Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Intercooler na TDS

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Maros
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: pát 04.07.2003 00:00

#21 Příspěvek od Maros »

Originál zaslal Lukas H.
[B]...


Zatim dekuji pane :ucta:

Budu delat vsechno, hledat, platit no chci TDS...
Myslis, ze krome chladice, hadic a trubek nic nepotrebuji a budu mit 143 PS???

Maros
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#22 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Jeste cip a mas ho... :)
N54 PWR
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#23 Příspěvek od skautik Čestný člen »

Originál zaslal Maros
[B]Zatim dekuji pane :ucta:

Budu delat vsechno, hledat, platit no chci TDS...
Myslis, ze krome chladice, hadic a trubek nic nepotrebuji a budu mit 143 PS???

Maros


kdyz to TD nachipujes budes to mit taky :D
hertz1
Registrovaný
Příspěvky: 95
Registrován: pon 24.03.2003 01:00

#24 Příspěvek od hertz1 »

Čau Maros, poslední 2 měsíce řeším přesně to samé. A je to celkem sranda. Tak teda: TDS se liší od TD chladičem, tvarem trubek a hadic, plastovým krytem na motoru/ má jen trochu jiný tvar kvůli jinému vedení hadic/ a nakonec programem v řídící jednotce. Rozdíl motorů poznáš na první pohled - u TD vede ze sání hliníková trubka nad chladičem /vody/ a kolem vzduchového filtru jde přímo do turba. U TDS vede gumová hadice ze sání přímo dolů pod chladič vody , tam se napojí na chl. vzduchu a teprve z něho jde do turba. Pěkně je to vidět na obr. od Lukase. To je TDS.
hertz1
Registrovaný
Příspěvky: 95
Registrován: pon 24.03.2003 01:00

#25 Příspěvek od hertz1 »

Pokračování: Já už mám všechno připravené a teď už jen čekám na volný termín v servisu u známého, který všechno zprovozní. Jinak- pokud bys chtěl, tak ten program pro TDS do počítače ti můžu celkem levně domluvit. Žádný velký zásah, jen se přehraje program na jedné EPROM paměti v řídící jednotce. Mám to vyzkoušené-momentálně jezdím s upraveným TD na výkon 103kW a už to je prima. A co teprve TDS se 128kW a někde kolem 315 Nm !!!! Já už s tím jel !!!!
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#26 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Originál zaslal hertz1
[B]Pokračování: Já už mám všechno připravené a teď už jen čekám na volný termín v servisu u známého, který všechno zprovozní. Jinak- pokud bys chtěl, tak ten program pro TDS do počítače ti můžu celkem levně domluvit. Žádný velký zásah, jen se přehraje program na jedné EPROM paměti v řídící jednotce. Mám to vyzkoušené-momentálně jezdím s upraveným TD na výkon 103kW a už to je prima. A co teprve TDS se 128kW a někde kolem 315 Nm !!!! Já už s tím jel !!!!


A ja ho mam... :) Ale melo by mit jeste o neco malo vic... :P
N54 PWR
Georgis
Registrovaný
Příspěvky: 733
Registrován: pát 21.03.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Georgis »

to herzt: Na kolik typuješ, že ta předělávka i s chipem bude hajcovat???? Kolik do toho vrazíš?
How much money????
Taky bych si dal říct......
hertz1
Registrovaný
Příspěvky: 95
Registrován: pon 24.03.2003 01:00

#28 Příspěvek od hertz1 »

Měl jsem dost štěstí na díly, takže to je celkem sranda - chladič vzduchu 2500,- hadice - 2000,- nějaké blbiny, držáky... 1000,-. Největší palba je ten chip - po velkým smlouvání 9000,-/ a ještě mi jeden dluží za jednu službičku, kdyby byl zájem/. Práce - odhad 2-3000. Jo a ten plastový kryt na motor, ale ten musím objednat nový nebo upravit ten původní, takže cenu ještě nevím. Ale to už je detail.
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od RuDoSh »

cip za 9k? Diesel technik ho maji za 8k (na TDS)
Georgis
Registrovaný
Příspěvky: 733
Registrován: pát 21.03.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od Georgis »

Hmmm..........Slušná cena. Pouvažuji.
hertz1
Registrovaný
Příspěvky: 95
Registrován: pon 24.03.2003 01:00

#31 Příspěvek od hertz1 »

To Lukas - je to možné, v papírech udávají o něco víc, dokonce krou?ák až někde kolem 330Nm! Ale ten známý co to čipuje říká, že to nikdy u starších motorů nešponuje až nadoraz. Navíc u origo TDS je přece jenom malinko odlišná řídící jednotka. Jsou to detaily/ jiné,trochu rychlejší EPROMky atd./, ale těch pár koníků to přece jenom ubere. A tady mluvíme o upraveným a načipovaným TD.
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#32 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Originál zaslal RuDoSh
[B]cip za 9k? Diesel technik ho maji za 8k (na TDS)


Jo ma ho ted ve sleve, jednou ho mel i za 6300... :)
N54 PWR
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#33 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Originál zaslal hertz1
[B]To Lukas - je to možné, v papírech udávají o něco víc, dokonce krou?ák až někde kolem 330Nm! Ale ten známý co to čipuje říká, že to nikdy u starších motorů nešponuje až nadoraz. Navíc u origo TDS je přece jenom malinko odlišná řídící jednotka. Jsou to detaily/ jiné,trochu rychlejší EPROMky atd./, ale těch pár koníků to přece jenom ubere. A tady mluvíme o upraveným a načipovaným TD.


Dokazal by ten kdo Ti to bude delat zvysit plnici tlak? Furt nemuzu nikoho sehnat...
N54 PWR
hertz1
Registrovaný
Příspěvky: 95
Registrován: pon 24.03.2003 01:00

#34 Příspěvek od hertz1 »

Cena slušná, ale záleží jak se to chová. Já mluvím o SW úpravě paměti. Pokud jde o výměnu čipu / procesoru/ v jednotce, tak je s tím spousta problémů. V 99% přestává jednotka komunikovat s diagnostikou, nejde načíst chyby = při jakémkoliv problému jste v háji. Zkuste třeba v Renocaru v Brně říct, že máte vyměněný čip a už se s vámi dál nebudou bavit. Takže - není čip jako čip!
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#35 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Originál zaslal hertz1
[B]Cena slušná, ale záleží jak se to chová. Já mluvím o SW úpravě paměti. Pokud jde o výměnu čipu / procesoru/ v jednotce, tak je s tím spousta problémů. V 99% přestává jednotka komunikovat s diagnostikou, nejde načíst chyby = při jakémkoliv problému jste v háji. Zkuste třeba v Renocaru v Brně říct, že máte vyměněný čip a už se s vámi dál nebudou bavit. Takže - není čip jako čip!


Ne jedna se o to same, zadna vymena pouze prehrani... Na diagnostice v pohode.
N54 PWR
hertz1
Registrovaný
Příspěvky: 95
Registrován: pon 24.03.2003 01:00

#36 Příspěvek od hertz1 »

K tomu tlaku - myslím si, že ne, ale zeptám se. Údajně by tomu měl pomoct ten nový SW, ale presně ti to teď nereknu. Nevím.
Maros
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: pát 04.07.2003 00:00

#37 Příspěvek od Maros »

Originál zaslal hertz1
[B]Pokračování: Já už mám všechno připravené a teď už jen čekám na volný termín v servisu u známého, který všechno zprovozní. Jinak- pokud bys chtěl, tak ten program pro TDS do počítače ti můžu celkem levně domluvit. Žádný velký zásah, jen se přehraje program na jedné EPROM paměti v řídící jednotce. Mám to vyzkoušené-momentálně jezdím s upraveným TD na výkon 103kW a už to je prima. A co teprve TDS se 128kW a někde kolem 315 Nm !!!! Já už s tím jel !!!!


Ahoj Hertzi,

za mesic mam domluvenou vymenu motoru. Muj je v poho no mam moznost koupit levne z 525TDS (cca. 70tis. KM) Uz asi pet let to stoji u chlapika uplne rozmlaceny ze zadu na dvore. No stejne budu potrebovat ten chladic, hadice a trubky. Kdyz jsi to ted shanel, nevis jeste nahodou kde bych to sehnal za rozumnou cenu. Beru hned.

:gobeer:


Dik

Maros
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od bpytlik »

Hele kdyz to ma rozmlaceny ze zadu, shanim trysku ostrikovace na predni sklo (teda jestli to ma e39)...Nenechal by ji za symbolickou cenu??? Co tam ma za interier?
Maros
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: pát 04.07.2003 00:00

#39 Příspěvek od Maros »

Originál zaslal bpytlik
[B]Hele kdyz to ma rozmlaceny ze zadu, shanim trysku ostrikovace na predni sklo (teda jestli to ma e39)...Nenechal by ji za symbolickou cenu??? Co tam ma za interier?


To nevim zjistim, budu informovat... Jo a je to v SK skoro u Ukrajiny (mam tam totiz rodice), no ja tam jezdim takze by nebyl problem....

Zatim
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#40 Příspěvek od skautik Čestný člen »

Originál zaslal hertz1
[B]Měl jsem dost štěstí na díly, takže to je celkem sranda - chladič vzduchu 2500,- hadice - 2000,- nějaké blbiny, držáky... 1000,-. Největší palba je ten chip - po velkým smlouvání 9000,-/ a ještě mi jeden dluží za jednu službičku, kdyby byl zájem/. Práce - odhad 2-3000. Jo a ten plastový kryt na motor, ale ten musím objednat nový nebo upravit ten původní, takže cenu ještě nevím. Ale to už je detail.


ten chip maji v diesel technik za 8k v akcï, teda na vebu to porad prezentujou, tak nevim jestli to jeste plati

no ja hnup jsem si ¨neprecet prispevky pod, ted uz to nesmazu :cry:
Odpovědět