Originál zaslal hertz1 To Lukas - je to možné, v papírech udávají o něco víc, dokonce krou?ák až někde kolem 330Nm! Ale ten známý co to čipuje říká, že to nikdy u starších motorů nešponuje až nadoraz. Navíc u origo TDS je přece jenom malinko odlišná řídící jednotka. Jsou to detaily/ jiné,trochu rychlejší EPROMky atd./, ale těch pár koníků to přece jenom ubere. A tady mluvíme o upraveným a načipovaným TD.
ta ridici jednotka to tak neovlivni a tedy rychlost eprom nehraje roli, zalezi na samotnem programu, lukas to myslel tak, ze i precipovane to ma "malej" vykon a ze by chtel aby to bylo o neco lepsi
jinak program neovlivni tlak vzduchu z turba, protoze jak mi Lukas rekl, turbo se serizuje mechanicky (ja myslel puvodne elektronicky)
jak tu nekdo rekl ze z turba to vede gumovou hadici do chladice,
to je neco pro puntickare, protoze na tech gumovyh hadicich jsou urcite nejaky ztraty, ale nedokazu si predstavit jakej tlak to zrovna je a co to s tou hadici dela, ale pro klid v dusi hadice nahradit, trubkou z vynilu a horkovzdusnou pistoli ji upravit. mozna to sou blbosti ale treba to nejakej ten Nm prida.
jinak jeste jsem k tomu neco mel, ale ted mi to uplne vypadlo tak treba priste
Originál zaslal skautik jak tu nekdo rekl ze z turba to vede gumovou hadici do chladice,
to je neco pro puntickare, protoze na tech gumovyh hadicich jsou urcite nejaky ztraty, ale nedokazu si predstavit jakej tlak to zrovna je a co to s tou hadici dela, ale pro klid v dusi hadice nahradit, trubkou z vynilu a horkovzdusnou pistoli ji upravit. mozna to sou blbosti ale treba to nejakej ten Nm prida.
To asi jo, ale podle toho, jak vypadala přestavba u Shreka a jak mu to jelo bych řekl, že to velkou roli nehraje. Shrek měl přívody udělaný z kovovejch trubek s ostrejma kolenama do pravýho úhlu a pohoda.
to hertz1...chces rict, ze rozdil mezi chiplou TD a chiplou TD s IC je 25kW? to se mi trochu nezda...ani v konich bych nerekl tolik..
jinak pro zasvecence...kdyz koupim IC z TDS, vyjde me to s praci na cca 6k. Shrek mi kdysi doporucil lepsi IC z Iveca, kterej ovsem stoji samotnej 5.600 a s praci a dalsim matrosem by to vyslo na 10.000. vyplati se pridat tech par tisic za vetsi IC? je rozdil ve vykonu nebo je to par zanedbatelnych koniku? dik predem za info...
Originál zaslal Jáá jinak pro zasvecence...kdyz koupim IC z TDS, vyjde me to s praci na cca 6k. Shrek mi kdysi doporucil lepsi IC z Iveca, kterej ovsem stoji samotnej 5.600 a s praci a dalsim matrosem by to vyslo na 10.000. vyplati se pridat tech par tisic za vetsi IC? je rozdil ve vykonu nebo je to par zanedbatelnych koniku? dik predem za info...
to mi nikdo nejste schopni poradit? kdyz mi nekdo rekne rozumnej nazor, hned zejtra na tom zacnu delat, ale dotedka furt nevim, co tam narvat a ani nevim, kdo by mi mohl (krom Shreka, kterej nereaguje) poradit. moc pleez...
tohle forum ma nevyhodu v tom ze malokdo vi o vecech tolik aby mohl radit.... nebo proste nema cas... to je rozdil oproti treba autohifi.cz tam se vicemene lidi dockaji odpovedi. tady malokdy.... skoro nikdo nic nevi. musis vedet komu zavolat nebo zkontaktovat...
Originál zaslal Martinéz ...chces rict, ze rozdil mezi chiplou TD a chiplou TD s IC je 25kW?...
Mezi TD a TD+IC (=TDS) bude vzdy vyznamny rozdil, a to proto, ze turbem stlaceny vzduch se ohreje a jak znamo ze skolni fyziky, teply vzduch je ridsi nez studeny, pri stejnem objemu a tlaku je tedy pri vyssi teplote vzduchu hmotnostne mene. Intercooler ochladi stlaceny vzduch, takze se ho do valcu dostane vetsi mnozstvi, k nemu je mozne vstriknout vice paliva a vysledkem je vyssi vykon.
Originál zaslal Martinéz to mi nikdo nejste schopni poradit? kdyz mi nekdo rekne rozumnej nazor, hned zejtra na tom zacnu delat, ale dotedka furt nevim, co tam narvat a ani nevim, kdo by mi mohl (krom Shreka, kterej nereaguje) poradit. moc pleez...
Mno sorry ale já nemám moc času. Zavolej mi na 608306089 a pokecáme o tom.
Originál zaslal Francis Mezi TD a TD+IC (=TDS) bude vzdy vyznamny rozdil, a to proto, ze turbem stlaceny vzduch se ohreje a jak znamo ze skolni fyziky, teply vzduch je ridsi nez studeny, pri stejnem objemu a tlaku je tedy pri vyssi teplote vzduchu hmotnostne mene. Intercooler ochladi stlaceny vzduch, takze se ho do valcu dostane vetsi mnozstvi, k nemu je mozne vstriknout vice paliva a vysledkem je vyssi vykon.
tak tohle vsechno ja vim, znam vyznam intercooleru u preplnovanejch motoru, neboj. jen jsem chtel rict, ze kdyz k seroiovymu TDcku pridas IC, nedostanes se na vykon seriovyho TDS, chce to jeste vic si pohrat.
Originál zaslal Shrek Mno sorry ale já nemám moc času. Zavolej mi na 608306089 a pokecáme o tom.
zdar, jo jo, diky moc. ja si myslel, ze te asi cas tlaci. no zrovna dneska jsem dostal rady atd, za 14 dnu se na tom dela, ale kdyby neco, urcite rad vyuziju tve cislo:) DIK..
jinak mi budou montovat na zakazku vyrobenej co nejvetsi (s ohledem na prostor) mezichladic se zvetsenejma vstupama pro eliminovani zvetseni turbodiry. no a dal si necham postelovat tlak turba, to prej neni problem, jen to neprehnat. no a pak dam vedet, jak to lita...drzte palce...
Originál zaslal Martinéz tak tohle vsechno ja vim, znam vyznam intercooleru u preplnovanejch motoru, neboj. jen jsem chtel rict, ze kdyz k seroiovymu TDcku pridas IC, nedostanes se na vykon seriovyho TDS, chce to jeste vic si pohrat.
zdar, jo jo, diky moc. ja si myslel, ze te asi cas tlaci. no zrovna dneska jsem dostal rady atd, za 14 dnu se na tom dela, ale kdyby neco, urcite rad vyuziju tve cislo:) DIK..
jinak mi budou montovat na zakazku vyrobenej co nejvetsi (s ohledem na prostor) mezichladic se zvetsenejma vstupama pro eliminovani zvetseni turbodiry. no a dal si necham postelovat tlak turba, to prej neni problem, jen to neprehnat. no a pak dam vedet, jak to lita...drzte palce...
u koho si nechavas delat mezichladic a na kolik te prijde?
nezapomen preprogramovat ridici jednotku
Jestli jsem to tu tak nějak pobral stačí na přestavbu z TD na TDS:
1. trubky
2. chladič
3. chip ( může být i origo počítač z TDS? )
na vrakovišti mi ještě něco mektal o čerpadlu je to taky potřeba vymněnit? Díky za odpověď.:ucta:
Originál zaslal Dauši Jestli jsem to tu tak nějak pobral stačí na přestavbu z TD na TDS:
1. trubky
2. chladič
3. chip ( může být i origo počítač z TDS? )
na vrakovišti mi ještě něco mektal o čerpadlu je to taky potřeba vymněnit? Díky za odpověď.:ucta:
RJ nepotrebujes pokud upravis program na te stavajici s ohledem na obsah IC (vzduchu) co pujde do motoru
hmm ja tomu nerozumim, ta jednotka muze byt odlisna, ale stejne vsechno ridi jeden program, ne?
jasne nikdy to tds nebude, jen nejakej hybrid, ale vykonove to bude stejne, nebo hodne podobne
nemyslim chip jako program co si koupis za 4k ikdyz je odzkousenej a ostatni ho prodavaji za 10k i s flashnutim, ale
ladit program podle brzdy, nebo alespon nejake simulace... ovsem to jsme asi nekde jinde