Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Cidla vseho druhu

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#1 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Mam par problemu .. rekl bych ze elektroinstalaci ale hovno tomu rozumim... s udajama na compu. To ze mi to hlasi ze nejaky svetlo nesviti je prej normalka a to me netrapi ale ted se mi stalo ze spotreba se mi meri jen do nejakejch 14l/100km a pak naskocej nesmysly. Nemate s tim nekdo nejakou zkusenost nebo neznate nekoho kdo se v tom fakt vyzna?
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od darmon »

to ze hlasi ze naky svetlo nesviti a pritom sviti je jen studenak na rele, oprava na deset minut. co se tyce spotreby, vycisti konektor na MAFu
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#3 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

doufal sem ze mi vodpovis zrovna ty .. popis mi to prosim trosku vic abych to moh opravit. Co je napriklad MAF? :-)
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od darmon »

mass airflow meter, takova vec na sani mezi vzduch filtrem a skrtici klapkou ci D/K motorem.
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#5 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

muze tenhle MAF souviset s obcasnym kolisanim otacek a dokonce zhasnutim motoru? Asi 2X se mi stalo ze pri vyrazeni z vyzsich votacek chcipnul motor. ( ted uz dlouho ne ) Je to neprijemny kvuli brzdam a rizeni. Jak tam lupnu kvalt, naskoci a bezi jako by se nic nedelo. Vycistit si myslel vojet hadrem nebo to bude chtit neco vic? Jeste sem to nerozdelal ale chystam se na to ... novej stoji asi 11 a pul tacu tak bych to asi driv zkusil vycistit :-)
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od patras Čestný člen »

Originál zaslal LOPOLO
muze tenhle MAF souviset s obcasnym kolisanim otacek a dokonce zhasnutim motoru? Asi 2X se mi stalo ze pri vyrazeni z vyzsich votacek chcipnul motor. ( ted uz dlouho ne ) Je to neprijemny kvuli brzdam a rizeni. Jak tam lupnu kvalt, naskoci a bezi jako by se nic nedelo. Vycistit si myslel vojet hadrem nebo to bude chtit neco vic? Jeste sem to nerozdelal ale chystam se na to ... novej stoji asi 11 a pul tacu tak bych to asi driv zkusil vycistit :-)


muze to byt mafem, nebo spis ventil volnobehu
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od patras Čestný člen »

Originál zaslal Pivson
Jestli správně chápu MAF = váha vzduchu


tak tak ( i kdyz to vlastne neni vaha v pravym slova smyslu :D )
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od darmon »

MAF nebo AFM na to sere pes
matej
Registrovaný
Příspěvky: 270
Registrován: stř 29.05.2002 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 67
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od matej »

Originál zaslal darmon
to ze hlasi ze naky svetlo nesviti a pritom sviti je jen studenak na rele, oprava na deset minut.


muzes to taky vic rozepsat pliiis
dik
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od darmon »

no vyndat prislusne rele ci LKM a prepajet, nic vic, nic min
GG
Registrovaný
Příspěvky: 264
Registrován: pát 18.10.2002 00:00
Bydliště: Beroun

#11 Příspěvek od GG »

Tak to budu muset taky MAF otřít hadrem, protože mi to pořád škube za studena. No a kámoš má test, tak to hlásilo čidlo nasávaného vzduchu, tak to je tedy ono.:bigok: Snad to pomůže.
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#12 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

darmon: to nebude zadna prdel, ne?
I don't think it is a good idea to physically touch the MAF sensor with
anything other than Isopropyl Alcohol. I have cleaned mine a few times
by putting it in a large ziplock bag and filling it up with Isopropyl
Alcohol (99%) so that about 1/2 of the MAF is submerged. Then I shook
it up and transferred it to another ziplock bag and repeated the
process. I think in total, I did 3 rounds of cleaning, then let it air
dry over night.
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od darmon »

tak takhle bych to teda rozhodne nedelal, ale budiz :)
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#14 Příspěvek od Petr_1 »

Mam podobnej problem, ale je to naf?ák. Taky se mi občas stane. že spadne z otáček jako kámen uplně do nuly. A při volnoběhu občas koktá, jako by měl málo nafty.
tomhrb
Registrovaný
Příspěvky: 263
Registrován: sob 15.02.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od tomhrb »

Originál zaslal patras
muze to byt mafem, nebo spis ventil volnobehu

Kde najdu ten ventil volnobehu? pleas.. :ucta:
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#16 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od darmon »

ta stranka neni spatna, jenze mluvi o necem jinem, ale po dnesku to je stejne pase :)))
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od patras Čestný člen »

Originál zaslal tomhrb
Kde najdu ten ventil volnobehu? pleas.. :ucta:


nevim jak je to u sestihrnku, u ctyrvalu je to tak, ze na hadici, ktera vede od MAFu do sani motoru je napojena jeste jedna mensi (cca 2cm v prumeru) hadice, ktera vede pod sani (je zapojena prave do ventilu) z druhe starany za ventilem je zase hadice napojena do motoru.

Nemusi to byt jen tim ventilem (da se vycistit od karbonu) ale i tema hadicema, BMW tam nedava stahovaci pasky a muze to tam nekde mirne podchazet (tak ze to ani neuslysis)
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#19 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Originál zaslal darmon
ta stranka neni spatna, jenze mluvi o necem jinem, ale po dnesku to je stejne pase :)))


mas recht ve vobou pripadech :) Ja ji moc nestudoval.
stealth
Registrovaný
Příspěvky: 1905
Registrován: čtv 09.01.2003 01:00
Klubové ID: 4
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od stealth »

Takže sem plácni konektory všeho druhu :bigglases
Odpovědět