Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Kompresor pod haubnou
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2529
- Registrován: úte 19.03.2002 01:00
- Bydliště: Trutnov
- Klubové ID: 66
- Kontaktovat uživatele:
nejdražší a nejsložitější je přeprogramování jednotky, málo kdo u nás si na to troufne ( zkušenost z poptávek ) jo a nesmíš plnit víc jak 0,3 baru jinak to chce jinný vnitřnosti :bigok: kdybch nemusel dávat mladý Brouka do kupy a neměk jiná rozhodnutí do života tak se montáž provádí. Chtěl jsem montovat G-lader od VW, je sice poruchovej ale snadnější montáž, někde na foru je o tom už diskuze.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2529
- Registrován: úte 19.03.2002 01:00
- Bydliště: Trutnov
- Klubové ID: 66
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal rene kurc
Chlapi,chlapi to jsou tu samé kompresory a pikačoviny.Mno nevím,ale taková úprava musí bejt trochu na úrovni a pak je to trochu dražší špás a hlavně auto musí být v cajku bo se to za chvíli začne sypat.No nevím jestli není lepší koupit auto které má trochu síly už v sérii.
nic ve zlím, ale když jsem kupaval auto, stál benál 32kč/l a prachy na Mko taky nebyly, no a když se svým autem mazlíš tak tam raději napasuju kompresor něž abych ho prodal a koupil třeba nějekou dojebanou 325i a musel do ní vše znovu investovat. A jak je u nás známo málo kdo ti znodnotí nový tlumiče, gumy, náplně atd.....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1220
- Registrován: čtv 16.05.2002 00:00
- Bydliště: Lomnice
- Klubové ID: 1028
Originál zaslal rene kurc
Ale jesný,je to jen můj názor.Je logické,že když do toho nastrkáš balík nikdo ti to nezaplatí.Tak to bohužel chodí,ale když se někdo bude rozhodovat tak určitě raději koupí auto v cajku než vyjetou mrdku!!!
Vono je to taky o tom, že se u nás nedá nikomu věřit. Kdybych se mohl spolehnout, že chlápek auto servisoval, před X tisíci kilometrama měnil rozvoďák atd. atd., tak mu to zhodnotím. Jenže tady je lepší všechny tyhle věci po koupi udělat znova. Pro jistotu. Lidi toho nakecaj, ale pravda je většinou úplně jiná...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2529
- Registrován: úte 19.03.2002 01:00
- Bydliště: Trutnov
- Klubové ID: 66
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal rene kurc
Ale jesný,je to jen můj názor.Je logické,že když do toho nastrkáš balík nikdo ti to nezaplatí.Tak to bohužel chodí,ale když se někdo bude rozhodovat tak určitě raději koupí auto v cajku než vyjetou mrdku!!!
myslím že nejdůležitější je říct chyby předem, sice si tím jenom pohoršíš při prodeji, ale dušička má klid.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 763
- Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal rene kurc
Chlapi,chlapi to jsou tu samé kompresory a pikačoviny.Mno nevím,ale taková úprava musí bejt trochu na úrovni a pak je to trochu dražší špás a hlavně auto musí být v cajku bo se to za chvíli začne sypat.No nevím jestli není lepší koupit auto které má trochu síly už v sérii.
Seš sám pikačovina

Základ je sehnat levně dobrý kompresor, což Eaton 64 z 230 CLK splňuje. Pak je třeba spočítat řemenice, vymyslet uchycení kompresoru, udělat pro něj místo (přeházet různý nádržky ostřikovačů zleva doprava a zprava doleva), a všechno upravit tak aby se dal napojit na sání (a? žije 80tka nerez trubka a nerez kolena, případně silikonový hadice). Kompresor napojit a klidně s ním jezdit.
No a pak nechat udělat benzínovou mapu do ŘJ. Zkušený čiptuner ho zvládne udělat, jde jen o výpočty a výpočty. Je taky potřeba (v závislosti na hodnotě max. plnícího tlaku) vyměnit vstřikovače za výkonnější.
Každopádně s mírným přeplňováním 0.3-0.5 bar není ani potřeba hýbat s kompresním poměrem ani s ničím jiným a 30-40% výkonu a krou?áku je doma.
Shreku moc si mě nepochopil,chtěl jsem jen říct,že když se někdo chce pustit do takových úprav tak asi chce dost nadupaný výkon a mně by docela sralo když do úpravy motoru 1,8 dám balík a nakonec mě sériová 325ka pojede.V tom případě se mi zdá logičtější ta tvoje připomínka o M3 v USA.Já ale zatím nic takového neplánuju ,mám jednu z prvních r.v.92 a i když motor jede zatím zdravě i ve 200tkm tak si mislím,že by moc dlouho už nemusel vydržet.A náhradní v garáži nemám.
A taky nemám bohatýho ta?ku,který by mě sponzoroval.A jinak plánuju nějakou dobu ještě pojezdit a pak to vyměnit za nějakou voňavou 3,2ku.Můj názor na úpravu motoru je takovej,že by měl mít málo najeto aby to vydržel či kompletně ho celý udělat včetně výměny některých dílů za speciélní a zesílené na takové úpravy stavěné,ale to jsme finančně úplně jinde.Není problém načipovat tdi octavku a dostat 30ps za 10k,když klekne koupím nový motor za 20k! Ale u emka za to nekoupíš ani hlavu-stojí přes 100k.