Originál zaslal bmw tom [B]Jinak si tu regulaci odpojte uvidíte sami co to uděla!!!
Buďto zkurvim motor nebo turbo, ale jelikož bude mít na to množství vzduchu málo nafty tak nevim jak dlouho by to vydrželo.
Nebo pukne IC a je po tlaku.
A nemá to náhodou ochranu proti přetlakování, ta krabička vedle filtru? Pokud vim, tak pri přetlakování přestane čerpadlo dávat naftu, takže o nějaký destrukci nemůže bejt řeč. Dokonce to tu někdo řešil, že mu to nejede, když dá plnej kotel.
to je ruzné zaleží na tom ventilu na turbu ale u td se vyskytuje i problém že jednotka dá tak málo nafty že se v některém režimu ani turbo netočí na tuto mez vetšinou to je 0,8 bar .do 1 bar to je ok.Jestli vas napadlo že ten ventil na td a tds je jiný tak mate pravdu!!!
Originál zaslal Petr [B]A nemá to náhodou ochranu proti přetlakování, ta krabička vedle filtru? Pokud vim, tak pri přetlakování přestane čerpadlo dávat naftu, takže o nějaký destrukci nemůže bejt řeč. Dokonce to tu někdo řešil, že mu to nejede, když dá plnej kotel.
jako nemuze, i v ty tovarne nebyli uplni idioti a i ve verzi ktera ridi auto podle vahy a ne tlaku (a jak tu ted ctu tak to je vetsi level ) je MAP senzor kterej tam posle proste signal fuel cut, ze je mimo mapu
No delalo mi to zhruba to, ze to proste od nejakych otacek nechtelo jet, skubalo to a proste nic. Obcas to do otacek slo, ale malokdy...Nejelo to vic nez kilo a podobne...
Originál zaslal darmon [B]jako nemuze, i v ty tovarne nebyli uplni idioti a i ve verzi ktera ridi auto podle vahy a ne tlaku (a jak tu ted ctu tak to je vetsi level ) je MAP senzor kterej tam posle proste signal fuel cut, ze je mimo mapu