Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Výměna hdrošteftů

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Unregistered

#1 Příspěvek od Unregistered »

Zdravím
Nevíte náhodou jak postupovat při výměně hydrošteftů na Motoru M40. Já jsem vyměnil vačku vahadla A štefty a cvakání nepřestalo. Slyšel jsem že by se tam neměly ty štefty dávat na sucho, ale nevím jak na to.

Díky
Lada Zuzjak
Registrovaný
Příspěvky: 181
Registrován: čtv 22.05.2003 00:00
Bydliště: Žatec, Plzeň
Klubové ID: 2915

#2 Příspěvek od Lada Zuzjak »

Originál zaslal Unregistered
Zdravím
Nevíte náhodou jak postupovat při výměně hydrošteftů na Motoru M40. Já jsem vyměnil vačku vahadla A štefty a cvakání nepřestalo. Slyšel jsem že by se tam neměly ty štefty dávat na sucho, ale nevím jak na to.

Díky

No ja kdyz sem je cistil tak sem vzal nechal je v toulenu, pak je rozhejbal, a pak sem je 2x zmacknul pod olejem aby nebyly upne suchy ale pokud vim tak to nevadi, melo by to tak 30s cvakat a pak by se meli naplnit olejem a prestat to.
V jakem byla stavu ta vacka a vahadla?? bylo na nich nejak moc videt opotrebeni?
Unregistered

#3 Příspěvek od Unregistered »

Ta vačka měla 190k ale podle mých informací údajně totiž dochází k tomu že se ten šteft nevyplní celej olejem a zůstane zavzdušněněj a pak to cvaká. Jeden starej jsem zkoušel rozebrat a vypadá to že k tomu opravdu může docházet. Tak nevím. Údajně o tom psali na nějakem německém fóru.
Pítr

#4 Příspěvek od Pítr »

tak už jsem je taky rozhejbal ,měl jsem jen technický benzin ,soupnul jsem je tam skoro na sucho ,a jak říká L.Z. pár sekund to zacvaka a v poho ,jen jedno cvakalo o chvíli dýl
Odpovědět