PS: Pokud by jste někdo věděl o nějakém autě v plné výbavě (kůži bych oželel) ale pouze v černé barvě díky za informaci.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
325i proti 328i
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
V současné době jezdím v E30 318i a chci přesednout do jednoho z těchto modelů
Papírově se mi rozdíl nezdá tak veliký, ale ve skutečnosti je to prej značnej rozdíl.... Prosím řekněte mi reálný rozdíl (zrychlení, spotřeba,.......)
PS: Pokud by jste někdo věděl o nějakém autě v plné výbavě (kůži bych oželel) ale pouze v černé barvě díky za informaci.
PS: Pokud by jste někdo věděl o nějakém autě v plné výbavě (kůži bych oželel) ale pouze v černé barvě díky za informaci.
Jako majitel 328 ti samozrejme reknu ze M52 motor je to nejlepsi co muzes z E36 rady mit ( kdyz nebudeme mluvit o dieslech a S motorech)Huska píše: V současné době jezdím v E30 318i a chci přesednout do jednoho z těchto modelůPapírově se mi rozdíl nezdá tak veliký, ale ve skutečnosti je to prej značnej rozdíl.... Prosím řekněte mi reálný rozdíl (zrychlení, spotřeba,.......)
PS: Pokud by jste někdo věděl o nějakém autě v plné výbavě (kůži bych oželel) ale pouze v černé barvě díky za informaci.
Je to zkratka novej motor z roku 1996. Nejsou totiz tak tezky, vsechny maj VANOS a tim i lepsi zatah v nizsich votackach a dobrou spotrebu. Ja jezdim s dlouhodobou prumernu spotrebou 10.1l/100km vcetne kraveni, sprintu, jizd po praze atd. Po dalnici se da jet za 7,x a ja jezdim tak za 8,5 (150km/hod) Realnej rozdil pri sportovni jizde skoro nepoznas ( kdyz drzis 325tku porad v otackach) krome vysokejch rychlosti nebo pri divnym zpusobu jizdy (jakoze roztahovat to z 2500 otacek atd.) kde ma 328 diky kroutaku hodne navrch. Jedna pomerne pekna 328 je na tipcars ale jeji realnej stav neznam.
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
nezlob se ale 323i nechci...prostě jsem se rozhodl pro jeden z 325i nebo 328i.....a rozhodně šetřím a původně jsem 2,8 nechtěl, ale získal jsem pár informací a chci mít jistotu že vyberu správně...zatím jednoznačně vede 2,5i ...Jsem ten člověk co si pečlivě vybere a pak shání to co chce.nechci to uspěchat proto doufám že mi tu řeknete své zkušenosti....Hanz píše:nez 325i radsi 323i /lehci blok- celohlinik + Vanos + dalsi drobne vychytavky/, pokud nejsi pan Setrim, jdi do 328i coupe
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
protože nemá 141KW.....chci auto s pořádným výkonem ale na M3 ještě nějakej pátek mít nebuduRuDoSh píše:proc nechces 323i? Ten motor je dvaapul litr, neni to 2,3jka....
-
Shrek
- Registrovaný
- Příspěvky: 763
- Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No to je fakt trágo, mít o 16 kW míň (ještě k tomu uškrcenejch na programu).Huska píše:protože nemá 141KW.....chci auto s pořádným výkonem ale na M3 ještě nějakej pátek mít nebuduRuDoSh píše:proc nechces 323i? Ten motor je dvaapul litr, neni to 2,3jka....
-
Fil
- Registrovaný
- Příspěvky: 626
- Registrován: pon 24.02.2003 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
tak te? ses u mě shodil :shit2:Shrek píše:No to je fakt trágo, mít o 16 kW míň (ještě k tomu uškrcenejch na programu).Huska píše:protože nemá 141KW.....chci auto s pořádným výkonem ale na M3 ještě nějakej pátek mít nebuduRuDoSh píše:proc nechces 323i? Ten motor je dvaapul litr, neni to 2,3jka....Zvláš? když jsi doteď jezdil se 318. Komu není rady, tomu není pomoci...
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
no právě že jezdím v 1,8...ale mám možnost se vozit i silnějších proto volím totoShrek píše:No to je fakt trágo, mít o 16 kW míň (ještě k tomu uškrcenejch na programu).Huska píše:protože nemá 141KW.....chci auto s pořádným výkonem ale na M3 ještě nějakej pátek mít nebuduRuDoSh píše:proc nechces 323i? Ten motor je dvaapul litr, neni to 2,3jka....Zvláš? když jsi doteď jezdil se 318. Komu není rady, tomu není pomoci...
Prosím ty z vás co mi jsou schopni napsat reálné informace mnou zvolených motorech...nechci tu rozebírat svou volbu dík
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
LOPOLO píše:Ja ti svuj nazor rekl a mam otazku. Proc u tebe vede 325i?Huska píše: Prosím ty z vás co mi jsou schopni napsat reálné informace mnou zvolených motorech...nechci tu rozebírat svou volbu dík
Tvůj názor mi zatím nejvíce pomohl, díky.......2,5 vede pro mensi pojistku a pro trošičku menší spotřebu...... Taky to že jsi napsal že když budu 2,5tku točit tak není rozdíl až tak veliky a 2,8 se projeví spíše kroutákem v nižších točkách....
kdyz budes 2.5 vic tocit bude mit vetsi spotrebu, samozrejme myslis 325i s vanosem, protoze bez neho je to opravdu onicemHuska píše:LOPOLO píše:Ja ti svuj nazor rekl a mam otazku. Proc u tebe vede 325i?Huska píše: Prosím ty z vás co mi jsou schopni napsat reálné informace mnou zvolených motorech...nechci tu rozebírat svou volbu dík
Tvůj názor mi zatím nejvíce pomohl, díky.......2,5 vede pro mensi pojistku a pro trošičku menší spotřebu...... Taky to že jsi napsal že když budu 2,5tku točit tak není rozdíl až tak veliky a 2,8 se projeví spíše kroutákem v nižších točkách....
No podle mně jsou obě verze dobré volby to značí že tet jedině zhánět dobrý ,nezbořený a servisovaný kus....jinak 323 taky není špatná volba ,bych řek ,že i když papírově je slabší než 325i tak to na cestě díky novější koncepci motoru nepoznáš....ale M3 je M3....
P.S. moje bude k máni.....
jó jo ta krasavice vlevo....
nemám na chleba.... 
P.S. moje bude k máni.....
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
jojojo M3 to bych si dal hned říct, ale tolik peněz na to mít nebudu (moje představa je kolem 200k max 250k)... a najít servisovanej kus taky nebude sranda, proto chci mít jasně vybraný model a začít hledat...jezdit mám v čem, tak to neuspěchám.rene kurc píše:No podle mně jsou obě verze dobré volby to značí že tet jedině zhánět dobrý ,nezbořený a servisovaný kus....jinak 323 taky není špatná volba ,bych řek ,že i když papírově je slabší než 325i tak to na cestě díky novější koncepci motoru nepoznáš....ale M3 je M3....![]()
P.S. moje bude k máni.....jó jo ta krasavice vlevo....
nemám na chleba....
-
patras
- Čestný člen
- Příspěvky: 7095
- Registrován: pát 02.05.2003 00:00
- Bydliště: Náchod
- Klubové ID: 7
- Kontaktovat uživatele:
a kolik si zani kostnes ????rene kurc píše:No podle mně jsou obě verze dobré volby to značí že tet jedině zhánět dobrý ,nezbořený a servisovaný kus....jinak 323 taky není špatná volba ,bych řek ,že i když papírově je slabší než 325i tak to na cestě díky novější koncepci motoru nepoznáš....ale M3 je M3....![]()
P.S. moje bude k máni.....jó jo ta krasavice vlevo....
nemám na chleba....
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
-
Anonymous
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
dle mě taky....prosím napiš mi tvé zkušenosti o spotřebě a ostaních vlastnostech 323-325-328 díkbobra píše:Tu 328 z Tipcarsu mám doma, je to fajn.![]()
Přivezl jsem jí v pátek. Podle mě je nejlepší volba M3, 328, 325.
