Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Servo
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 64
- Registrován: čtv 09.01.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
to Baxon: akorat mi z toho kvapka olej, a musim furt dolejt. zatim no many na vymenu celej pumpy, (min 3000 za pumpu, plus praca a cas), a na vykend potrebuju na moravu z prahy, tak jsem se ptal informativne, jestli mi to fak odejde, co se stane, ponevac nerad bych tu caru tahal. Jinak samozrejme oprava je uz v blizsim planu.
Ale kdyz uz tak se ptam, jestli se da na tom pumpe vymenit jenom nejake tesneni, nebo kdyz mi to kvapka, tak stejne musim vymenit cely?
Ale kdyz uz tak se ptam, jestli se da na tom pumpe vymenit jenom nejake tesneni, nebo kdyz mi to kvapka, tak stejne musim vymenit cely?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal Fbee
to Baxon: akorat mi z toho kvapka olej, a musim furt dolejt. zatim no many na vymenu celej pumpy, (min 3000 za pumpu, plus praca a cas), a na vykend potrebuju na moravu z prahy, tak jsem se ptal informativne, jestli mi to fak odejde, co se stane, ponevac nerad bych tu caru tahal. Jinak samozrejme oprava je uz v blizsim planu.
Ale kdyz uz tak se ptam, jestli se da na tom pumpe vymenit jenom nejake tesneni, nebo kdyz mi to kvapka, tak stejne musim vymenit cely?
to je divny ze by chcala pumpa, spis za to muzou hadice
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1220
- Registrován: čtv 16.05.2002 00:00
- Bydliště: Lomnice
- Klubové ID: 1028
Originál zaslal Hanz
proc by to neslo? zkousels to? prave ze je to celkem ok... jsem chvilku jel bez remene a no problemo /kdyz si odmyslim netocici se vodni pumpu a altik/![]()
Mno, možná si na to jde zvyknout, ale když mně chcíplo podávací čerpadlo a motor, tak zahnout do odbočky na parkoviště byla opravdu fuška. Humus.
Tak jsem o vikendu vymenil loziska a napinak klinaku a klapani nezmizelo. Jelikoz jsem loziska nakonec musel koupit v bmw pac jsem druhovyrobu nesehnal, tak jsem narazil na supr servisaka u Bychla. Auto me zkouknul a oznamil, ze klapani by mohlo byti ze serva. Koukal jsem na olej co v nem je.. je ho tam dost, ale je cernej coz se me nejak nezda... prijde me uz dost jetej. Za jakej tip ho vymenit.. mate nejakou osvedcenou znacku?
2 DonT- nevim jestli ti to pomuze, ale kdyz mi zacala odchazet vodni pumpa, tak se ozyvaly mechanicke razy a cvakani odnekud z motoru, takze jsem nejdrivn myslel, ze to delal retez... pak se zacalo srat lozisko na klime /na spojce/ a prenaselo se taky tak uplne nesmyslne jinam /dostalo koupel zazracnym olejem a uplne v poho.... zatim
/
2 Fbee- mam pro tebe ten plastovej podbeh

2 Fbee- mam pro tebe ten plastovej podbeh
“Ability is what you're capable of doing.”
Originál zaslal Hanz
2 DonT- nevim jestli ti to pomuze, ale kdyz mi zacala odchazet vodni pumpa, tak se ozyvaly mechanicke razy a cvakani odnekud z motoru, takze jsem nejdrivn myslel, ze to delal retez... pak se zacalo srat lozisko na klime /na spojce/ a prenaselo se taky tak uplne nesmyslne jinam /dostalo koupel zazracnym olejem a uplne v poho.... zatim/
2 Fbee- mam pro tebe ten plastovej podbeh
Tohle cvakani jde z druhe strany motoru nez je klima. Prikladal jsem sroubihovak a nejvic to mlatilo od altiku nebo serva aspon me to tak prislo je to takovy cvakani ktery se zacalo ozyvat po vymene klinaku. Celej obvod je ted zatizenejsi a tak to muze prakticky delat cokoli, ale jak rikam poslechem od sroubovaku to vypada bud na servo nebo lozisko altiku. Mozna ta vodni pumpa.., ale u te nemam vubec tucha kde se v motoru vyskytuje.. nekde u serva? A co ta kapalina do serva nemuze to delat treba ona? Jak rikam je cerna coz jsem snad jeste nevidel. Zatim jsem mel tu cest z hydraulikou jen zelenou nebo cervenou a co znacka doporucis nco nebo je to lautr fuck?:D
Tohle bych ta asi naljt mohl coz? Kolik se tam vleze a kde je vypustak? Za radu predem diiiik:ucta:
Castrol TQ Dexron lll
Olej pro automatické převodovky SAE 75W-80W, API GL 3/4 na minerální bázi, který může být podle předpisu výrobce použit ve všech automatických převodovkách osobních a nákladních automobilů a v servořízeních. K přednostem patří vysoká odolnost vůči oxidaci, nízká pěnivost, stabilní hodnota třecího odporu a dobrá tekutost za nízkých teplot. Schválen dle norem Dexron III (G-34427), Ford (Mercon M-941009), Allison C4 (20652194), MB 236.1+236.5, ZF TE-ML 03, 09 & 14, Voith G607, MAN 339 Type F, Volvo, Opel.
Castrol TQ-D
Olej pro všechny automatické převodovky SAE 75W a servořízení, pro které je požadováno splnění ATF dle dřívější specifikace General Motors Dexron II D. Schválen dle norem MB 236.6, ZF TE-ML 09.:
Castrol TQ Dexron lll
Olej pro automatické převodovky SAE 75W-80W, API GL 3/4 na minerální bázi, který může být podle předpisu výrobce použit ve všech automatických převodovkách osobních a nákladních automobilů a v servořízeních. K přednostem patří vysoká odolnost vůči oxidaci, nízká pěnivost, stabilní hodnota třecího odporu a dobrá tekutost za nízkých teplot. Schválen dle norem Dexron III (G-34427), Ford (Mercon M-941009), Allison C4 (20652194), MB 236.1+236.5, ZF TE-ML 03, 09 & 14, Voith G607, MAN 339 Type F, Volvo, Opel.
Castrol TQ-D
Olej pro všechny automatické převodovky SAE 75W a servořízení, pro které je požadováno splnění ATF dle dřívější specifikace General Motors Dexron II D. Schválen dle norem MB 236.6, ZF TE-ML 09.:
Originál zaslal darmon
to se vypousti tak ze ti praskne hadice))))))) jinak bude tam tak +/- 1.5 litru ty kapaliny, dve litrovy flasky ti musi stacit
Dik moc! Me sice nepraskla hadice, ale jak jsem psal, aby mela hydraulcka kapalina cernou barvu tak to jsem jeste nevidel.. vlastne ted uz jo a jako moc zdrava barva se me to nezda..:bigok: meli by jsme dohodnout ten sraz aby jsi me to zkouknul a pohanil:bigok: Neni na tebe nejakej tel? Kdyz budes mit naladu hod me ho do posty dik.