Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

diferenciál

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Klubové ID: 66
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Klakson »

kterej diferák bude kratší než co má is ? 325i nebo 316i, please:bigok:
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od RuDoSh »

316? :) Asi kdyz ma bubi v M3 kratsi (a ma ho z 325)...
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6219
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#3 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

to budou sprinty :-))) 316, ale lamat krk to stejne nebude :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Klubové ID: 66
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Klakson »

Originál zaslal Hanz
to budou sprinty :-))) 316, ale lamat krk to stejne nebude :-)


to neva :D
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Klubové ID: 356

#5 Příspěvek od Martinéz »

hlavne pocitej s mensi maximalkou. ja budu muset taky davat novej, tak se pokouknu po nejakym co nejmin kratsim...nechci totiz, aby me ve 180kmh predjizdely felicie...
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Klubové ID: 66
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Klakson »

nepotřebuju lítat 220 po dálnici, maximálku jsem ještě snad nepoužil a ani po tom netoužím, mrkni se po cenách nemám vůbec představu co to koštuje
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Klubové ID: 356

#7 Příspěvek od Martinéz »

na vrakaci cca tak 3tis?
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Klubové ID: 66
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Klakson »

to by šlo
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#9 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

spis by me zajimalo jestli diferak ze slabsiho auta zvladne tu zatez .. nejakej cas snad asi jo
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Klubové ID: 66
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Klakson »

no zas takovej rozdíl to nebude v kvalitě ( jako v Lánově :mhihi: ) ten starej si samo sebou nechám :D, bude čip, možná i upravená hlava :P
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od patras Čestný člen »

Originál zaslal Klakson
no zas takovej rozdíl to nebude v kvalitě ( jako v Lánově :mhihi: ) ten starej si samo sebou nechám :D, bude čip, možná i upravená hlava :P


neco blizsiho k tomu cipu a hlave ???? , nasel jsem nekde v annonci ze nekdo dava cip do M42 za 2500,- (otacky do 8000 a max. speed odstranen, plus nejaky ten konik a kroutacek)
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Klubové ID: 66
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Klakson »

no jestli to nebude ono, dělal prej dřív pro Krámskýho, s tou hlavou furt nevím, kůli tomu kompresoru. ten čip je za podobný prachy mám ho přez kámoše tak je malinko levnější :D :P
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#13 Příspěvek od skautik Čestný člen »

Originál zaslal LOPOLO
spis by me zajimalo jestli diferak ze slabsiho auta zvladne tu zatez .. nejakej cas snad asi jo


no kdyz muze byt diferak z 325 v M3 tak z 316 do 318 urcite ano :)
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Klubové ID: 66
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Klakson »

Originál zaslal skautik
no kdyz muze byt diferak z 325 v M3 tak z 316 do 318 urcite ano :)


ne 318 ale 318 is :mhihi::P
stealth
Registrovaný
Příspěvky: 1905
Registrován: čtv 09.01.2003 01:00
Klubové ID: 4
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od stealth »

Hele, abys nám pak neujel a nemusel použít brzdicí padák... :gumed:
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#16 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

:D .. mno vytacet se to bude jiste vo neco lip :-)
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Klubové ID: 66
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Klakson »

Originál zaslal stealth
Hele, abys nám pak neujel a nemusel použít brzdicí padák... :gumed:


už se na tebe těším :walk: :P :D
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Klubové ID: 66
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Klakson »

Originál zaslal LOPOLO
:D .. mno vytacet se to bude jiste vo neco lip :-)


uvidíme, jak to pofrčí a jestli to bude znát
stealth
Registrovaný
Příspěvky: 1905
Registrován: čtv 09.01.2003 01:00
Klubové ID: 4
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od stealth »

Hlavně aby ti seděly rozteče šroubů pro upevnění na poloosy a pak taky úchyt diferáku na kastli .... se s tím potejkal bratr na E28, a docela se to tam lišilo podle kubatury i podle roku výroby .... :eh: Ale taky se těšim :cuz: :gopivo: :gringo:
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Klubové ID: 66
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Klakson »

doufám že maníci na vrakovištích mají trochu přehled, no uvidíme :walk:
Odpovědět