Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

motor is

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Klubové ID: 66
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Klakson »

tak mám dotaz na majitele 318is, nezkoušel někdo z vás zpřáhnout obě klapky sání aby šli hned od spodu, dělá se to u karburátorů tak mě to jen tak napadlo :walk: :walk:
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#2 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

kdyby to melo smysl, udelali by to INGženýři v Bmw rovnou :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Klubové ID: 66
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Klakson »

no není pravda z důvodu spotřeby asi ne, u karburátorů to je to samý, když dáš speciální sání od dibas dynamic ti taky přidá na výkonu
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Klubové ID: 66
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Klakson »

no dneska jsem to zkoušel, motor bude asi trochu víc žrát a mohl by bejt živější od spodu, zkusím to nějak převíst do praxe a svíst se s tím.
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od patras Čestný člen »

Originál zaslal Klakson
no dneska jsem to zkoušel, motor bude asi trochu víc žrát a mohl by bejt živější od spodu, zkusím to nějak převíst do praxe a svíst se s tím.


Tak jak to dopadlo ??? Nechtělo by to spíš turbíčko ??
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Klubové ID: 66
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Klakson »

nerealizovalo se, třeba v koloně by hodně trpěla spojka, ale na sprinty by to bylo dobrý, turbo ne, spíš kompresor Eaton 64 :D , ale přemýšlím stále o V8 :P :D
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od patras Čestný člen »

Originál zaslal Klakson
nerealizovalo se, třeba v koloně by hodně trpěla spojka, ale na sprinty by to bylo dobrý, turbo ne, spíš kompresor Eaton 64 :D , ale přemýšlím stále o V8 :P :D


Mám známýho úpravce, co do 318is dává upravený turbo z Corrada (G60) s pohonem přímo na řemenici. Přeprogramuje se počítač a výsledkem je 215HP. cena je 20k to není tak špatný (myslím poměr cena / přidaný výkon )
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#8 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

to je hodne slusny ... slo by to na m43? Kdyby to hodilo nejakej 160-170HP .. sel bych do toho
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od patras Čestný člen »

Originál zaslal LOPOLO
to je hodne slusny ... slo by to na m43? Kdyby to hodilo nejakej 160-170HP .. sel bych do toho


Určitě se ti zeptám, budu s ním mluvit v Pondělí. Jo a nabízí mi k tomu šestikvalt převodovku, takže se při řazení dostanu vždycky na krou?ák, akcelerace se pa hoooodně zlepší (do 6,5s na 100km/h). Vypadá to dobře.
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Klubové ID: 66
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Klakson »

Originál zaslal patras
Mám známýho úpravce, co do 318is dává upravený turbo z Corrada (G60) s pohonem přímo na řemenici. Přeprogramuje se počítač a výsledkem je 215HP. cena je 20k to není tak špatný (myslím poměr cena / přidaný výkon )


to si děláš prdel s tou cenou ne? jestli auto neprodám tak do toho jdu, potřeboval bych ale více informací :eek: a to honem.
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Klubové ID: 66
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Klakson »

ale Corádo ma G-lader, to není klasický turbo, kdyby to za ty samý prachy udělal i s tím kompresorem Eaton 64, tak se z toho zblázním, ten se montuje do Mercedesu 200k a 230k, zkus toto poptat, ale hlavně hlavně to info, jde mě hlavně o to aby to motor přežil a po 1000km nevypustil ducha :D :walk:
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#12 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

nechci sirit paniku :-) v tabore 4 valcu, ale postupne se zacinam priklanet na stranu ty tupy hmoty s 6 hrncema....
“Ability is what you're capable of doing.”
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Klubové ID: 66
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Klakson »

zejtra se rozhodne, když si maník odveze káru, bude 325i když ne, tak bude V8 :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od patras Čestný člen »

Originál zaslal Klakson
ale Corádo ma G-lader, to není klasický turbo, kdyby to za ty samý prachy udělal i s tím kompresorem Eaton 64, tak se z toho zblázním, ten se montuje do Mercedesu 200k a 230k, zkus toto poptat, ale hlavně hlavně to info, jde mě hlavně o to aby to motor přežil a po 1000km nevypustil ducha :D :walk:


Zeptám zeptám v Úterý budu moudřejší ...... :D
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od bpytlik »

Originál zaslal Hanz
nechci sirit paniku :-) v tabore 4 valcu, ale postupne se zacinam priklanet na stranu ty tupy hmoty s 6 hrncema....


Copak copak, uz litas s 328i??? :))
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#16 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

jeste ne, ale udelal jsem chybu a chvilku ridil 323i sedana znameho...
“Ability is what you're capable of doing.”
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od bpytlik »

:) :) :) :)
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Klubové ID: 66
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Klakson »

Originál zaslal patras
Zeptám zeptám v Úterý budu moudřejší ...... :D


tak co? už něco víš?
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#19 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

tak co? bude V8? :-)))
“Ability is what you're capable of doing.”
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6974
Registrován: ned 29.06.2003 00:00
Klubové ID: 76

#20 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Hanz tak když už jsi u tý 323 tak tady u nás v BMW má maník kusovku jak z linky.Rok 97 najeto or. asi 60k po paní MUDr v plné náloži.Koupil to a hned na to hodil komplet,ale uplně nový M packet včetně kol.No nevím,ale počítám tak 250k do toho nacpal-jo a jezdí v obleku,ale na té bílé kuži má sáčky!!!TIP TOP-KDYBY TO BYLA M3 TAK HO PROSIM A? MI JI PRODÁ!
Odpovědět