci motoru nepoznáš....ale M3 je M3....
P.S. moje bude k máni..... jó jo ta krasavice vlevo.... nemám na chleba....
jak myslis Kazdopadne si poradne prohlidni ten o generaci starsi motor, pak ten z 323i a dej mi vedet, jak ses rozhodl, ja? Asi kazdej pochopi, ze usetreny kila na tom howadsky tezkym litinovym bloku budou poznat na celkovym chovani auta.
rene kurc píše:No podle mně jsou obě verze dobré volby to značí že tet jedině zhánět dobrý ,nezbořený a servisovaný kus....jinak 323 taky není špatná volba ,bych řek ,že i když papírově je slabší než 325i tak to na cestě díky novější koncepci motoru nepoznáš....ale M3 je M3....
P.S. moje bude k máni..... jó jo ta krasavice vlevo.... nemám na chleba....
jojojo M3 to bych si dal hned říct, ale tolik peněz na to mít nebudu (moje představa je kolem 200k max 250k)... a najít servisovanej kus taky nebude sranda, proto chci mít jasně vybraný model a začít hledat...jezdit mám v čem, tak to neuspěchám.
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
rene kurc píše:No podle mně jsou obě verze dobré volby to značí že tet jedině zhánět dobrý ,nezbořený a servisovaný kus....jinak 323 taky není špatná volba ,bych řek ,že i když papírově je slabší než 325i tak to na cestě díky novější koncepci motoru nepoznáš....ale M3 je M3....
P.S. moje bude k máni..... jó jo ta krasavice vlevo.... nemám na chleba....
a kolik si zani kostnes ????
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
bobra píše:Tu 328 z Tipcarsu mám doma, je to fajn. Přivezl jsem jí v pátek. Podle mě je nejlepší volba M3, 328, 325.
dle mě taky....prosím napiš mi tvé zkušenosti o spotřebě a ostaních vlastnostech 323-325-328 dík
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
spotrebu neres. ta je u vsech skoro stejna. podle me nejhorsi u 325i (nejstarsi motor, ...., ....). tkaze tady zbejva 328 nebo 323 z toho plyne 328i. mam ji a nelituju. jezdim prakticky porad v praze, spotreba 11 a to jen proto ze mam debilni trasy a jezdim v case kdy je to zacpany.