
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Koupě E36
Ja bych rekl ze je to vzdycky loterie. Jedina poradna rada oproti tem obecnejm kecum co budou nasledovat je NEUSPECHAT TO.
Nejlepsi je to auto projet, ( nechat poradne zahrat), zkusit abs, zahrabat a cuchnout ke spojce, votestovat tlumice v nejaky hrbolaty zatacce (tam to muze bejt trochu odlisny nez u jinejch aut a chce to nejlip nekoho, kdo uz par bmw ridil), zkusit co dela volant pri 150km/hodinu ( mel by se nechat bezpecne pustit, neklepat atd.) Vytocit motor na 6 tacu pri jizde se zarazenou rychlosti, chvilku to tam podrzet, vyslapnout spojku a mrknout na volnobezny otacky. Otestovat vsechny vychytavky co bmw ve slusny vybave ma ( celej palubni pocitac, klimu a jeji rezimy atd.). Samorzejme, mrknout jak je suchej motor ... ja nevim. Vem si fakt nekoho kdo ty auta aspon trochu zna. Ja bych s tebou klidne sel, ale nejsem bohuzel zadnej expert i kdyz nejaky zkusenosti mam. Pokud budes mit zajem, mailni mi nebo dej jinak vedet a ja s tebou pudu. Treba se mi podari ukecat jeste nekoho zkusenejsiho
Nejlepsi je to auto projet, ( nechat poradne zahrat), zkusit abs, zahrabat a cuchnout ke spojce, votestovat tlumice v nejaky hrbolaty zatacce (tam to muze bejt trochu odlisny nez u jinejch aut a chce to nejlip nekoho, kdo uz par bmw ridil), zkusit co dela volant pri 150km/hodinu ( mel by se nechat bezpecne pustit, neklepat atd.) Vytocit motor na 6 tacu pri jizde se zarazenou rychlosti, chvilku to tam podrzet, vyslapnout spojku a mrknout na volnobezny otacky. Otestovat vsechny vychytavky co bmw ve slusny vybave ma ( celej palubni pocitac, klimu a jeji rezimy atd.). Samorzejme, mrknout jak je suchej motor ... ja nevim. Vem si fakt nekoho kdo ty auta aspon trochu zna. Ja bych s tebou klidne sel, ale nejsem bohuzel zadnej expert i kdyz nejaky zkusenosti mam. Pokud budes mit zajem, mailni mi nebo dej jinak vedet a ja s tebou pudu. Treba se mi podari ukecat jeste nekoho zkusenejsiho

Taxem se byl na to auto podívat s kámošem co má E34 a s otcem(blázen do aut) a zatím jsme objevili tyto vady: Teče olej z kompresoru serva, netěsní vana a teče z výpus?áku oleje převodovky. Taky jsem si všiml, že takový ten ozubený věnec na klice má obroušené zuby pravděpodobně od snímače otáček. Může to být známka toho, že hází celý klikový mechanizmus? Pak takově drobné vady jako třeba promáčknuté plechy na spodku prahů těsně za předními koly. Brzdy jdou taknějak ztuha, jakoby málo posiloval posilovač. Jinak je to auto hezký, má sportovní paket, vytažený blatníky a vetší kola a je trochu položený na zem. Jo a je to r.v. 92 ne 94 a má plnou výbavu a i funkční. Co poradíte, mám to vzít?
2 LOPOLO: Dík za rady, napíšu mail a kdyby jsi mi pomohl, byl bych Ti zauzlován
Radek
2 LOPOLO: Dík za rady, napíšu mail a kdyby jsi mi pomohl, byl bych Ti zauzlován

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 88
- Registrován: úte 27.05.2003 00:00
- Bydliště: kousek od Vizovic
- Klubové ID: 1807
Originál zaslal LOPOLO
Ja bych rekl ze je to vzdycky loterie. Jedina poradna rada oproti tem obecnejm kecum co budou nasledovat je NEUSPECHAT TO.
Nejlepsi je to auto projet, ( nechat poradne zahrat), zkusit abs, zahrabat a cuchnout ke spojce, votestovat tlumice v nejaky hrbolaty zatacce (tam to muze bejt trochu odlisny nez u jinejch aut a chce to nejlip nekoho, kdo uz par bmw ridil), zkusit co dela volant pri 150km/hodinu ( mel by se nechat bezpecne pustit, neklepat atd.) Vytocit motor na 6 tacu pri jizde se zarazenou rychlosti, chvilku to tam podrzet, vyslapnout spojku a mrknout na volnobezny otacky. Otestovat vsechny vychytavky co bmw ve slusny vybave ma ( celej palubni pocitac, klimu a jeji rezimy atd.). Samorzejme, mrknout jak je suchej motor ... ja nevim. Vem si fakt nekoho kdo ty auta aspon trochu zna. Ja bych s tebou klidne sel, ale nejsem bohuzel zadnej expert i kdyz nejaky zkusenosti mam. Pokud budes mit zajem, mailni mi nebo dej jinak vedet a ja s tebou pudu. Treba se mi podari ukecat jeste nekoho zkusenejsiho![]()
Seš dobrej
:allright: :allright: :allright:
Originál zaslal Unregistered
Taxem se byl na to auto podívat s kámošem co má E34 a s otcem(blázen do aut) a zatím jsme objevili tyto vady: Teče olej z kompresoru serva, netěsní vana a teče z výpus?áku oleje převodovky. Taky jsem si všiml, že takový ten ozubený věnec na klice má obroušené zuby pravděpodobně od snímače otáček. Může to být známka toho, že hází celý klikový mechanizmus? Pak takově drobné vady jako třeba promáčknuté plechy na spodku prahů těsně za předními koly. Brzdy jdou taknějak ztuha, jakoby málo posiloval posilovač. Jinak je to auto hezký, má sportovní paket, vytažený blatníky a vetší kola a je trochu položený na zem. Jo a je to r.v. 92 ne 94 a má plnou výbavu a i funkční. Co poradíte, mám to vzít?
2 LOPOLO: Dík za rady, napíšu mail a kdyby jsi mi pomohl, byl bych Ti zauzlovánRadek
hmm .. takhle se da tezko neco rict a je jasny ze do toho asi budes muset neco malo driv nebo pozdejc pustit. Pokud tam neni nic fakt zavaznyho - jakoze podle popisu se zda ne ne - a auto se ti libi, tak ho vem. Kdyby ti ho pucil na diagnostiku nebo ty tam nekoho s tou malou vzal, tak by to bylo nejlepsi

No, majitel se nějaké diagnostice nebrání, ale pořád mi vrtá hlavou ten obroušený věnec s tím snímačem polohy klikovýho hřídele. Snímač uvolněný není a nevím, co jinýho by ty zuby mohlo takhle očesat(bylo to fakt čerstvý). Fakt se s tím ještě nikdo nesetkal?
Kdyby to měla být jenom nějaká prkotina, tak to auto beru hned, ale představa opravy celého motoru mě moc neláká...
Co ta malá diagnostika všechno zjistí? Klima fachčí, střešní okno je třeba jenom namzat, počítač snad taky chodí, display ukazuje, tempomat taky jede. Nevím co všechno to bávocomputer umí. Chlapi, dík moc za rady, nevím kdo jiný by mi aspoň takhle pomohl.
Radek
Kdyby to měla být jenom nějaká prkotina, tak to auto beru hned, ale představa opravy celého motoru mě moc neláká...
Co ta malá diagnostika všechno zjistí? Klima fachčí, střešní okno je třeba jenom namzat, počítač snad taky chodí, display ukazuje, tempomat taky jede. Nevím co všechno to bávocomputer umí. Chlapi, dík moc za rady, nevím kdo jiný by mi aspoň takhle pomohl.
Radek
Zalezi jestli to ma skutecne palubni pocitac nebo jen teplomer a check ( kolik je tam tlacitek ovladani? ) Diagnostika ti ukaze skoro vsechno vcetne otresu atd.) S tim vencem nevim co myslis. Jakej to ma vubec motor?
- Přílohy
-
- motor.jpg (119.69 KiB) Zobrazeno 1108 x
-
- motor.jpg (119.69 KiB) Zobrazeno 1108 x