Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

slabiny motoru 2,5 TDs ??

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#21 Příspěvek od Petr_1 »

Jo, čet sem to. Ale neni řešení překopat žhavení natvrdo. Náhodou přeženeš dobu žhavení a sou v hajzlu. Ještě sem neměřil otevírací tlaky vstřiků. jsou slyšet, že tlučou. Bůh vi na co jezdil ten předemnou.
Georgis
Registrovaný
Příspěvky: 733
Registrován: pát 21.03.2003 01:00
Klubové ID: 162
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Georgis »

Originál zaslal Petr
Jo, čet sem to. Ale neni řešení překopat žhavení natvrdo. Náhodou přeženeš dobu žhavení a sou v hajzlu. Ještě sem neměřil otevírací tlaky vstřiků. jsou slyšet, že tlučou. Bůh vi na co jezdil ten předemnou.


Jo taky jsem se divil co jsem našel v palivovém filtru. :ble:
Tankuji naftu hlavně na shelce nebo aralce a ještě přidávám aditivum.:)
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od bpytlik »

Coze??jake aditivum??na co to je??? Myslim ze se "starou" 325td muzes tankovat kdekoliv a skoro cokoliv:) Mit novou 330d tak uz je to o necem jinem,ale ty stare motory s nizkyma tlakama snesou hodne:)
Fil
Registrovaný
Příspěvky: 626
Registrován: pon 24.02.2003 01:00
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Fil »

Jo, nedalo mi to, a ptal sem se otce, kdy bude měnit ty žhaviče, a nebude.....že je nechával proměřovat a všecky jsou naprosto v pořádku:mimco: , tak....:dunno: .........jinak výkon OK, volnoběh OK.Jen ten teplej start, jen von...:devil2: ....že by se to přechlastávalo?:drink2: :drink3: :drink: :zmateny:
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#25 Příspěvek od Petr_1 »

Originál zaslal bpytlik
ty stare motory s nizkyma tlakama snesou hodne:)


Ale taky tam nemůžeš nalejt kdejakou sračku a i u renomovaný firmy jako je aral sem nabral šunt, ale to je spíš vo obsluze pumpy než vo kvalitě kterou tam přivezou.
Georgis
Registrovaný
Příspěvky: 733
Registrován: pát 21.03.2003 01:00
Klubové ID: 162
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od Georgis »

Originál zaslal bpytlik
Coze??jake aditivum??na co to je??? Myslim ze se "starou" 325td muzes tankovat kdekoliv a skoro cokoliv:) Mit novou 330d tak uz je to o necem jinem,ale ty stare motory s nizkyma tlakama snesou hodne:)


To nemyslíš vážně??? Lejt tam kdejakou sračku......
U tebe 120 tis. km je starý motor??? Já bych řek , že je u báwa tak akorát zajetý. A aditivum prakticky vylepšuje naftu.
Zeptej se na to nějakého diagnostika co dělá diesely. Určitě mi to potvrdí.
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#27 Příspěvek od Petr_1 »

Tou kdejakou sračkou sem myslel naftu od rádoby prodejců v zastrčený čerpačce v bejvalim statku.
RostaO
Registrovaný
Příspěvky: 603
Registrován: pon 17.02.2003 01:00
Bydliště: Brno

#28 Příspěvek od RostaO »

...ufff, teda v JZD bych asi netankoval....ale to delsi zhaveni je zcela standardni problem...ten uz jsem prestal resit...


Jo k praskani hlavy....MUSI se dodrzovat dostatek chladici kapaliny a NESMI se to uvarit. Proste UVARIT = PRASKLA HLAVA....jinak ja mam originalni hlavu a mam najeto neco pod 400tkm
Maverick
Registrovaný
Příspěvky: 131
Registrován: pát 18.04.2003 00:00

#29 Příspěvek od Maverick »

To co přežila moje stará 524td........., měla repasovanou hlavu, několikát uvařaný motor v Chorvatsku, to by nevydržel žádný jiný diesel. To jak někteří nadávají BMW = problémy s hlavou...tak v první řadě se svojí:D :D :D :D
Když jsem se vrátil z dovolené byl jsem přesvědčen, že hlava bude v:prdel: :prdel: :prdel2: teprve po půl roce se to projevilo... profouklo těsnění mezi 1a2válcem. A po výměně těsnění jezdil zas v poho. Na bawo prostě nedám dopustit :potlesk: :potlesk: :potlesk: :D
Georgis
Registrovaný
Příspěvky: 733
Registrován: pát 21.03.2003 01:00
Klubové ID: 162
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od Georgis »

Originál zaslal Maverick
To co přežila moje stará 524td........., měla repasovanou hlavu, několikát uvařaný motor v Chorvatsku, to by nevydržel žádný jiný diesel. To jak někteří nadávají BMW = problémy s hlavou...tak v první řadě se svojí:D :D :D :D
Když jsem se vrátil z dovolené byl jsem přesvědčen, že hlava bude v:prdel: :prdel: :prdel2: teprve po půl roce se to projevilo... profouklo těsnění mezi 1a2válcem. A po výměně těsnění jezdil zas v poho. Na bawo prostě nedám dopustit :potlesk: :potlesk: :potlesk: :D


Takže se mám na co těšit: V srpnu s tím jedu do Italie..........
Ocasek
Registrovaný
Příspěvky: 946
Registrován: sob 15.03.2003 01:00

#31 Příspěvek od Ocasek »

Originál zaslal RostaO
...ufff, teda v JZD bych asi netankoval


si kup auto na metanovej pohon :D
fornax
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: čtv 13.03.2003 01:00
Bydliště: Třinec

#32 Příspěvek od fornax »

Georgis: Nic se neboj Itálie je téměř po rovině:walk: :walk: :walk: :bigglases
marwal
Registrovaný
Příspěvky: 410
Registrován: úte 29.04.2003 00:00
Bydliště: Karlovarsko
Klubové ID: 257
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od marwal »

tak sem přijel s novym autem domu. cesta byla neskutečně krásná, jel sem 90 a vychutnával si to....
přešel sem z mazdy 626,rv93,2litr na 325tds a to je uplně ale uplne jiny svet....:-)
tak uz jen poradny autohifi a at stroj slouží
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Klubové ID: 356

#34 Příspěvek od Martinéz »

ja teda beru naftu v pze na zbraslavi za 21kc a no problem, jezdi tam kazdej.
Georgis
Registrovaný
Příspěvky: 733
Registrován: pát 21.03.2003 01:00
Klubové ID: 162
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od Georgis »

Originál zaslal Dan Ďurček
Georgis: Nic se neboj Itálie je téměř po rovině:walk: :walk: :walk: :bigglases


Taky jsem slyšel. Samá dálnice. :walk: :walk: :walk:

Už se těším:D :D :D
Georgis
Registrovaný
Příspěvky: 733
Registrován: pát 21.03.2003 01:00
Klubové ID: 162
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od Georgis »

Originál zaslal marwal
tak sem přijel s novym autem domu. cesta byla neskutečně krásná, jel sem 90 a vychutnával si to....
přešel sem z mazdy 626,rv93,2litr na 325tds a to je uplně ale uplne jiny svet....:-)
tak uz jen poradny autohifi a at stroj slouží


Gratuluji......... Taky jsi na to přišel že:"Někomu stačí auto, jiný potřebuje BMW"
Fil
Registrovaný
Příspěvky: 626
Registrován: pon 24.02.2003 01:00
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od Fil »

BMW!..BMW!...und nur BMW, jinak nevíš co je to radost z jízdy..........:banan:
Takže a? slouží:gopivo: Jenom nedbu moc nahlas, jinak budeš jak já.....tata říká že to řve jak u blbejch:debilek:asi má částečně pravdu.......
Prox
Registrovaný
Příspěvky: 317
Registrován: ned 30.03.2003 01:00
Bydliště: Praha

#38 Příspěvek od Prox »

Originál zaslal Martinéz
ja teda beru naftu v pze na zbraslavi za 21kc a no problem, jezdi tam kazdej.


Fakt jo, no ja tam bydlim ale beru benzin tak na cenu nafty nacumim, ale je fakt ze je to tady vzdycky dost levny narozdil od aralek atd. v okoli smichova
marwal
Registrovaný
Příspěvky: 410
Registrován: úte 29.04.2003 00:00
Bydliště: Karlovarsko
Klubové ID: 257
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od marwal »

jsem blazen do autohifi, uz mam zesik od RF, BD1500.1 jejich nejsylnější monoblok na SW, má do 2 ohmu 1656 W RMS na certifikatu, co me ještě potěšilo je že ma bawo beterku v kufru, nebudu muset tahat dlouhy kabely, ale zase nevim jestli je v pohode kabel co vede od altiku do baterky prez cely auto :-)) jinak me taky prekvapila kapacita a velikost baterky, to se na vykony hodi....
Shrek
Registrovaný
Příspěvky: 763
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od Shrek »

Kabel je dobře 6 mm měď po celé délce. Baterka v kufru je u šestiválců kvůli rozložení hmotnosti. A 85 Ah je zas kvůli žhavení 6-ti žhavíků... :D
Ale stejně bych tam dal kapacitor, protože sledovat, jak ti poblikávaj světla v rytmu Paul van Dyka není nic moc :D
Odpovědět