Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
motor chcípá....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 410
- Registrován: úte 29.04.2003 00:00
- Bydliště: Karlovarsko
- Klubové ID: 257
- Kontaktovat uživatele:
potřebuju poradit co si myslíte že je špatně a kde je závada:
1) když jedu dýl tak 180-200 po dálníci, potom náhle zpomalim na nejakych 20km/h tak motor normálka chcípne, jde sice nastarovat klíčkem... ale tohle by delat určite neměl...
2)nefunguje mi ted klima, je neco s kompresorem nebo spojkou v kompresoru. ale co nechapu je to ze kdyz mam klimu vyplou a dam foukani do plna tak to stejne nefouka, musim kvůli tomu zapnout klimu (čudlík klimy) on se rozsvítí, vše začně normálně foukat jak by mělo, logicky ale jen normal vzduch z venku...
1) když jedu dýl tak 180-200 po dálníci, potom náhle zpomalim na nejakych 20km/h tak motor normálka chcípne, jde sice nastarovat klíčkem... ale tohle by delat určite neměl...
2)nefunguje mi ted klima, je neco s kompresorem nebo spojkou v kompresoru. ale co nechapu je to ze kdyz mam klimu vyplou a dam foukani do plna tak to stejne nefouka, musim kvůli tomu zapnout klimu (čudlík klimy) on se rozsvítí, vše začně normálně foukat jak by mělo, logicky ale jen normal vzduch z venku...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 410
- Registrován: úte 29.04.2003 00:00
- Bydliště: Karlovarsko
- Klubové ID: 257
- Kontaktovat uživatele:
to georgis: no jedu jedu třeba hodinu po dalnici rychle (je to asi důležitý protože jinak se mi to ještě za měsíc nestalo) a předevčírem po ceste z blavy 2x !!
jednou před přechodem a potom na benzínce, proste přibzďuju normalka zpomalym až tam dam neutral (teda aspon myslim, to jen tak lehce popojiždim cca 10-20km/h) a hned jak tam asi dam ten neutral tak to chcipne jakoby došel benzin, žádný cukání nic, proste motor vypne. jakmile otočim kličkem zapalovani, tak motor naskočí bez nějakých problémů. je fakt že mam problem s teplým startem, ale to by snad nemelo primo souviset. souvisi to určite s tim když jedu rychle a pak hodne zpomalim.
každopádně sem chtěl slyšet názory lidi, protoze kdyz to nekam dam, tak nechci aby me oškubali...
jednou před přechodem a potom na benzínce, proste přibzďuju normalka zpomalym až tam dam neutral (teda aspon myslim, to jen tak lehce popojiždim cca 10-20km/h) a hned jak tam asi dam ten neutral tak to chcipne jakoby došel benzin, žádný cukání nic, proste motor vypne. jakmile otočim kličkem zapalovani, tak motor naskočí bez nějakých problémů. je fakt že mam problem s teplým startem, ale to by snad nemelo primo souviset. souvisi to určite s tim když jedu rychle a pak hodne zpomalim.
každopádně sem chtěl slyšet názory lidi, protoze kdyz to nekam dam, tak nechci aby me oškubali...

Tak problém se chcípáním řešim už dlouho a na nic sem nepřišel. Dvakrát sem to nechal napíchnout a nic, teda žádnou závadu comp nevyhodil. Prošel sem kde co a nic a motor si pořád vede svou. Dojíždím na kvalt ke křižovatce nohu na brzdě, šlápnu spojku zhasne. Otočim klíčem a naskočí jako nic. A problém teplýho startu mam taky, takže mi připadá, že s tim možná má něco společnýho. V jednom nejmenovanym autorizovanym servisu mi přijímací technik řek, jo pane, tohle ty auta dělaj. Nejraděj bych mu roztrh hubu za takovýhle řeči, protože nevěřim, že by fabrika neco takovýho připustila. Mam podezření na řídící vstřik nebo na čidlo otáček, ale to by se přeci ukázalo na výčtu závad. Už to ani neřešim, hlídám si otáčky a když je nenechám spadnout pod 1500 tak nic neudělá.
Takže sem tě určitě nepotěšil a když na něco přijdu tak to sem hodim.
Takže sem tě určitě nepotěšil a když na něco přijdu tak to sem hodim.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 268
- Registrován: stř 23.10.2002 00:00
- Bydliště: Luhačovice
- Kontaktovat uživatele:
tak mozna vas to potesi, ale resim stejny problem... dobrzduju, davam spojku a otacky vyskoci a pak leti dolu a nekdy to neudrzi a chcipne
slysel jsem ze by to mozna mohl byt podpaleny valec.. zkusim nekde premerit tlaky
ale tlaky vstriku merit nemusim protoze mi to dela na plyn i na benzin a ty maj kazdy svoje vstriky
myslel jsem si puvodne ze to bude neco se zapalovanim, ale rozdelovac+kabely+svicky vymenene a porad nic
slysel jsem ze by to mozna mohl byt podpaleny valec.. zkusim nekde premerit tlaky
ale tlaky vstriku merit nemusim protoze mi to dela na plyn i na benzin a ty maj kazdy svoje vstriky
myslel jsem si puvodne ze to bude neco se zapalovanim, ale rozdelovac+kabely+svicky vymenene a porad nic
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 410
- Registrován: úte 29.04.2003 00:00
- Bydliště: Karlovarsko
- Klubové ID: 257
- Kontaktovat uživatele:
hmm tak to je zajímavý... nevim podle mě by v každým servisu BMW, který si tak chce říkat a být jím (samozřejmě si za to nechat zaplatit) měli přijít na to v čem je chyba a závada, jak na to nepřijdou, tak to můžou zavřít
( doufam že nebudu muset jezdit do servisu do němec 
jinak k tý 2) mam nabidku na kompresor z 325tds z německa takze ho asi kupuju, akorat doufam ze to da nekdo dohromady tak aby to fachalo. nezna nekdo nekoho schopnýho? mame tady známýho, ten dělal u renaultu a ted ma svůj servis, je celkem zodpovědný a šikovný, akorat děla víceméně jen renault. ale taky mi řekl že ten dosavadní kompresor vypada vykuchanej...


jinak k tý 2) mam nabidku na kompresor z 325tds z německa takze ho asi kupuju, akorat doufam ze to da nekdo dohromady tak aby to fachalo. nezna nekdo nekoho schopnýho? mame tady známýho, ten dělal u renaultu a ted ma svůj servis, je celkem zodpovědný a šikovný, akorat děla víceméně jen renault. ale taky mi řekl že ten dosavadní kompresor vypada vykuchanej...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 733
- Registrován: pát 21.03.2003 01:00
- Klubové ID: 162
- Kontaktovat uživatele:
Problém se chcípáním motoru ve volnoběžných otáčkách zapla?pánbůh nemám a stále si myslím, že to bude v řídící jednotce, která z nějakých důvodů zastaví dodávku nafty. S tím teplým startováním to mám taky a už jsem si zvykl. Prostě pořádnou baterku a? to točí jak strhané. Vím že je to fakt normální. Potvrdili mi to i v Bosch servise ve Frýdku Místku. Jinak si přečti toto: http://forum.bmwklub.cz/showthread.php?s=&threadid=1278
Zkusil bych Bosch servis na to chcípání. Tu závadu musí najít.....
Zkusil bych Bosch servis na to chcípání. Tu závadu musí najít.....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
a proc ho jeste nemas ? :)on by ti teda stejne nepomoh
podivat se na pumpu benzinu a vymenit ji, coz je zbytecna nakladna blbost pac v ni odejde akorat ten ventil, takze smiknout hadici hned za pumpou a dat tam jednocestny ventil, cislo sem hodim az ho nekde najdu, hlavne si to dej na hadici z pumpy ven a ne dovnitr
Druha varianta, taky u baworu obvykla je ze ti netesni nejakej vstrik:
Takze princip cely show, na vedeni benzinu je na pumpe ventil, pak vedou hadice do motoru a tam je jeste tlakovej regulator, bud ti tece nejakej vstrik a proto je ve valci benzin a je to prezrany a nechce to napoprvy chytnout ale to si nechame napotom, druha varianta je ze akorat netesni ta pumpa a z hadice to vytece zpet do nadrze,takze to chytne na ty zbytky za tlakovym regulatorem ale chcipne protoze pumpa tam nestihne dotlacit benzin, takze si koupis tohle: 16 14 9 068 988, asimilujes to do systemu a bud se tvuj problem vyresi, nebo ne, kdyz ne, tak je cesta na vstriky, s tim ventilem to je znamej problem, do urcitejch modelu, doporucuju zacit timhle, protoze jestli si dobre pamatuju ten ventil stoji 90kc, takze to neni zas tak zbytecna investice.
podivat se na pumpu benzinu a vymenit ji, coz je zbytecna nakladna blbost pac v ni odejde akorat ten ventil, takze smiknout hadici hned za pumpou a dat tam jednocestny ventil, cislo sem hodim az ho nekde najdu, hlavne si to dej na hadici z pumpy ven a ne dovnitr

Druha varianta, taky u baworu obvykla je ze ti netesni nejakej vstrik:
Takze princip cely show, na vedeni benzinu je na pumpe ventil, pak vedou hadice do motoru a tam je jeste tlakovej regulator, bud ti tece nejakej vstrik a proto je ve valci benzin a je to prezrany a nechce to napoprvy chytnout ale to si nechame napotom, druha varianta je ze akorat netesni ta pumpa a z hadice to vytece zpet do nadrze,takze to chytne na ty zbytky za tlakovym regulatorem ale chcipne protoze pumpa tam nestihne dotlacit benzin, takze si koupis tohle: 16 14 9 068 988, asimilujes to do systemu a bud se tvuj problem vyresi, nebo ne, kdyz ne, tak je cesta na vstriky, s tim ventilem to je znamej problem, do urcitejch modelu, doporucuju zacit timhle, protoze jestli si dobre pamatuju ten ventil stoji 90kc, takze to neni zas tak zbytecna investice.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 30
- Registrován: pát 18.04.2003 00:00
- Bydliště: Liptovsky Mikulas, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Mne sa to v poslednej dobe stava na 320i/1994. Nemusim ist ani prilis rychlo, staci ze idem suvisle 80 -120km/h asi tak 20min a ked hodim neutral a necham klesnut otacky motora pod 1000 ot/min, motor zhasne. Je to neprijemne lebo prestane fungovat posilovac riadenia a auto je dost neovladatelne. Ale motor bez problemov hned naskoci a normalne drzi volnobezne otacky. Zatial som este nemal cas sa tomu venovat, ale ani neviem kde zacat.