Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Koupě E36

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Unregistered

#1 Příspěvek od Unregistered »

Zdar lidi. Zvažuju koupi staršího BMW E36 325i r.v.94 Poradíte mi někdo, co mám na tom autě omrknout a na co dát pozor, abych se vyhnul dalším problémům? Dík moc předem. Radek P.S. bude to můj 1. bavoráček :-)
Lukas Rajchl

#2 Příspěvek od Lukas Rajchl »

no tak v prvni rade bych se podival, jestli to ma vsechny ctyri kola. pak bych zjistil jestli to disponuje motorem a to je asi ten zaklad. pak bys s tim nemel mit zadny vetsi problemy, protoze s tim budes moct odjet.
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#3 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Unregistered: nejlip se domluvit s nekym kdo uz s BMW nejaky zkusenosti ma a vzit ho sebou. Vodkad ses?
Unregistered

#4 Příspěvek od Unregistered »

Jsem z Prahy. Auta jako takový znám, ale BMW není zatím můj obor, tak jsem myslel, co může být na E36 jako specialitka špatnýho naco si dát specielně pozor. Dík moc za rady či pomoc. RAdek
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#5 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Ja bych rekl ze je to vzdycky loterie. Jedina poradna rada oproti tem obecnejm kecum co budou nasledovat je NEUSPECHAT TO.
Nejlepsi je to auto projet, ( nechat poradne zahrat), zkusit abs, zahrabat a cuchnout ke spojce, votestovat tlumice v nejaky hrbolaty zatacce (tam to muze bejt trochu odlisny nez u jinejch aut a chce to nejlip nekoho, kdo uz par bmw ridil), zkusit co dela volant pri 150km/hodinu ( mel by se nechat bezpecne pustit, neklepat atd.) Vytocit motor na 6 tacu pri jizde se zarazenou rychlosti, chvilku to tam podrzet, vyslapnout spojku a mrknout na volnobezny otacky. Otestovat vsechny vychytavky co bmw ve slusny vybave ma ( celej palubni pocitac, klimu a jeji rezimy atd.). Samorzejme, mrknout jak je suchej motor ... ja nevim. Vem si fakt nekoho kdo ty auta aspon trochu zna. Ja bych s tebou klidne sel, ale nejsem bohuzel zadnej expert i kdyz nejaky zkusenosti mam. Pokud budes mit zajem, mailni mi nebo dej jinak vedet a ja s tebou pudu. Treba se mi podari ukecat jeste nekoho zkusenejsiho :D
Unregistered

#6 Příspěvek od Unregistered »

Taxem se byl na to auto podívat s kámošem co má E34 a s otcem(blázen do aut) a zatím jsme objevili tyto vady: Teče olej z kompresoru serva, netěsní vana a teče z výpus?áku oleje převodovky. Taky jsem si všiml, že takový ten ozubený věnec na klice má obroušené zuby pravděpodobně od snímače otáček. Může to být známka toho, že hází celý klikový mechanizmus? Pak takově drobné vady jako třeba promáčknuté plechy na spodku prahů těsně za předními koly. Brzdy jdou taknějak ztuha, jakoby málo posiloval posilovač. Jinak je to auto hezký, má sportovní paket, vytažený blatníky a vetší kola a je trochu položený na zem. Jo a je to r.v. 92 ne 94 a má plnou výbavu a i funkční. Co poradíte, mám to vzít?
2 LOPOLO: Dík za rady, napíšu mail a kdyby jsi mi pomohl, byl bych Ti zauzlován :-) Radek
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od bpytlik »

Zalezi na cene, jestli je do 140k tak asi jo :)
Unregistered

#8 Příspěvek od Unregistered »

Nojo, ale co ten snímač otáček? Nerad bych pak hned musel nechávat opravit celej motor!!!! :-((
Unregistered

#9 Příspěvek od Unregistered »

Jinak je to do 140k. A má to ty M3 look zrcátka a je v nich uplně h...o vidět..
Marty
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: úte 27.05.2003 00:00
Bydliště: kousek od Vizovic
Klubové ID: 1807

#10 Příspěvek od Marty »

Originál zaslal LOPOLO
Ja bych rekl ze je to vzdycky loterie. Jedina poradna rada oproti tem obecnejm kecum co budou nasledovat je NEUSPECHAT TO.
Nejlepsi je to auto projet, ( nechat poradne zahrat), zkusit abs, zahrabat a cuchnout ke spojce, votestovat tlumice v nejaky hrbolaty zatacce (tam to muze bejt trochu odlisny nez u jinejch aut a chce to nejlip nekoho, kdo uz par bmw ridil), zkusit co dela volant pri 150km/hodinu ( mel by se nechat bezpecne pustit, neklepat atd.) Vytocit motor na 6 tacu pri jizde se zarazenou rychlosti, chvilku to tam podrzet, vyslapnout spojku a mrknout na volnobezny otacky. Otestovat vsechny vychytavky co bmw ve slusny vybave ma ( celej palubni pocitac, klimu a jeji rezimy atd.). Samorzejme, mrknout jak je suchej motor ... ja nevim. Vem si fakt nekoho kdo ty auta aspon trochu zna. Ja bych s tebou klidne sel, ale nejsem bohuzel zadnej expert i kdyz nejaky zkusenosti mam. Pokud budes mit zajem, mailni mi nebo dej jinak vedet a ja s tebou pudu. Treba se mi podari ukecat jeste nekoho zkusenejsiho :D

Seš dobrej
:allright: :allright: :allright:
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#11 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Marty: ehmm .. to byla ironie?
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od RuDoSh »

a ted jeden duchyplny
lopolo
:D :D :D :D :D :D :D
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#13 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Originál zaslal Unregistered
Taxem se byl na to auto podívat s kámošem co má E34 a s otcem(blázen do aut) a zatím jsme objevili tyto vady: Teče olej z kompresoru serva, netěsní vana a teče z výpus?áku oleje převodovky. Taky jsem si všiml, že takový ten ozubený věnec na klice má obroušené zuby pravděpodobně od snímače otáček. Může to být známka toho, že hází celý klikový mechanizmus? Pak takově drobné vady jako třeba promáčknuté plechy na spodku prahů těsně za předními koly. Brzdy jdou taknějak ztuha, jakoby málo posiloval posilovač. Jinak je to auto hezký, má sportovní paket, vytažený blatníky a vetší kola a je trochu položený na zem. Jo a je to r.v. 92 ne 94 a má plnou výbavu a i funkční. Co poradíte, mám to vzít?
2 LOPOLO: Dík za rady, napíšu mail a kdyby jsi mi pomohl, byl bych Ti zauzlován :-) Radek


hmm .. takhle se da tezko neco rict a je jasny ze do toho asi budes muset neco malo driv nebo pozdejc pustit. Pokud tam neni nic fakt zavaznyho - jakoze podle popisu se zda ne ne - a auto se ti libi, tak ho vem. Kdyby ti ho pucil na diagnostiku nebo ty tam nekoho s tou malou vzal, tak by to bylo nejlepsi :-)
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#14 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Originál zaslal RuDoSh
a ted jeden duchyplny
lopolo
:D :D :D :D :D :D :D


kurwa, ja nejsem zadnej ctenar mezi radkama ... co tim sakra myslis cervenacku? :fuckoff:
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od RuDoSh »

Originál zaslal LOPOLO
kurwa, ja nejsem zadnej ctenar mezi radkama ... co tim sakra myslis cervenacku?


no melo to byt duchaplny :) coz ty smajlici nejsou.......proste me to pobavilo.....
Unregistered

#16 Příspěvek od Unregistered »

No, majitel se nějaké diagnostice nebrání, ale pořád mi vrtá hlavou ten obroušený věnec s tím snímačem polohy klikovýho hřídele. Snímač uvolněný není a nevím, co jinýho by ty zuby mohlo takhle očesat(bylo to fakt čerstvý). Fakt se s tím ještě nikdo nesetkal?
Kdyby to měla být jenom nějaká prkotina, tak to auto beru hned, ale představa opravy celého motoru mě moc neláká...
Co ta malá diagnostika všechno zjistí? Klima fachčí, střešní okno je třeba jenom namzat, počítač snad taky chodí, display ukazuje, tempomat taky jede. Nevím co všechno to bávocomputer umí. Chlapi, dík moc za rady, nevím kdo jiný by mi aspoň takhle pomohl.
Radek
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#17 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Zalezi jestli to ma skutecne palubni pocitac nebo jen teplomer a check ( kolik je tam tlacitek ovladani? ) Diagnostika ti ukaze skoro vsechno vcetne otresu atd.) S tim vencem nevim co myslis. Jakej to ma vubec motor?
Přílohy
motor.jpg
motor.jpg (119.69 KiB) Zobrazeno 1110 x
motor.jpg
motor.jpg (119.69 KiB) Zobrazeno 1110 x
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#18 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Takhle vypada pravdepodobne maximum, co muze E36 mit. Teda aspon myslim.
Přílohy
vybava.jpg
vybava.jpg (87.41 KiB) Zobrazeno 1110 x
vybava.jpg
vybava.jpg (87.41 KiB) Zobrazeno 1110 x
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od darmon »

ty kamelky pribalujou k trojce ? je to neco jako hotelovej servis ze ti kazdy rano daj novy ? :) mimochodem tech 7.7litru to je hrozna tuzka, styd se jak to jezdis :)
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#20 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

darmon: ehmm ..:D... nad 120km/hod s jistou akceleraci mi to porad ukazuje nesmysly. Porad to nemam vyreseny a zatim nevim co s tim. Asi zkusim jinej palubni pocitac jestli je to v signalech nebo computeru.
Odpovědět